Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonna vedätti "amerikkalaisupseeria" oikein olan takaa

Vierailija
19.05.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9c8eb8f-8a67-481b-93f6-ac66d81ba879

Nauroin niin paljon luettuani tämän jutun Jonnasta ja "amerikkalaisesta sotilaasta". Olen itsekin kerran huvikseni jutellut tällaisen "upseerin" kanssa. Hän jopa soitti minulle face-puhelun. Typerys, kuulihan sen jo aksentista, että Amerikkaa ei hemmo ollut nähnytkään. Läksytin hänet oikein kunnolla ja vannotin olemaan tekemättä samaa virhettä uudestaan. No, ei mennyt oppi vissiin perille, vaikka kyllähän näitä riittää muitakin :D

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keksin just äsken paremman. Mun tehtävä on kerätä lokkien pesistä munat heimon ruuaksi. Yhden lokin nimi on Siideriperse. Ahahahaha, HAHAHAHA, HIHIHI-HOHOHOOOO että on hauskaa! 

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
102/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kolahti äijien itsetuntoon! Jäittekö kiinni jo, huijarit! Heti äijät dissaamassa kun nainen on älykäs ja vedättää samoilla keinoilla kuin miehet👍👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keksin just äsken paremman. Mun tehtävä on kerätä lokkien pesistä munat heimon ruuaksi. Yhden lokin nimi on Siideriperse. Ahahahaha, HAHAHAHA, HIHIHI-HOHOHOOOO että on hauskaa! 

#miesvihanäkyväksi

#naistennaurattaja

Vierailija
104/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, miten ne huijarit saavat yhteystiedot? Itsellä melko tarkat rajat naamakirjassa, eli vain  kaverit, mutta silti on joskus joku liero onnistunut huijaamaan itsensä läpi pyytämään kaveriksi.

Hmm, ainakin, mitä olen katsonut FB:stä, niin nää sotilaat näyttää etsivän tyyppejä, jotka ovat yleensä vanhoja, eikä kuvissa näy miestä/naista. Single auttaa myös ja se, että on avoin naamakirja kaikille. Noin niinku yleensä.

Vierailija
105/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hauskaa.

Jos jollain ei ole parempaa tekemistä kuin kusettaa kusettajaa niin mikäs siinä.

Itse en tuhlaisi aikaani moiseen.

Ei taida käydä ihan täysillä tämä suomalainenkaan videon perusteella ja mm. näiden:

"– Olen aina ollut vähän tällainen outo. Minulla on vilkas mielikuvitus. En miettimällä miettinyt mitään. Ne vain tulivat, Janetzko kertoo."

"Hän meni ihan hämilleen, kun vedin psykobitch-juttuja."

Oikeastiko ihmiset tuhlaa tällaiseen kusettamiseen aikaa. Onko tällainen kusettaa yhtään lopulta sen parempi kuin alkuperäinen sotilaskusettaja. Siis näkee vaivaa kusettaakaeen kusettajaa päiviä/viikkoja/kk. Aika on muualta pois.

Huh huh.

Kehtaa näyttää vielä naamansa lehdessä.

En kyllä ymmärrä miksi sua kiinnostaa tai huolestuttaa jonkun vieraan ihmisen ajankäyttö? Saa kai sitä jokainen käyttää aikansa ihan mihin nyt haluaa. Saatat se sinäkin käyttää aikaasi jonkun muun mielestä ihan järjettömään asiaan. Mutta ei me sitä taivastella.

Vai istuuko sulla lutter olkapäällä jäkättämässä koko ajan, että pitää tehdä jotain HYÖDYLLISTÄ ettei vaan laiskaksi luulla. Taitaa olla. No me muut osataan joskus huvitella ja relata tarpeettomien asioiden parissa.

Ja kyllä hän on parempi kuin se alkuperäinen huijari. Hän ei yrittänyt viedä kenekään rahoja.

Ihan idiootin hommaa. Jonkun ulkomaisen kusettajan kusettaminen, jossa poliisikaan ei voi mitään.

Varmaan parempiakin ajankäytön kohteitakin olisi.

Huomaat varmaan tästä lyhyestä ketjustakin, ettei tämä kovin kiinnosta edes AV- palstalla niin ei varmasti muuallakaan. Näin kiinnosta uutinen oli.

Kun pari meistä jättää vastaamatta niin ketju loppuu pian. Ilman näitä paria jutun hauskuuden kyseenalaistajaa ei tämä ketju olis edes tämän "pituinen".

Heh

No heh, hittojakos se sinä sitten täällä seikkailet, kun ei kiinnosta yhtään?🤣🤣

Vierailija
106/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin työkseni käräyttää näitä nettihuijareita? Mikä ammattinimike? Mihin pääsee töihin?

Vierailija
107/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Kuuluin kaverin takia hetken johonkin uskovaisten hellareiden ryhmään, joka oli täynnä vanhoja mammoja. Sieltä ainakin tuli! Koita liittyä sellaiseen ja tsemppiä! Muista pitää pää kylmänä.

Onko tää siis ihan joku FB:n "normihellariryhmä" netissä? 

Vierailija
108/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin työkseni käräyttää näitä nettihuijareita? Mikä ammattinimike? Mihin pääsee töihin?

Pedoja myös ja teinityttöjen groomaajia. Ai vitsi oisin hyvä.

Vierailija
109/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hauskaa.

Jos jollain ei ole parempaa tekemistä kuin kusettaa kusettajaa niin mikäs siinä.

