Jonna vedätti "amerikkalaisupseeria" oikein olan takaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9c8eb8f-8a67-481b-93f6-ac66d81ba879
Nauroin niin paljon luettuani tämän jutun Jonnasta ja "amerikkalaisesta sotilaasta". Olen itsekin kerran huvikseni jutellut tällaisen "upseerin" kanssa. Hän jopa soitti minulle face-puhelun. Typerys, kuulihan sen jo aksentista, että Amerikkaa ei hemmo ollut nähnytkään. Läksytin hänet oikein kunnolla ja vannotin olemaan tekemättä samaa virhettä uudestaan. No, ei mennyt oppi vissiin perille, vaikka kyllähän näitä riittää muitakin :D
Kommentit (150)
Insinöörit, voisiko tehdä sellaisen rakkaushuijaribotin, joka juttelisi noille päivät pitkät pehmeitä ja pitäisi ne kiireisinä? Rahantulo lakkaisi ja tyyppien päivätyö samalla.
Mä ihailen Jonnan sitkeyttä ja viitseliäisyyttä tän homman suhteen, itse olisin heittänyt hanskat nurkkaan jo muutaman viestin jälkeen. Hyvä antaa Afrikan huijareitten maistaa omaa lääkettään 👍
Aika tyhmiä huijareita, pienellä googlauksella olisi varmaan selvinnyt Haistappavittu-heimon ja gugeligodin olemassaolokin... :D :D :D Mutta kun keskitytään vaan siihen, että paljonkohan tältä voisi lypsää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voi liittyä Haistappavittu-heimoon?
Synnyt vaan Suomeen niin se on siinä!
Mä en ole syntynyt Suomessa, mutta tunnen vahvasti halua liittyä heimoon siltikin. Onnistuisikohan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tekee tästä Jonnasta? Yhtä luotettavan...
Pelasti vähintään omat rahat ja auttoi poliisia.
Pitääkö huijarille olla kohtelias ja rehellinen, ettei sille tule paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan typerä juttu ja että ihmisellä onkin noin paljon aikaa että jaksaa tuollaista hömppää alkaa keksimään. Myötähäpeää tunsin tuota Jonnaa kohtaan.
Minä tunnen myötähäpeää näin tosikkomaista ihmistä kohtaan. Mahtaa olla ankeaa olla sinä.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhmiä huijareita, pienellä googlauksella olisi varmaan selvinnyt Haistappavittu-heimon ja gugeligodin olemassaolokin... :D :D :D Mutta kun keskitytään vaan siihen, että paljonkohan tältä voisi lypsää rahaa.
Tuskinpa vain olisivat älynneet, kun eivät ilmeisesti muutenkaan olleet kovin teräviä. Lisäksi Jonna teki fiksusti, kun käytti normisuomenkielestä poikkeavia haistappavittu eikä haistapa, saati haista v*ttu. Ja gugeligod..ah, mitä neroutta 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi, että koijarit oli afrikkalaisia? 🤔
Yllättyneitä olivat:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailen Jonnan sitkeyttä ja viitseliäisyyttä tän homman suhteen, itse olisin heittänyt hanskat nurkkaan jo muutaman viestin jälkeen. Hyvä antaa Afrikan huijareitten maistaa omaa lääkettään 👍
Kyllä nuo huijarit tietää tuon vastahuijauksen. Joskus kuitenkin läpällä mukana olevatkin naiset saa oikosulun ja lähettää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörit, voisiko tehdä sellaisen rakkaushuijaribotin, joka juttelisi noille päivät pitkät pehmeitä ja pitäisi ne kiireisinä? Rahantulo lakkaisi ja tyyppien päivätyö samalla.
Ja sitten samaan vielä ehdotus. Kun saatte noita hello, hello/yes -puheluita, niin voiko laittaa soitonsiirron esim. Pelastakaa Lapset ry:n puhelinnumeroon, jossa jokainen puhelu maksaa pituudesta riippumatta 10€. Pikkuhiljaa tyrehtyisi sekin yes, yes- miesten rahanansaintamenetelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo huijarit tietää tuon vastahuijauksen. Joskus kuitenkin läpällä mukana olevatkin naiset saa oikosulun ja lähettää rahaa.
