Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistusvalinta 2021

Vierailija
19.05.2021 |

Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!

Kommentit (862)

Vierailija
221/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAMKin tuloksia tullut Forssasta. Riihimäeltä ei vielä.

Pääsin Forssaan, mutta joudun odottamaan vielä ylempien hakutoiveiden tuloksia. Tämä Forssan paikka kyllä on iloinen yllätys, sillä tuo ala kiinnostaa. Lepaan tuloksia ei vielä ollut.

Vierailija
222/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna pääsin varasijalta 18 joten ei kannata menettää toivoo, terveydenhoitajaksi amk:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä kirjoitti:

viime vuonna pääsin varasijalta 18 joten ei kannata menettää toivoo, terveydenhoitajaksi amk:)

Kiitti kannustuksesta. Itse haen sosionomiksi ja nyt olen eri hakukohteissa 3, 5, 7 ja 42 niin kai jokin voi tärpätä näinkin. Mutta nyt keskittyminen täysillä kokeisiin.

Vierailija
224/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsemppiä kirjoitti:

Kiitti kannustuksesta. Itse haen sosionomiksi ja nyt olen eri hakukohteissa 3, 5, 7 ja 42 niin kai jokin voi tärpätä näinkin. Mutta nyt keskittyminen täysillä kokeisiin.

Ihan varmasti pääset jonnekin! Kannattaa tietenkin kokeella maksimoida mahdollisuudet.

Vierailija
225/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tamilta tullut mitään

Vierailija
226/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varasijalla 19 ja ei ensikertalainen. Onko ei ensikertalaisilla oma varasijajono vai onko se sama jono kuin ensikertalaisilla? En tiiä, oonko näin tyhmä xD

Vierailija
227/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varasijalla 19 ja ei ensikertalainen. Onko ei ensikertalaisilla oma varasijajono vai onko se sama jono kuin ensikertalaisilla? En tiiä, oonko näin tyhmä xD

Mulla ei ainakaan näy mtn ensikertalaisuus merkintää vaikka olenkin hakemassa ekaa kertaa

Vierailija
228/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alin hyväksytty pistemäärä 129, omat pisteeni 164, osaako kukaan sanoa miksi en silti tullut valituksi?

Tää ei-ensikertalaisten kohtelu on kyllä ihan sanonko mistä. Todistuspisterajat on jotain lääkistasoa johonkin ammattikorkeaan ja pääsykokeestakin pitäis saada vähintään 70% pisteistä että on mitään alkeellisiakaan mahdollisuuksia, hohhoijaa.

Vierailija
229/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, itsekin oisin päässyt suoraan todistuksella, jos olisin ensikertalainen. 

Vierailija
230/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alin hyväksytty pistemäärä 129, omat pisteeni 164, osaako kukaan sanoa miksi en silti tullut valituksi?

Tää ei-ensikertalaisten kohtelu on kyllä ihan sanonko mistä. Todistuspisterajat on jotain lääkistasoa johonkin ammattikorkeaan ja pääsykokeestakin pitäis saada vähintään 70% pisteistä että on mitään alkeellisiakaan mahdollisuuksia, hohhoijaa.

Ihan mietin vaan että miten tämä kannustaa siihen elinikäiseen oppimiseen ja oman työllistymisen parantamiseen? Kyllä on alanvaihto tehty melko vaikeaksi tätä nykyä.

Vierailija
231/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa reaalista mitään pisteitä, koska olen kirjoittanut kauan sitten, ja ainoastaan ainereaalista saa nykyään pisteitä. Hain paikkaan, johon on helpompi päästä, ja pääsin. Onneksi kyseinen koulutus kiinnostaa.

Vierailija
232/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa reaalista mitään pisteitä, koska olen kirjoittanut kauan sitten, ja ainoastaan ainereaalista saa nykyään pisteitä. Hain paikkaan, johon on helpompi päästä, ja pääsin. Onneksi kyseinen koulutus kiinnostaa.

Itsellä ei ole matematiikkaa kirjoitettuna ollenkaan, koska aikana jolloin kirjoitettiin sanottiin ettei ole väliä mitä kirjoittaa, kunhan kirjoittaa ne missä on paras. Eipä tiedetty silloin että sääntöjä muokataan niin että se matematiikka onkin ns. Pakollinen.

Vierailija
233/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yliopistoista oo tullu tuloksia tänään?

Vierailija
234/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yliopistoista oo tullu tuloksia tänään?

Muutamia

https://www.helsinki.fi/fi/hakeminen-ja-opetus/hae-kandi-ja-maisteriohj…

Vierailija
235/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne. Onneksi oli kirjoitettu ylimääräinen kieli, auttoi asiaa.

Vierailija
236/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva, että täällä on kohtalotovereita!

Vierailija
237/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Varasija 3 sairaanhoitajaksi ei-ensikertalaisena.. En tiedä onko mitään mahkuja silti mutta yllättävää! Ajattelin että en pääsisi mihinkään potentiaaliselle sijalle, todistuspisteet jää niin huonoksi puuttuvan matikan takia!

Vierailija
238/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun amk tradenomi varasijalla 24☹ mitä veikkaatteko onko mitää mahiksii

Itse toivon pääsyä varasijalta 30 😅 uskon että toivoa on vielä kunnes näkee lopullisen järjestyksen

Milloin varasijat ei enää liiku?

Vierailija
239/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva, että täällä on kohtalotovereita!

Lisää kohtalotovereita täällä. Mulla lasketaan äikkä, matikka, ruotsi ja englanti. Ja niillä ei ihan mahdottomasti pisteitä tullut.

Vierailija
240/862 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan varasijalta 39 päästä et sais paika sairaanhoitaja opintohin tamkis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi