Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todistusvalinta 2021

Vierailija
19.05.2021 |

Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!

Kommentit (862)

Vierailija
801/862 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelleen tullut kauppakorkean pääsykoetuloksia?

Vierailija
802/862 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1. Varasijalla Vamk:n tietojenkäsittely Tradenomi linjalle ja olen ei-ensikertalainen. Jono on todistusvalintajono. Onkohan mahiksia päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/862 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku onko yliopistojen tulokset jo tulleet tai alkaneet tulla? Eli vieläkö on toivoa?

Vierailija
804/862 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku, 70 paikkaa n 400 hakijaa.

Todistusvalinnssa olin alkujaan 33. jonossa.

Nyt sijalla 11. ensik ja 8. kaikki.

Pääsin nyt valintakokeen kautta sisään :) Tulokset tuli tiistaina.

Olisi ollut kiva tietää olisinko päässyt todistuksellakin, oletan ettei sitä pysty seuraamaan enää kun otin jo valintakokeen kautta saamani paikan vastaan. No se selviää kun kaikki valintatilastot ovat valmiita.

Olen tyytyväinen ja onnellinen

Vierailija
805/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea, minne siis pääsit?

Vierailija
806/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pääsykoe tuloksia tullut minne? Ainakin Åbo Akademi notaari tuli! Sisällä nyt odotan muita kohteita

Vierailija
807/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turku, 70 paikkaa n 400 hakijaa.

Todistusvalinnssa olin alkujaan 33. jonossa.

Nyt sijalla 11. ensik ja 8. kaikki.

Pääsin nyt valintakokeen kautta sisään :) Tulokset tuli tiistaina.

Olisi ollut kiva tietää olisinko päässyt todistuksellakin, oletan ettei sitä pysty seuraamaan enää kun otin jo valintakokeen kautta saamani paikan vastaan. No se selviää kun kaikki valintatilastot ovat valmiita.

Olen tyytyväinen ja onnellinen

Älä vaan kerro mit alaa pääsit opiskelemaan

Vierailija
808/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
809/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku Ruotsin kielisestä oikkisesta Vaasa, onko edes Vaasan suomenkieliset saaneet pääsykoe tietoa

Vierailija
810/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kirjoitti:

Tietääkö joku Ruotsin kielisestä oikkisesta Vaasa, onko edes Vaasan suomenkieliset saaneet pääsykoe tietoa

Vierailija
811/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kirjoitti:

Kauheasti kirjoitusvirheitä…🤔

Vierailija
812/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira kirjoitti:

Tarvitseeko tuota edes miettiä, että miksi näin on. Lue vielä pariin kertaan,niiin valkenee varmaan sinullekin.

Vierailija
813/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira kirjoitti:

Tarvitseeko tuota edes miettiä, että miksi näin on. Lue vielä pariin kertaan,niiin valkenee varmaan sinullekin.

Oj då, det är just därför🤣🤣🤣 Åbo Akademi väntar…

Vierailija
814/862 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
815/862 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira kirjoitti:

Ei ole edes olemassa ruotsinkielistä oikkista Vaasassa.

Vierailija
816/862 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut opintopolkuun itselle uudet laatikot valintakoetuloksia varten (ovat vielä tyhjillään) mutta samalla poistui tiedot todistusvalinnoista kaikista paitsi yhdestä koulutuksesta - eli en näe niistä varasijoja, pisteitä tai mitään, pelkät tyhjät laatikot. Muilla käynyt samaa?

Vierailija
817/862 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut opintopolkuun itselle uudet laatikot valintakoetuloksia varten (ovat vielä tyhjillään) mutta samalla poistui tiedot todistusvalinnoista kaikista paitsi yhdestä koulutuksesta - eli en näe niistä varasijoja, pisteitä tai mitään, pelkät tyhjät laatikot. Muilla käynyt samaa?

Samaltako näyttää yhä?

Vierailija
818/862 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku valaista mitä tuolta Vipusesta kannattaa katsoa? Odotan siis lopullista tietoa pääsenkö vai en todistuksella, 3. varasijalla olen ei-ensikertalaisena.

Vierailija
819/862 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku valaista mitä tuolta Vipusesta kannattaa katsoa? Odotan siis lopullista tietoa pääsenkö vai en todistuksella, 3. varasijalla olen ei-ensikertalaisena.

Että kuinka monta ei-ensisijaista siellä on valittuna oikeassa kiintiössä (ensikertalaiset/kaikki).

Vierailija
820/862 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää lupaavalta.