Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen kiinnostumaan

Vierailija
18.05.2021 |

Mokasin. Olin yli-innokas ja mies säikähti. Otti etäisytttä. Miten saan hänet kiinnostumaan itsestäni toistamatta samoja virheitä?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä mies on ammatiltaan?

Onko sillä jotain merkitystä?

Vierailija
82/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli tilanne eteen, jossa kysyin häneltä neuvoa. Kysyin että pitäisikö minun tehdä tavalla 1 vai 2, ja onko hän paikalla jos tulisin käymään työkuvioiden merkeissä ensi viikolla toimistolla - vai katsonko jonkun muun (vieraan) kanssa asiaa. Hän on siis spesialisti omassa työssään. Toisia on, mutta joutuisin etsimään. Minulle sekin sopisi. Oikein hyvin. Mutta hän kätevin apu toki...

Vastasi heti että tuu vaan ens vkolla käymään.

No niin. Taas mennään. En tiedä: ihan kiva nähdä hänet, mutta olen jo luovuttanut henkisesti. Pelkään että olen vaisu/surullinen. Eikä se palvele ketään.

Ap

Olisiko teillä neuvoja tähän ensi viikon kohtaamiseen...?

Stressaa jo nyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ristiriitaista sinun kohdallasi. Minun mielestäni taas keksit tikusta asiaa. Että sait laitettua miehelle viestin.

Kysyit mieheltä neuvoja työ- tai ammattiasiassa.

Mies lupasi auttaa ja menet toimistolle ensi viikolla - työ- tai ammattiasiassa.

Kyseessä ei siis ole treffit tai romanttinen tapaaminen - miehen mielestä. Oletan siis niin. Tai mies ainakin vastasi kohteliaana ihmisenä koska nyt et kysellyt "miten menee/mitä kuuluu".

Silti itse olet hermona, koska elättelet toiveita muustakin kuin asiallisesta tapaamisesta.

Jos laitat asiallisen viestin pitää sinun myös pysyä asiallisena. Ellei mies nyt ihan itse johdattele juttua johonkin flirttiin päin tai kysele jotain muutakin kuin tätä ko. asiaa.

Älä nyt mokaa jos mies ei itse mitenkään lämpene tämän tapaamisen aikana, älä itse ala johdatella juttua muuhun. Koska vaarana on, että mies taas " katoaa".

Vierailija
84/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle riittää ihan vain se, että raotat peitonkulmaa.

Vierailija
85/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt ristiriitaista sinun kohdallasi. Minun mielestäni taas keksit tikusta asiaa. Että sait laitettua miehelle viestin.

Kysyit mieheltä neuvoja työ- tai ammattiasiassa.

Mies lupasi auttaa ja menet toimistolle ensi viikolla - työ- tai ammattiasiassa.

Kyseessä ei siis ole treffit tai romanttinen tapaaminen - miehen mielestä. Oletan siis niin. Tai mies ainakin vastasi kohteliaana ihmisenä koska nyt et kysellyt "miten menee/mitä kuuluu".

Silti itse olet hermona, koska elättelet toiveita muustakin kuin asiallisesta tapaamisesta.

Jos laitat asiallisen viestin pitää sinun myös pysyä asiallisena. Ellei mies nyt ihan itse johdattele juttua johonkin flirttiin päin tai kysele jotain muutakin kuin tätä ko. asiaa.

Älä nyt mokaa jos mies ei itse mitenkään lämpene tämän tapaamisen aikana, älä itse ala johdatella juttua muuhun. Koska vaarana on, että mies taas " katoaa".

Kiitos. Olet varmasti oikeassa siinä, että elättelen toiveita. Ristiriitainen on hyvä sana. Kuvaa tilannetta.

En aina oikein tiedä mitä hän minulta odottaa. Välillä hän kertoilee omista asioistaan - sitten kun kysyn juurikin joskus ihan casuaalisti ”Mitä kuuluu” / ”Miten menee”, niin ei vastaakaan. Tulee vähän hölmö olo siitä, eli en oikein tiedä miten pitäisi toimia milloinkin.

Ap

Vierailija
86/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tausta miehellä on ? Onko ollut naimisissa, onko lapsia? Mitä tiedät taustoista? Jotkut tykkäävät pitää naisia ystävinä ympärillä ainakin sinkkuaikana. Näyttää siltä että olet ystävä hänelle ja hän on sinulle kohtelias. Jos mies on kiinnostunut hän tekee aloitteen. Ehkä sinun kannattaisi käydä muiden kanssa treffeillä ja lopettaa tämän miehen ympärillä pyöriminen.

Vierailija
87/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tausta miehellä on ? Onko ollut naimisissa, onko lapsia? Mitä tiedät taustoista? Jotkut tykkäävät pitää naisia ystävinä ympärillä ainakin sinkkuaikana. Näyttää siltä että olet ystävä hänelle ja hän on sinulle kohtelias. Jos mies on kiinnostunut hän tekee aloitteen. Ehkä sinun kannattaisi käydä muiden kanssa treffeillä ja lopettaa tämän miehen ympärillä pyöriminen.

Oli pitkässä liitossa. Erosi 3v sitten, erotessa suoraan suhteeseen. En tiedä mitä siinä kävi...

Aikuiset lapset (20v + ) jo omillaan.

Ap

Vierailija
88/105 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo mies vähän sekavaa sorttia... mitä jos on varattu? Olisiko tyypillistä käytöstä varatulle?

-ketjua seurannut

Vierailija
89/105 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis kylmälaiteasentaja-tosi osaava alallaan. Itse olen johtavassa asemassa kylmätuoteosaston vastaavana meidän Cittarissa.

Ap

Vierailija
90/105 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikset, siis keski-ikäinen eukko ja käyttäytyy noin miehenkipeästi roikkumalla ukossa, jota ei selvästikään kiinnosta. Ilmeisesti ei ole edes pannut sua, joten et kiinnosta sitä edes seksuaalisesti, muutenhan se olisi hyödyntänyt tilanteen, kun joku epätoivoinen itseään tyrkyttää.

Vierailija
91/105 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis kylmälaiteasentaja-tosi osaava alallaan. Itse olen johtavassa asemassa kylmätuoteosaston vastaavana meidän Cittarissa.

Ap

Naurunpihinää tälle :D

Vierailija
92/105 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No eipä ole ei, enkä ole en.

T. Oikea Ap

Vierailija
93/105 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli pitkässä liitossa. Erosi 3v sitten, erotessa suoraan suhteeseen. En tiedä mitä siinä kävi...

Aikuiset lapset (20v + ) jo omillaan.

Ap

Olisiko syynä aiempaan jutteluun ja auttamiseen juuri aiemman suhteen loppuminen? Sitten löysikin uuden puolison. Olitte vielä väleissä, mutta sitten mies toteaa, että haluaa pitää vapaa-ajan ja työn erillään ja välttelee läheisempiä välejä. Vai oliko aika, jolloin kertoi suhteensa tilanteesta tai muuten asioista?

Voi olla tyyppiä, joka hyppää taas seuraavaan suhteeseen, jos ehdotus on tarpeeksi kiinnostava. Tai sitten ei.

Vierailija
94/105 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö näe, esimerkiksi facebookista, onko mies nyt suhteessa?

Tai voisitko varovasti kauttarantain kysyä joltain tutulta koska teillä on kuitenkin ilmeisesti yhteisiä harrastustuttuja?

Silloin ei tarvitsisi miettiä miksi käyttäytyy niinkuin käyttäytyy kun tiedät, että mies on suhteessa, voisitte olla pelkästään asialinjoilla.

Eikö mies itse puhu omasta elämästään, esimerkiksi mainitse ohimennen kumppanin nimeä tai vastaavaa?

Itse päättelisin, että on varattu ainakin jollain tasolla, ei ole kiinnostunut tarpeeksi, on epävarma haluaako kanssasi mitään enempää tai sitten on ollut miltei aina varattuna ja nyt haluaa olla vapaana.

Pitää sinut tavallaan potentiaalisena ehkä, mutta nyt matkan päässä.

Et voi oikein muuta kuin olla niinkuin nytkin ja katsoa onko tästä miehestä enempään tai jatkaa elämääsi.

Voit myös varautua siihen vaikka mies olisikin nyt vapaa niin alkaakin kuitenkin jonkun muun kanssa suhteeseen kuin sinun.

Vierailija
95/105 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kuin LinkedInissä, :D Eli ei sosiaalisessa mediasssa muuten.

Ap

Vierailija
96/105 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, näimme tänään. Mies oli kohteliaan etäinen mutta avulias. Kerroin uudesta autostani kun juteltiin niitä näitä. Kysyin haluaako tulla katsomaan. Vastasi ”missäs se on parkissa, näkyykö ikkunasta”.

Sanoin että kadulle lähelle sain mutta että tuskin näkyy.

Kysyin uudelleen että ”voithan tulla katsomaan, tuossa se on lähellä - tuut tuoksuttamaan uuden auton tuoksua” ja naurahdin (päivällä miespuolinen työkaveri omalta työpisteeltä oli kysynyt, saako tulla hetkeksi autoon istumaan kun lähden kotiin, kun ’se uuden auton tuoksu on niin hyvä!’ - siitä otin tuon).

Mies lähti kanssani kohti ovea ja tokaisi ”Tuun ovelta tuosta katsomaan, emmä mitään tuoksuttele, itse saat haistella uuden auton tuoksut, ne jätän sulle!”

Olin vähän että oookei...

Tuli sitten ovelta kuikuilemaan... sitten kehui autoa ja sanoi että ”Palataan, kivaa viikkoa jos ei tässä nyt nähdä”.

Olo vähän ristiriitainen. Ihan kiva, mutta...

Ap

Vierailija
97/105 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... vähän outo jätkä

Vierailija
98/105 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita etusormi p i l l u u n ja sen jälkeen sipaise sormella miehen nenä alle.

Vierailija
99/105 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, näimme tänään. Mies oli kohteliaan etäinen mutta avulias. Kerroin uudesta autostani kun juteltiin niitä näitä. Kysyin haluaako tulla katsomaan. Vastasi ”missäs se on parkissa, näkyykö ikkunasta”.

Sanoin että kadulle lähelle sain mutta että tuskin näkyy.

Kysyin uudelleen että ”voithan tulla katsomaan, tuossa se on lähellä - tuut tuoksuttamaan uuden auton tuoksua” ja naurahdin (päivällä miespuolinen työkaveri omalta työpisteeltä oli kysynyt, saako tulla hetkeksi autoon istumaan kun lähden kotiin, kun ’se uuden auton tuoksu on niin hyvä!’ - siitä otin tuon).

Mies lähti kanssani kohti ovea ja tokaisi ”Tuun ovelta tuosta katsomaan, emmä mitään tuoksuttele, itse saat haistella uuden auton tuoksut, ne jätän sulle!”

Olin vähän että oookei...

Tuli sitten ovelta kuikuilemaan... sitten kehui autoa ja sanoi että ”Palataan, kivaa viikkoa jos ei tässä nyt nähdä”.

Olo vähän ristiriitainen. Ihan kiva, mutta...

Ap

No aika toope olet jollet näe että se yrittää väistellä sun kömpelöitä vokotteluyrityksiä, ei vaan kehtaa sanoa suoraan.. Tajua nyt että se ei oikeasti halua olla sun kanssa lähemmissä väleissä, kyllä se muuten olisi lähtenyt sitä autoakin katsomaan ja ties vaikka koeajamaankin vaikka millä verukkeella. Mutta jatka ihmeessä tota epätoivosta jahtaamista niin kohta se blokkaa sut kokonaan.

Vierailija
100/105 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen tokaisu autosta oli epäkohtelias.