Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Turku AMK ensihoito yo 169p ja amis 138
Missä turun amk tradenomi tulokset viipyy😭
Siis miten paljon noi pisteet oikein nousee? En tiedä onko mulla virhe muttä näyttäisi nousseen 50 pisteellä yksi kohde
Vierailija kirjoitti:
Siis miten paljon noi pisteet oikein nousee? En tiedä onko mulla virhe muttä näyttäisi nousseen 50 pisteellä yksi kohde
Savoniassa sosionomipisteet nousi peräti 30 pistettä. Tervemenoa kokeisiin...
Jep sitä täälläkin nyt joudun venailemaan. Olisin viime vuonna päässytkin omilla pisteillä, mutta nyt varasijalla 30 :(
Vierailija kirjoitti:
Jep sitä täälläkin nyt joudun venailemaan. Olisin viime vuonna päässytkin omilla pisteillä, mutta nyt varasijalla 30 :(
Ehkä on vielä toivoa kun näkee lopulliset paikan vastanottaneet.
HAMKin tuloksia tullut Forssasta. Riihimäeltä ei vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko 133p hyvä vai huono?
Ei ole hyvä tai huono vaan todella huono.
Höpö höpö. Ainakin yo-haussa tosi hyvä. Vaatii joko erinomaiset arvosanat useasta tai monen ylimääräisen aineen kirjoituksen.
Tietääkö kukaan arviolta kuinka vaikeaa on varasijoilta päästä Vaasan ammattikorkeakouluun?
t. sosionomiopintoihin varasijoilta odotteleva
Alin hyväksytty pistemäärä 129, omat pisteeni 164, osaako kukaan sanoa miksi en silti tullut valituksi?
Vierailija kirjoitti:
Alin hyväksytty pistemäärä 129, omat pisteeni 164, osaako kukaan sanoa miksi en silti tullut valituksi?
Ootko ei-ensikertalainen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ei-ensikertalainen? Pisterajat voivat nousta tosi korkeiksi, kun jaossa on vain muutama paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan arviolta kuinka vaikeaa on varasijoilta päästä Vaasan ammattikorkeakouluun?
t. sosionomiopintoihin varasijoilta odotteleva
Mä just tulin hyväksytyksi Vaasan ammattikorkeakouluun sosionomiopintoihin, mutta tuskin otan paikkaa vastaan. Että varmasti ainakin yhden verran liikkuu varasijat eteenpäin :D
Veikkauksia millon kauppiksen todistusvalinta tulee ja mitä veikkaatte pisterajoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia millon kauppiksen todistusvalinta tulee ja mitä veikkaatte pisterajoiksi?
Ensi viikolla vasta, siellä on pääsykokeet vasta ihan vikojen joukossa.
Hirveä odotus tamkin tuloksien kanssa
Olisi kiva saada edes jonkin näköistä toivoa ennen pääsykokeita
Onko täällä kukaan hakenut Vaasan yliopistoon? Jos hait niin mille alalle ja onko vielä tullut tuloksia?
Turun amk tradenomi varasijalla 24☹ mitä veikkaatteko onko mitää mahiksii
Vierailija kirjoitti:
Turun amk tradenomi varasijalla 24☹ mitä veikkaatteko onko mitää mahiksii
Itse toivon pääsyä varasijalta 30 😅 uskon että toivoa on vielä kunnes näkee lopullisen järjestyksen
Turku AMK fysioterapeutti yo 151p