Itse en tuhlaisi aikaani moiseen.

Ei taida käydä ihan täysillä tämä suomalainenkaan videon perusteella ja mm. näiden:

"– Olen aina ollut vähän tällainen outo. Minulla on vilkas mielikuvitus. En miettimällä miettinyt mitään. Ne vain tulivat, Janetzko kertoo."

"Hän meni ihan hämilleen, kun vedin psykobitch-juttuja."

Oikeastiko ihmiset tuhlaa tällaiseen kusettamiseen aikaa. Onko tällainen kusettaa yhtään lopulta sen parempi kuin alkuperäinen sotilaskusettaja. Siis näkee vaivaa kusettaakaeen kusettajaa päiviä/viikkoja/kk. Aika on muualta pois.

Huh huh.

Kehtaa näyttää vielä naamansa lehdessä.

Milloin se kiusaaja lopettaa? Sitten kun saa maistaa omaa lääkettään, jos sittenkään. Ei pidä miesten alkaa leikkimään tulella, siinä käy aina huonosti. Tiedoksi myös suomimiehille!

Se ei kuule vit*akaan välitä jostain av-mamman kusetusjekusta.

Se jatkaa kohti uusia tuulia - edelleen ulkomailla.

Olisi eri asia jos tämä sotilas olisi suomalainen niin silloin siitä voisi olla apua. Sana kiertäisi ja pikkulinnut laulaisi eikä ehkä niin paljoa jäisi uhreja enää haaviin.

Jotenki naiivia luulla, että joku sekopää pystyisi tälle asialle jotain, kun tekijä on ulkomailla. EIHÄN SILLE PYSTY VIRANOMAISETKAAN. Ne nostavat kätensä heti pystyyn, kun rahakusetusjäljet johtaa ulkomaille.

Tottahan tuo. Mutta mitä enemmän näistä puhutaan, vaikkapa Jonnan tapaisten juttujen myötä, sen vähemmän nämä kusettajat tienaavat. Ihmiset oppivat olemaan kriittisiä netissä. Että kyllä tästä jutusta hyötyä on. Bonuksena nolaus sinne huijauspäähän.

Todellakin, lisää näitä, löytyy Suomestakin: sugardaddy-setiä, ig-beibe-jallittajessejä… ei muuta kuin vedätykseen ja vastaamaan teoistaan.

Vierailija
110/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, miten ne huijarit saavat yhteystiedot? Itsellä melko tarkat rajat naamakirjassa, eli vain  kaverit, mutta silti on joskus joku liero onnistunut huijaamaan itsensä läpi pyytämään kaveriksi.

Hmm, ainakin, mitä olen katsonut FB:stä, niin nää sotilaat näyttää etsivän tyyppejä, jotka ovat yleensä vanhoja, eikä kuvissa näy miestä/naista. Single auttaa myös ja se, että on avoin naamakirja kaikille. Noin niinku yleensä.

Ja siis joo, mulla on mun vanha ruotsin kielen ope kaverina FB:ssä (spinster) ja sillä juurikin tuollaisia tyyppejä "Hey gorgeous!" ym.  Sama juttu yhden kosmetiikkamaahantuojan kanssa, mut se on niin kiero, että se ei varmasti tuollaiseen edes menisi. Huijari tuntee huijarin!

Vierailija
111/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan typerä juttu ja että ihmisellä onkin noin paljon aikaa että jaksaa tuollaista hömppää alkaa keksimään. Myötähäpeää tunsin tuota Jonnaa kohtaan.

Samoin

Vierailija
112/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans, koulutusta jossain?

Vierailija
113/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kis kis, Kaljamaha, älä lähde sinne!! 🐧

Vierailija
114/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan typerä juttu ja että ihmisellä onkin noin paljon aikaa että jaksaa tuollaista hömppää alkaa keksimään. Myötähäpeää tunsin tuota Jonnaa kohtaan.

Samoin

Itse itsellesi vastasit. Nolo.

Vierailija
115/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika siistiä, jos poliisi ottaisi näitä töihin. Tyyliin, jos työttömyyskorvaus poistuisi ja tulisi erilaisia, uusia ammatteja. Rahat eivät katoaisi maailmalle, vaan pysyisivät turvassa Suomessa.

Vierailija
116/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin

Siis oikeesti oot sitä mieltä, että miehet saa vedättää ihmisiä ja kyniä rahat?? Mikä sua vaivaa?

Vierailija
117/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoisuus siitä että voi joutua huijatuksi, ehkäisee osaltaan juuri huijatuksi joutumista. Ylimielisesti suhtautuva on kuin kala ämpärissä, helppo pyydystää.

N40

Vierailija
118/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans, koulutusta jossain?

Tässä olisi kyllä työnsarkaa. Rankkaakin. Mieti kaikkia pe do- juttuja. Pitäisi olla enemmän jengiä ihan siviilissä paljastamaan noita.

Vierailija
119/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten välinen solidaarisuus ylittää kaiken.

Vierailija
120/150 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis joo, mulla on mun vanha ruotsin kielen ope kaverina FB:ssä (spinster) ja sillä juurikin tuollaisia tyyppejä "Hey gorgeous!" ym.  Sama juttu yhden kosmetiikkamaahantuojan kanssa, mut se on niin kiero, että se ei varmasti tuollaiseen edes menisi. Huijari tuntee huijarin!

Hyi hel.. tti! Miks et estä tollasta pervoa??