Turku 40-48-vuotiaat koronarokotekutsu
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En. Ilmottauduin sinne Turun kaupungin sivuille, tekstari tuli että ilmoitellaan kun keretään, ellei rokotteita anneta jonnekin muualle ennen sitä.
40V
Apua 😂 Mikä se tarkka sanamuoto oli?
Jyväskylässä ei työikäisille lähetetä mitään viestejä, vaan sivuillaan ilmoitetaan milloin on oman ikäryhmän ilmoittautumisvuoro. Tänään aukesi yli 47-vuotiaille, ensi viikolla 45-46 ja sitä seuraavalla yli 40-vuotiaat.
Lähetetäänkö jossain kutsuja?
Kannattaa seurata aktiivisesti oman paikkakunnan terveyshuollon nettisivuja. Siellä on ilmoitettu sitä mukaa, kun uusille ikäryhmille avataan rokotukseen ilmoittautumismahdollisuus.
Turussa piti ilmoittautua nettisivulle pankkitunnuksilla kirjautumalla, että haluaa rokotteen. Sitten robotti lähettää kutsuja ilmoittautuneille ikäryhmittäin. Itse ei voi varata aikaa. Tällä ja ensi viikolla vuorossa ovat 40-48-vuotiaat ja kiinnostaa minkä ikäiset ovat jo kutsun saaneet. Itse olen 43 enkä ole saanut vielä kutsua.
En. Ilmottauduin sinne Turun kaupungin sivuille, tekstari tuli että ilmoitellaan kun keretään, ellei rokotteita anneta jonnekin muualle ennen sitä.
40V