Jonna vedätti "amerikkalaisupseeria" oikein olan takaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9c8eb8f-8a67-481b-93f6-ac66d81ba879
Nauroin niin paljon luettuani tämän jutun Jonnasta ja "amerikkalaisesta sotilaasta". Olen itsekin kerran huvikseni jutellut tällaisen "upseerin" kanssa. Hän jopa soitti minulle face-puhelun. Typerys, kuulihan sen jo aksentista, että Amerikkaa ei hemmo ollut nähnytkään. Läksytin hänet oikein kunnolla ja vannotin olemaan tekemättä samaa virhettä uudestaan. No, ei mennyt oppi vissiin perille, vaikka kyllähän näitä riittää muitakin :D
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Jonnan työnä oli taluttaa ankkoja lammen ympäri ja yhden ankan nimi oli Kaljamaha. 😂
Noh, tutuillani on lemmikki, jonka nimi on Tussu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailen Jonnan sitkeyttä ja viitseliäisyyttä tän homman suhteen, itse olisin heittänyt hanskat nurkkaan jo muutaman viestin jälkeen. Hyvä antaa Afrikan huijareitten maistaa omaa lääkettään 👍
Kyllä nuo huijarit tietää tuon vastahuijauksen. Joskus kuitenkin läpällä mukana olevatkin naiset saa oikosulun ja lähettää rahaa.
Eiköhän niitä miehiäkin huijata netissä samanlaisilla lupauksilla ja "rakkaudentunnustuksilla". Välttämättä se nettihuijari ei ole edes nainen vaikka toinen osapuoli niin kuvittelee.
tottakai. Mutta aika usein nainen on tosi epäluuloinen , mutta silti lähettää suuria summia lopulta.
Täällä puhutaan Afrikan korruptiosta. Heh, teiltä puhallettiin juuri +6Mrd euroa ja laitettiin korruption rahoittajiksi loppu elämäksi, tulevien jälkipolvinenne.
Tampiot, facepalm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinöörit, voisiko tehdä sellaisen rakkaushuijaribotin, joka juttelisi noille päivät pitkät pehmeitä ja pitäisi ne kiireisinä? Rahantulo lakkaisi ja tyyppien päivätyö samalla.
Ja sitten samaan vielä ehdotus. Kun saatte noita hello, hello/yes -puheluita, niin voiko laittaa soitonsiirron esim. Pelastakaa Lapset ry:n puhelinnumeroon, jossa jokainen puhelu maksaa pituudesta riippumatta 10€. Pikkuhiljaa tyrehtyisi sekin yes, yes- miesten rahanansaintamenetelmä.
Soitonsiirrossa on se ikävä puoli, että siinä operaattori laskuttaa myös liittymää, josta soitto siirretään.
Perhana, entäs jos laitan viestin "Unable to answer. Please call to my private number:" ja sitten kyseinen lahjoituspuhelinnumero.
Vierailija kirjoitti:
Haha, mahtavaa Jonna. Miksen mä saa mitään tällaisia viestejä "amerikkalaisupseereilta"? Tämän kaltaiseen vedätykseen en todellakaan kykenisi, mutta ajankulukseni voisin vähän rupatella mukavia. 😂
Minä sain viime kesänä yhden. Naisupseerilta vieläpä. ja Jemenistä muka. Olen siis nainen itsekin. En alkanut rupatella, kun selkeästi hän oli kuitenkin miesseuraa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailen Jonnan sitkeyttä ja viitseliäisyyttä tän homman suhteen, itse olisin heittänyt hanskat nurkkaan jo muutaman viestin jälkeen. Hyvä antaa Afrikan huijareitten maistaa omaa lääkettään 👍
Kyllä nuo huijarit tietää tuon vastahuijauksen. Joskus kuitenkin läpällä mukana olevatkin naiset saa oikosulun ja lähettää rahaa.
Eiköhän niitä miehiäkin huijata netissä samanlaisilla lupauksilla ja "rakkaudentunnustuksilla". Välttämättä se nettihuijari ei ole edes nainen vaikka toinen osapuoli niin kuvittelee.
Niinpä. Miehiä huijataan kyllä todella paljon myös. Jos se vastapuoli on joku parikymppinen missi, niin pitäisi hälytyskellot alkaa soimaan kun rakkaudentunnustusten kohteena on Pertti 56 vee Öllöperältä. Ensimmäisen rahapyynnön pitäisi viimeistään herätellä todellisuuteen.
Kumpaakaan sukupuolta moittimatta, kukin katsokoon omien toimiensa perään. Syyttely ei auta, mutta tästäkin tapauksesta on itse kunkin hyvä ottaa oppia, miten nuo huijarit käyttäytyvät. T: nainen 35 -vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinöörit, voisiko tehdä sellaisen rakkaushuijaribotin, joka juttelisi noille päivät pitkät pehmeitä ja pitäisi ne kiireisinä? Rahantulo lakkaisi ja tyyppien päivätyö samalla.
