Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Onko mitään liikehdintää tapahtunut missään?
2 paikkaa plakkarissa, mutta varasijoilla ylempiin hakukohteisiin, joihin en enää edes halua. Olisi muutama kysymys. Mihin asti minun pitää odottaa varasijojen päivittymistä? Jos koulupaikka pitää ottaa vastaan 16.7 niin enkö voi ottaa vastaan ennen kuin lopullinen todistusvalinta ylempien hakusijojen osalta valmistuu?
Ootteko nousseet varasijoilta ja jos niin minne?
Vierailija kirjoitti:
2 paikkaa plakkarissa, mutta varasijoilla ylempiin hakukohteisiin, joihin en enää edes halua. Olisi muutama kysymys. Mihin asti minun pitää odottaa varasijojen päivittymistä? Jos koulupaikka pitää ottaa vastaan 16.7 niin enkö voi ottaa vastaan ennen kuin lopullinen todistusvalinta ylempien hakusijojen osalta valmistuu?
https://opintopolku.fi/wp/valintojen-tuki/yhteishaku/korkeakoulujen-yht…
Lue tuolta jos vähä selventäis
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla voi olla 2paikkaa plakkaris kun ymmärtääkseni täs vaihees voi tulla hyväksytyks vaan yhteen paikkaan kerrallaan ja alemmat peruuntuu
Oon noussut kaksi paikkaa ylöspäin kauppikseen.
haluaisin vaan alkaa jo etsiä asuntoa mutta oon jumissa varasijoilla enkä tiedä tulenko pääsemään kouluun
Milloin nuo jonot alkavat liikkua? Milloin pääsykoetulokset kauppakorkeaan tulevat? Tietääkö joku?
Nimimerkillä Varasijalla Vaasaan
Vierailija kirjoitti:
Milloin nuo jonot alkavat liikkua? Milloin pääsykoetulokset kauppakorkeaan tulevat? Tietääkö joku?
Nimimerkillä Varasijalla Vaasaan
Minäkin ”hyvillä varasijoilla” useampaan paikkaan, milloin vastsuksia odotettavissa?
Eikö täällä joku aiemmin sanonut, että juhannusviikolla aikaisintaan.
Oletteko katsoneet toista keskustelua täällä, Amk-valintakoe nimeltään. Siellä kerrottiin - ja näin myös Opintopolusta, että tänään on tullut pääsykoetuloksia. Itsellä tuli hylky, mutta pääsin todistuksella sisään.
Voiko sairaanhoitajaksi päästä jos yo-todistuspisteitä on vain 91 ja ei ole ensikertalainen. Asun Hgissä
Ennen pystyi ottamaan kaksi paikkaa vastaan. Voiko ottaa yamk ja maisteriopinnot vai pitääkö valita toinen?
Ups