Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Omat pisteet yo-todistuksella on 89.2, haluamiini hakukohteisiin rajat on ollut viime vuonna 104.5, 93.5 ja 90. Ei varmaan toivoakaan
Vierailija kirjoitti:
Omat pisteet yo-todistuksella on 89.2, haluamiini hakukohteisiin rajat on ollut viime vuonna 104.5, 93.5 ja 90. Ei varmaan toivoakaan
Onko kasvatusaloja?
Mielenkiintoista, että Metropolia tietää jo, että olen varasijalla 1 kun esimerkiksi Laureasta ei tuloksia vielä ole tullut. Turha kai katsoa edes noita vielä. Jos tuossakin Metropolian jonossa on Laureaan päässeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kasvatusaloja?
Ei. Yhteiskuntatieteellisiä
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että Metropolia tietää jo, että olen varasijalla 1 kun esimerkiksi Laureasta ei tuloksia vielä ole tullut. Turha kai katsoa edes noita vielä. Jos tuossakin Metropolian jonossa on Laureaan päässeitä.
On ne Laurean tulokset siellä jo, eivät ole vain näkyvillä vielä. Eli sijoituksesi ei muutu vielä sillä, että Laurean tulokset tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne Laurean tulokset siellä jo, eivät ole vain näkyvillä vielä. Eli sijoituksesi ei muutu vielä sillä, että Laurean tulokset tulevat.
Ok, tämäkin kävi mielessä, ei muuta kun kokeeseen sitten vaan, ihana tuo varasija 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, tämäkin kävi mielessä, ei muuta kun kokeeseen sitten vaan, ihana tuo varasija 1.
Siitä on tosi hyvät mahikset vielä nousta!
Metropolia ensihoito yo (ensikertalaiset) 163 ja ammattikoulun todistus 142p.
Metropolia sairaanhoitaja (päivätoteutus) 127 sekä yo että amistodistus.
Satakunnan AMK on näemmä julkaissut. En päässyt koska en ollut ensikertalainen. Muissa hakukohteissa ei erikseen ole korostettu, etä todistusvalinta on vain ensikertalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat yo-pisteet vaan 113, ei taida riittää minnekään mihin hain. Harmi, että ammattikoulun papereilla ei voinut hakea. Olisi ollut täydet 150 pistettä.
Miksi ammatillista perustutkintoasi ei huomioitu todistusvalinnassa?
Ennen 2015 suoritettu.
Mun HY:n hakukohteeseen on tullut lisätiedot-kohta näkyviin! Meinaiskohan sitä, ettei tarvitsekaan odottaa ihan loppuviikkoon tai maanantaihin saakka?
Mulleki tullu lisätiedot jo !!! Luotettavasta lähteestä eli Jodelista luin et tulis muka tänään :D Saapi nähä, aivan varmaan vasta ens maanantaina....
Mitkä alat kyseessä helsingin yliopistoon?
Nyt julkaistiin kasvatustieteet helsinkiin ainakin!
En uskalla avata Opintopolkuaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Paljonko?!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä alat kyseessä helsingin yliopistoon?
Biologia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko?!
ensikertalaiset 87p
Muut 100,8p
Joko JAMK julkaissut valintoja ?
Ja AMM todistuksella inssi 127 ja mestari 100.
Nää siis Metropoliaan