Haluaisin pitää hiukset vaaleina mutta ei varaa kampaamoon, olen työtön.
Pitäisi parin kk välein kuitenkin juuri vaalentaa.
Kommentit (48)
Ota tämä aika vastaan haastena ja kokeile monia muita eri värejä, ehkä löydätkin jonkun toisen värin josta tykkäät ja tummemmat värit onnistuu helposti kotonakin toisin kuin blondi. Juku karamellin sävyinen on esim. kiva. Sitten kun rahaa on taas enemmän niin blondiksi.
Vierailija kirjoitti:
Leikkuu on 47e niin siihenkin menisi noin 600e vuodessa ellen harventaisi ja sietäisi et tukka nyt vaan ei usein ole mintissä. Veronalennus ei tälläkään alalla siirtynyt kuluttajahintoihin.
Juuri tämän vuoksi olen miettiny pääni ajamista kokonaan kaljuksi. - Näyttää keskisormea kulutuskulttuurille(mme) ja kaikelle sille, miltä muka pitäisi näyttää. En kyllä koskaan ole käynyt kampaajalla (tai parturissa) säännöllisesti/ joka kuukausi.
Juuri on aika helppo vaalentaa mutta oikean tuotteen löytäminen voi vaatia muutaman testailun. Ja kannattaa hommata semmonen suti mitä kampaajatkin käyttää. Katsella netistä tekniikoita ja vinkkejä.
Tai käy kampaajalla ja kysy keksisikö hän jonkun kivan sävyisen vaalean jota ei tarvitsisi niin usein vaalennella. Joskus se juurikasvu voi olla ihan kivan näköinen, riippuu vaaleasta ja omasta väristä. Ihan vaaleaksi blondattu on aika vaikea pitää siistinä ilman jatkuvaa vaalennusta.
Katsele onko kampaajilla opiskelijoita jotka tekevät hieman halvemmalla, kysy tekevätkö vaalennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkennan etten ole työtön vaan kuntoutustuella mikä melkein sama asia. Eli ei silti ole varaa. Ensi kk menee rahaa tuulettimien ostoon.
Ap
No et sitte turhempaan saa rahaasi laitettua!
Vierailija kirjoitti:
Ota tämä aika vastaan haastena ja kokeile monia muita eri värejä, ehkä löydätkin jonkun toisen värin josta tykkäät ja tummemmat värit onnistuu helposti kotonakin toisin kuin blondi. Juku karamellin sävyinen on esim. kiva. Sitten kun rahaa on taas enemmän niin blondiksi.
Onko sulla vinkata jotain sävyä?
Ap
raidoita kaupan väreillä sillontällön niin kirkastuu vaalennus, eikä tee tuhoja hiuksille kun ei koko päätä värjää. Lorealilla on laadukkaita ja oikeasti kirkkaita vaaleita sävyjä ja raidoituskampa tulee pakkauksessa. Tosi helppo laittaa
No johan on taas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkennan etten ole työtön vaan kuntoutustuella mikä melkein sama asia. Eli ei silti ole varaa. Ensi kk menee rahaa tuulettimien ostoon.
Ap
No et sitte turhempaan saa rahaasi laitettua!
täytyyhän se veronmaksajilta lypsetty raha johonkin käyttää
En tiedä sopiiko sinulle punertavat sävyt, mutta henna olisi hiuksillekin hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluuuuun ponin ja George Clooneyn. Nyyyyh!
Mää haluaisin mieluummin sen huvilan sieltä Italian Comojärveltä, kun tuon vanhan ukkelin.
Vierailija kirjoitti:
veronmaksajienko pitäisi sinun hiuksenvaalennuksesi maksaa?
Suomalaista positiivisuutta taas ilmassa, ja se kuuluisa kaikkien kulujen verorahoillaan kattaja ilmoittautui taas.
Laita raidat. Niitä ei tarvii uusia usein, eikä tyvikasvu näy häiritsevästi, mutta silti yleisilmeestä saa blondin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sopiiko sinulle punertavat sävyt, mutta henna olisi hiuksillekin hyväksi.
Joo ei sovi punaiset hiukset, kokeiltu on.
Ap
Ap, mikä on omien hiustesi tummuusaste? Ja kuinka vaaleaa tavoittelet? Onko pitkät vai lyhyet hiukset? Lähdetään siitä. Kommentoin tuossa eilen toiseen ketjuun, että itse värjäsin väriluokkaa 7 (vaaleanruskea) olevat hiukseni aikuisopiskelijana Schwarzkopfin miedohkolla 2-4 sävyä vaalentavalla sävyllä 10.2 ja tulos ihan kiva, ei aivan vaalea muttei jäänyt oranssiksi. Raitoja olen laittanut tosi paljon vaalentavilla kaikkein vahvimmilla aineilla ja kuluttivat kyllä hiuksia, eli ainakaan pitkiä hiuksia en värjäilisi itse niillä.
Jos sinulla on valmiina kiva vaalea sävy, niin värjää vain juurikasvu. Menee melko pitkään noin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä valituksen pointti on? Säälin- vsi rahankerjuu? Sori mutta kumpaakaan ei tule. Hiusongelmat kun on ongelmista pienimpiä. Ellei sulla ole tyyliin alopecia.
Varmaan triggeröidä kaltaisiasi ilkeitä, katkeria, häijyjä k...päitä jotka löytävät kaikesta vain negatiivista ja ilkeää. Olet varmaan työpaikkakiusaajakin.
En ole ap mutta on tämä palsta kyllä metka.
Vierailija kirjoitti:
Laita raidat. Niitä ei tarvii uusia usein, eikä tyvikasvu näy häiritsevästi, mutta silti yleisilmeestä saa blondin.
Itse asiassa vaalensin vk loppuna hiusten tyven, tuli hieman epätasainen mutta ehkä se kelpaa. Aion seuraavaksi kun juuri taas kasvaa niin ruveta tekemään raidat tämän YouTube videon mukaan.
Ap
Virtsan urealla auringossa vaalennettiin ennen.
Mä haluaisin Mersun maasturin mutta ei pienituloisena ole varaa. Täytyy olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on omien hiustesi tummuusaste? Ja kuinka vaaleaa tavoittelet? Onko pitkät vai lyhyet hiukset? Lähdetään siitä. Kommentoin tuossa eilen toiseen ketjuun, että itse värjäsin väriluokkaa 7 (vaaleanruskea) olevat hiukseni aikuisopiskelijana Schwarzkopfin miedohkolla 2-4 sävyä vaalentavalla sävyllä 10.2 ja tulos ihan kiva, ei aivan vaalea muttei jäänyt oranssiksi. Raitoja olen laittanut tosi paljon vaalentavilla kaikkein vahvimmilla aineilla ja kuluttivat kyllä hiuksia, eli ainakaan pitkiä hiuksia en värjäilisi itse niillä.
Jos sinulla on valmiina kiva vaalea sävy, niin värjää vain juurikasvu. Menee melko pitkään noin.
Itse pelkään juurikasvun vaalentamista kun pelkään että hiukset naksahtaa poikki. Miten tuo värillä vaalentamiseen eroaa itse vaalentamisesta? Onko hellävaraisempaa? Entä jos menee kampaamoon myöhemmin niin voiko he tehdä raitoja vaikka värillä vaalennettua hiukseen? Entä tuleeko lopputuloksesta tasainen?
Mulla siis 8 asteinen juuri normaalisti, tällä hetkellä ehkä joku 10 asteinen ja latvat 12:sta. Hiukset on 10cm yli olkapäiden ja suht hyvässä kunnossa. Tukkaa on paljon mutta on hienolaatuista. Mietin että jos nyt laitan tuohon juureen tuon 10.2 Stockholm sävyn niin mitä se tekee hiuksilleni?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin Mersun maasturin mutta ei pienituloisena ole varaa. Täytyy olla ilman.
Ootko kiusaaja oikeassakin elämässä vai osaatko v...lla vaan anonyymisti?
Ap
Mikä valituksen pointti on? Säälin- vsi rahankerjuu? Sori mutta kumpaakaan ei tule. Hiusongelmat kun on ongelmista pienimpiä. Ellei sulla ole tyyliin alopecia.