Niin, nyt tietävät. Mutta aika tyhmä pitää olla, että avaa IP-kalastelulinkin. Kyllä siinä uskotaan yhtä hölmösti kuin täällä monesti niihin rakkauden osoituksiin. Hyvä Jonna 👏🏻👏🏻👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt kannata koko maanosaa leimata. Kyllä fakta on, että yleensä nämä huijarit ovat nimenomaan yhdestä maasta, Nigeriasta.
Nigerialaisilla on afrikkalaistenkin keskuudessa huono maine ja kyseinen maa on tunnettu korruptiosta. Siellä niitä öljyrahoja ei jaeta yhtä tasaisesti ja suunnitellusti kuin Norjassa.
The top 10 most corrupt nations, according to the 2018 U.S. News and World Report rankings, are:
1. Nigeria 2. Colombia 3. Pakistan 4. Iran 5. Mexico 6. Ghana 7. Angola 8. Russia 9. Kenya 10. Guatemala
On the other hand, the least corrupt countries are New Zealand, Denmark, Norway, Switzerland, and Finland.
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/most-corrupt-countri…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt kannata koko maanosaa leimata. Kyllä fakta on, että yleensä nämä huijarit ovat nimenomaan yhdestä maasta, Nigeriasta.
Nigerialaisilla on afrikkalaistenkin keskuudessa huono maine ja kyseinen maa on tunnettu korruptiosta. Siellä niitä öljyrahoja ei jaeta yhtä tasaisesti ja suunnitellusti kuin Norjassa.
The top 10 most corrupt nations, according to the 2018 U.S. News and World Report rankings, are:
1. Nigeria 2. Colombia 3. Pakistan 4. Iran 5. Mexico 6. Ghana 7. Angola 8. Russia 9. Kenya 10. Guatemala
On the other hand, the least corrupt countries are New Zealand, Denmark, Norway, Switzerland, and Finland.
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/most-corrupt-countri…
No joo, tosin aika harva maa Afrikassa on korruptoimaton.
Todella puuduttavaa lukea instasta niitä keskusteluja. Kuinka ihmeessä jaksoi jankata niiden huijarien kanssa. Sen ymmärrän, että huijarit jaksoivat, olihan heillä teoreettinen toive saada rahaa vaivannäöstään.
Mutta, jäi kiinnostamaan, että keiden suomalaisia tilejä näillä huijareilla oli hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten samaan vielä ehdotus. Kun saatte noita hello, hello/yes -puheluita, niin voiko laittaa soitonsiirron esim. Pelastakaa Lapset ry:n puhelinnumeroon, jossa jokainen puhelu maksaa pituudesta riippumatta 10€. Pikkuhiljaa tyrehtyisi sekin yes, yes- miesten rahanansaintamenetelmä.
Itse asiassa korjaan sen verran, että summa onkin 20€. Mutta saako noin tehdä? Voiko siitä joutua itse vaikeuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä miehiäkin huijata netissä samanlaisilla lupauksilla ja "rakkaudentunnustuksilla". Välttämättä se nettihuijari ei ole edes nainen vaikka toinen osapuoli niin kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitonsiirrossa on se ikävä puoli, että siinä operaattori laskuttaa myös liittymää, josta soitto siirretään.
Jonnan työnä oli taluttaa ankkoja lammen ympäri ja yhden ankan nimi oli Kaljamaha. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä miehiäkin huijata netissä samanlaisilla lupauksilla ja "rakkaudentunnustuksilla". Välttämättä se nettihuijari ei ole edes nainen vaikka toinen osapuoli niin kuvittelee.
Niinpä. Miehiä huijataan kyllä todella paljon myös. Jos se vastapuoli on joku parikymppinen missi, niin pitäisi hälytyskellot alkaa soimaan kun rakkaudentunnustusten kohteena on Pertti 56 vee Öllöperältä. Ensimmäisen rahapyynnön pitäisi viimeistään herätellä todellisuuteen.
Synnyt vaan Suomeen niin se on siinä!