Ja sitten samaan vielä ehdotus. Kun saatte noita hello, hello/yes -puheluita, niin voiko laittaa soitonsiirron esim. Pelastakaa Lapset ry:n puhelinnumeroon, jossa jokainen puhelu maksaa pituudesta riippumatta 10€. Pikkuhiljaa tyrehtyisi sekin yes, yes- miesten rahanansaintamenetelmä.
Soitonsiirrossa on se ikävä puoli, että siinä operaattori laskuttaa myös liittymää, josta soitto siirretään.
Perhana, entäs jos laitan viestin "Unable to answer. Please call to my private number:" ja sitten kyseinen lahjoituspuhelinnumero.
Tuossa ei ainakaan sinua laskuteta. Mutta ne lahjoitusnumerot ovat kyllä aika poikkeavia normaaleista puhelinnumerosarjoista, niissähän ei taida olla maakoodiakaan, että toimivatkohan ulkomailta soitettaessa. En siis tiedä, voi olla, että toimivat. Usein rahankeräysluvat ovat maakohtaisia, niin voi olla, että tuossa on joku rajoitus.
Vierailija kirjoitti:
Jonnan työnä oli taluttaa ankkoja lammen ympäri ja yhden ankan nimi oli Kaljamaha. 😂
Paljonkohah ankkojentaluttajalle maksetaan palkkaa? En ole kuullut kyseistä ammattista aiemmin. Valkoposkihanhien taluttajalle kyllä riittäisi töitä.
Huijarit siirtyvät vain seuraavaan uhriin. Tuo on hyvä bisnes.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan Afrikan korruptiosta. Heh, teiltä puhallettiin juuri +6Mrd euroa ja laitettiin korruption rahoittajiksi loppu elämäksi, tulevien jälkipolvinenne.
Tampiot, facepalm.
Te sitten jaksatte tunkea joka ketjuun.
Nigeriassa naureskellaan kun siirtävät huijareita huijaavia siihen hommaan tarkoitetulle miehelle. Sitten naureskelevat maha kippurassa kahvitunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tutuillani on lemmikki, jonka nimi on Tussu.
Mun tutun koira oli Roska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampiot, facepalm.
Miehiltä ja jonneilta pitäisi kieltää tänne kirjoittelu 😒
Vierailija kirjoitti:
Nigeriassa naureskellaan kun siirtävät huijareita huijaavia siihen hommaan tarkoitetulle miehelle. Sitten naureskelevat maha kippurassa kahvitunnilla.
Ne mitää kahvia juo, pureskelevat… tiedät kyllä mitä. Siksi rahaa keräävät… tiedät kyllä kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampiot, facepalm.
Maksajan oikeus, velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampiot, facepalm.
Miehiltä ja jonneilta pitäisi kieltää tänne kirjoittelu 😒
Kyllä, ja tehdä näille suomihuijariäijille Jonnat!🤣
Onpa hauskaa.
Jos jollain ei ole parempaa tekemistä kuin kusettaa kusettajaa niin mikäs siinä.
Itse en tuhlaisi aikaani moiseen.
Ei taida käydä ihan täysillä tämä suomalainenkaan videon perusteella ja mm. näiden:
"– Olen aina ollut vähän tällainen outo. Minulla on vilkas mielikuvitus. En miettimällä miettinyt mitään. Ne vain tulivat, Janetzko kertoo."
"Hän meni ihan hämilleen, kun vedin psykobitch-juttuja."
Oikeastiko ihmiset tuhlaa tällaiseen kusettamiseen aikaa. Onko tällainen kusettaa yhtään lopulta sen parempi kuin alkuperäinen sotilaskusettaja. Siis näkee vaivaa kusettaakaeen kusettajaa päiviä/viikkoja/kk. Aika on muualta pois.
Huh huh.
Kehtaa näyttää vielä naamansa lehdessä.
Mua lähestyi kerran lakimies Lontoosta. Miehen kanssa kirjoiteltiin sille. Saatiin vessassa otettuja selfietä, kuvissa näytti albaanilta ja englantikin oli hukassa, vaikka englantilainen kuulemma oli. En muista, mihin sitten lakimies hermostui, mutta haukkui mut lopulta lyttyyn.
Haha, mahtavaa Jonna. Miksen mä saa mitään tällaisia viestejä "amerikkalaisupseereilta"? Tämän kaltaiseen vedätykseen en todellakaan kykenisi, mutta ajankulukseni voisin vähän rupatella mukavia. 😂