Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turku 40-48-vuotiaat koronarokotekutsu

Vierailija
19.05.2021 |

Oletko saanut jo kutsun ja minkä ikäinen olet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ilmottauduin sinne Turun kaupungin sivuille, tekstari tuli että ilmoitellaan kun keretään, ellei rokotteita anneta jonnekin muualle ennen sitä. 

40V

Vierailija
2/5 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ilmottauduin sinne Turun kaupungin sivuille, tekstari tuli että ilmoitellaan kun keretään, ellei rokotteita anneta jonnekin muualle ennen sitä. 

40V

Apua 😂 Mikä se tarkka sanamuoto oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä ei työikäisille lähetetä mitään viestejä, vaan sivuillaan ilmoitetaan milloin on oman ikäryhmän ilmoittautumisvuoro. Tänään aukesi yli 47-vuotiaille, ensi viikolla 45-46 ja sitä seuraavalla yli 40-vuotiaat. 

Vierailija
4/5 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetäänkö jossain kutsuja?

Kannattaa seurata aktiivisesti oman paikkakunnan terveyshuollon nettisivuja. Siellä on ilmoitettu sitä mukaa, kun uusille ikäryhmille avataan rokotukseen ilmoittautumismahdollisuus.

Vierailija
5/5 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa piti ilmoittautua nettisivulle pankkitunnuksilla kirjautumalla, että haluaa rokotteen. Sitten robotti lähettää kutsuja ilmoittautuneille ikäryhmittäin. Itse ei voi varata aikaa. Tällä ja ensi viikolla vuorossa ovat 40-48-vuotiaat ja kiinnostaa minkä ikäiset ovat jo kutsun saaneet. Itse olen 43 enkä ole saanut vielä kutsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme