Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen kiinnostumaan

Vierailija
18.05.2021 |

Mokasin. Olin yli-innokas ja mies säikähti. Otti etäisytttä. Miten saan hänet kiinnostumaan itsestäni toistamatta samoja virheitä?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen äitini ohje: jos mies naisen haluaa, niin se tekee kaikkensa, että hänet saa.

Vuosikymmenten kokemuksella totean äitini olleen oikeassa.

Vierailija
22/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat nyt suoraan panoa. Ei sulla ole enää mitään hävittävää.

Ps. Jos ei onnistu, niin voin kyllä tulla panemaan sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotat nyt suoraan panoa. Ei sulla ole enää mitään hävittävää.

Ps. Jos ei onnistu, niin voin kyllä tulla panemaan sua.

EI! Kyllä se voi kerran tai pari pannakin mutta ei se ole yhtään sen kiinnostuneempi mistään romanttisemmasta sen jälkeen. Naisten ei kannata harrastaa seksiä semmoisten miesten kanssa, jotka pitää naista epäkiinnostavana parisuhteeseen vaikka seksiin kelpaisikin. Been there, nyt jäljellä vain kostofantasiat.

Vierailija
24/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joku määrätietoinen ja urheilullinen rento komistus ja ap joku normaalipainon ylärajoilla häilyvä epätoivoinen hupakko ilman mitään päämääriä.

Vierailija
25/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä sadistista tyydytystä kun luen näitä naisten juttuja tältä palstalta. Muijilla on kaikki avaimet onnelliseen suhteeseen, mutta leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa jolloin miehen kiinnostus hyvin nopeasti laantuu. Ei miehet jaksa mitään pelejä viikko- saati kuukausikaupalla.

"Pitää vain toivoa että hymy ja silmiin katsominen vaikuttaa". Voi helvetti mitä juttuja :D

Vierailija
26/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tais saaha mitä halus.

Vierailija
27/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle kuva emättimestäsi.

Vierailija
28/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Mikä hänessä on niin hienoa? Onhan noita miehiä ja moni haluaa naisen olevan se aktiivisempi osapuoli.

Vierailija
29/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei säikähdä jos on kiinnostunut, jos yksinkertaisesti pyydät häntä vaikka ulos kahville tai syömään ja hän kieltäytyy, niin et sen paremmin voi saada miestä kiinnostumaan, joten unohtaisin.

Vierailija
30/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli pani ja meni. Et ollut liian innokas

Vierailija
31/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa:

Ja siis mulle tulee jotenkin hirveän paha mieli, kun hän ei yhtäkkiä vastaakaan enää, eli että ollaan jostain asiasta juteltu, sitten kysyn vaikkapa ”Miten töissä menee?” Ja hän häipyy linjoilta eikä enää palaa päivienkään jällkeen. Ja mä annan taas olla. Kunnes tulee joku asia tai kohdataan (yhteisiä tuttavia).

Ap

Mulle tulee tunne, että ap on oikeasti ollut kiva miestä kohtaan ja vaikuttaa mukavalta naiselta. Tuskin moni pystyisi edes analysoimaan käytöstään näin.

Mutta mies vaikuttaa kylmältä ja ehkä vähän pitää ap:ta varalla?

Vierailija
32/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on joku määrätietoinen ja urheilullinen rento komistus ja ap joku normaalipainon ylärajoilla häilyvä epätoivoinen hupakko ilman mitään päämääriä.

No, jos tällä nyt on merkitystä:

Minä: normaalivartaloinen, johtava asema, asiallinen toimeentulo. Kauniiksi sanottu, mallin töitä tein nuorempana (enää en kelpaisi, ;) ) urheilullinen.

Mies: Ok näköinen (ei millään mittapuulla komea, mutta mieleståni charmantti), fiksu, johtavassa asemassa myös. Minua reilusti vanhempi (+13 v). Urheilullinen.

Ap

Vierailija
33/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette olleet jo pitemmän aikaa tekemisissä ja juttu ei ole missään vaiheessa lähtenyt käyntiin niin ei se ole kiinnostunut. On ottanut etäisyyttä kun huomasi, että sinä olet kiinnostunut eikä voi vastata tunteisiisi. Ei siinä sen kummempaa. Etiäpäin vaan.

Vierailija
34/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen miesystäväni juurikin kysyi minulta samasta asiasta.

Vierailija
35/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen miesystäväni juurikin kysyi minulta samasta asiasta.

Vierailija
36/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kyllä sadistista tyydytystä kun luen näitä naisten juttuja tältä palstalta. Muijilla on kaikki avaimet onnelliseen suhteeseen, mutta leikkivät vaikeasti tavoiteltavaa jolloin miehen kiinnostus hyvin nopeasti laantuu. Ei miehet jaksa mitään pelejä viikko- saati kuukausikaupalla.

"Pitää vain toivoa että hymy ja silmiin katsominen vaikuttaa". Voi helvetti mitä juttuja :D

No ihan mukavasti on juurikin ystävällisyys, hymy ja silmiin katsominen on vaikuttanut kun välit omassa tapauisessani olevaan mieheen on lämpenemään päin. Saan nykyään myös pienimuotoista erityiskohtelua; mies tekee täysin pyytämättä pikku palveluksia, saattaa tulla henkilökohtaisesti välittämään jonkun asian jonka voisi sähköisestikin hoitaa ja oma-aloitteisesti jo privaviestitteleekin työasioita sopivissa tilanteissa kun en ole fyysisesti tavoitettavissa. Lähes tuntemattomia työtuttuja olemme toistaiseksi, näemme livenä vain muutaman kerran kuussa. Ja jollei tässä mitään vispilänkauppaa olekaan takana niin kivan pikku sihteerin olen sitten ainakin saanut töihin itseäni hierarkiassa korkeamman tahon tyypistä.

Vierailija
37/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneen äitini ohje: jos mies naisen haluaa, niin se tekee kaikkensa, että hänet saa.

Vuosikymmenten kokemuksella totean äitini olleen oikeassa.

Näin on näppylät. Kaikki säädöt loppui aina johonkin ihme venkoiluun ennen kuin tapasin mieheni. Ei tarvinnut hetkeäkään epäillä onko mies kiinnostunut vai ei. Jos mies haluaa naisen niin mies tekee sen selväksi.

Vierailija
38/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi roikkua miehessä, jonka kanssa joutuu olla koko ajan varpaillaan, ettei toinen vain ahdistu. Kaiken maailman soutajien ja huopaajien jälkeen olen hankkinut itsearvostusta sen verran, että jos mulle tulee olo, ettei toinen ole täysillä kiinnostunut tai arvosta sen vertaa, ettei jaksa vastata selkeään kysymykseen, ei tulisi enää mieleenkään jatkaa.

Vierailija
39/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä hänelle kuva emättimestäsi.

Miksi mua nauratti tämä neuvo 😂

Vierailija
40/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olit yli-innokas? Et kai vaan heti ekana päivänä julistanut suurta yhteenkuuluvuuttanne tai muuta vastaavaa?

En, vaan viestin liikaa ja miehelle tuli tunne että tulen liikaa ”perässä”. Nyt olen antanut ja ottanut etäisyyttä, mutta huomaan että nyt kun ollaan ns.kavereina tekemisissä, niin heti jos alan kysellä yhtään ”liikoja” niin vetäytyy kuoreensa.

Ap

Tästä kannattaa oppia... monilla naisilla on rasittava tapa kuulustella, kyllä monet asiat tulee normaalisti keskustellessa ilmi.