Jonna vedätti "amerikkalaisupseeria" oikein olan takaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d9c8eb8f-8a67-481b-93f6-ac66d81ba879
Nauroin niin paljon luettuani tämän jutun Jonnasta ja "amerikkalaisesta sotilaasta". Olen itsekin kerran huvikseni jutellut tällaisen "upseerin" kanssa. Hän jopa soitti minulle face-puhelun. Typerys, kuulihan sen jo aksentista, että Amerikkaa ei hemmo ollut nähnytkään. Läksytin hänet oikein kunnolla ja vannotin olemaan tekemättä samaa virhettä uudestaan. No, ei mennyt oppi vissiin perille, vaikka kyllähän näitä riittää muitakin :D
Kommentit (150)
– Henget kertoivat, että minun kuuluu olla mustan miehen kanssa. Sanoin, yritämme shamaanin kanssa muuttaa tilanteen. Shamaani paljastui muuten lopulta aika pervoksi. Yksi nainen Naistenhuoneella teki videon, jossa poltti lappua, jossa oli Marsh Berryn nimi. Taustalla soi bongorummut.
:D
Haistappavittu-heimon shamaani ja gugeligod. Ankka nimeltä Kaljamaha. Mikä mielikuvitus :D :D
Ja Naistenhuone taustatukena, ihan huikeaa!
Mitä se tekee tästä Jonnasta? Yhtä luotettavan...
Vierailija kirjoitti:
Jonna on naisten sankari. Ihan mahtava mimmi ja mikä huumorintaju.
Minusta ihan typerä juttu ja että ihmisellä onkin noin paljon aikaa että jaksaa tuollaista hömppää alkaa keksimään. Myötähäpeää tunsin tuota Jonnaa kohtaan.
Muakaan ei naurattanut. Vähän lapsellisia juttuja. Ja se video oli liian pitkä.
Missä voi liittyä Haistappavittu-heimoon?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan typerä juttu ja että ihmisellä onkin noin paljon aikaa että jaksaa tuollaista hömppää alkaa keksimään. Myötähäpeää tunsin tuota Jonnaa kohtaan.
No minun mielestäni hän on tehnyt sankarillisen teon. Pitämällä muutaman huijarin kiireisenä joku Eila Eläkeläinen on saanut pitää rahansa. Ja viesti Nigerian pojille on, että eipä kannata Haistappavittu-heimon naisia nähtävästi yrittää huijata :D
Kuka yllättyi, että koijarit oli afrikkalaisia? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Yrittikö hän huijata rahaa? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti tuo. Hyvä Jonna👍👍👍
Täydet pisteet Jonnalle! Aivan oikein nettihuijareille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi, että koijarit oli afrikkalaisia? 🤔
No ei nyt kannata koko maanosaa leimata. Kyllä fakta on, että yleensä nämä huijarit ovat nimenomaan yhdestä maasta, Nigeriasta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempaa tuubaa porukka suoltaa tälle palstalle..tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna on naisten sankari. Ihan mahtava mimmi ja mikä huumorintaju.
Suomalaisen miehenä miehenä minä arvostan hänen vaivannäköään huijata huijaria.
Muilla kokemuksia nettihuijareista?