Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen kiinnostumaan

Vierailija
18.05.2021 |

Mokasin. Olin yli-innokas ja mies säikähti. Otti etäisytttä. Miten saan hänet kiinnostumaan itsestäni toistamatta samoja virheitä?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...!

Palstaulissa on enemmän kirjaimia, palstapaappa.

Minä en ole mikään mamma.

Vierailija
42/105 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tosi kiinnostunut, se tulee perään. Onhan moni (ikävä kyllä) jopa jättänyt vaimonsa jonkun toisen naisen takia. Onko siis miehen biologinen vietti niin vahva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/105 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on joku määrätietoinen ja urheilullinen rento komistus ja ap joku normaalipainon ylärajoilla häilyvä epätoivoinen hupakko ilman mitään päämääriä.

No, jos tällä nyt on merkitystä:

Minä: normaalivartaloinen, johtava asema, asiallinen toimeentulo. Kauniiksi sanottu, mallin töitä tein nuorempana (enää en kelpaisi, ;) ) urheilullinen.

Mies: Ok näköinen (ei millään mittapuulla komea, mutta mieleståni charmantti), fiksu, johtavassa asemassa myös. Minua reilusti vanhempi (+13 v). Urheilullinen.

Ap

Noilla spekseillä väittäisin, että miehellä on joko joku muu nainen tai sitten alkaa mukavuudenhalu vaivata iän myötä eli ei jaksa tai ehdi chattailla jatkuvasti. Ei kannata löpistä kaikkea arkista, väittäisin. Moni nainenkaan ei jaksa jotain liibalaabaa lueskella.

Itseänikin rasittaa jatkuva kirjoittelu, vaikka olenkin nainen. Tekee mieli vain hävitä chatista, jos huomaa viestejä ja varsinkin, jos on jotain arkista höpinää, kun on yleensä parempaakin tekemistä, vaikka siitä ihmisestä pitäisinkin.

Vierailija
45/105 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...!

Palstaulissa on enemmän kirjaimia, palstapaappa.

Minä en ole mikään mamma.

Tiedoksi: tuo on mgtow, mitä tuo aina tuolla lauseellaan tarkoittaa.

T. Palstan naispuolinen uli ja siispä termistöön perehtynyt

Vierailija
46/105 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on joku määrätietoinen ja urheilullinen rento komistus ja ap joku normaalipainon ylärajoilla häilyvä epätoivoinen hupakko ilman mitään päämääriä.

Minä: normaalivartaloinen, johtava asema, asiallinen toimeentulo. Kauniiksi sanottu, mallin töitä tein nuorempana (enää en kelpaisi, ;) ) urheilullinen.

Mies: Ok näköinen (ei millään mittapuulla komea, mutta mieleståni charmantti), fiksu, johtavassa asemassa myös. Minua reilusti vanhempi (+13 v). Urheilullinen.

Ap

Noilla spekseillä väittäisin, että miehellä on joko joku muu nainen tai sitten alkaa mukavuudenhalu vaivata iän myötä eli ei jaksa tai ehdi chattailla jatkuvasti. Ei kannata löpistä kaikkea arkista, väittäisin. Moni nainenkaan ei jaksa jotain liibalaabaa lueskella.

Itseänikin rasittaa jatkuva kirjoittelu, vaikka olenkin nainen. Tekee mieli vain hävitä chatista, jos huomaa viestejä ja varsinkin, jos on jotain arkista höpinää, kun on yleensä parempaakin tekemistä, vaikka siitä ihmisestä pitäisinkin.

Toisaalta, jos saa 13v nuoremman niin luulisi että houkuttaa...

Vierailija
47/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miten jatkaa tästä...? Voinko viestitellä joskus vai jätänkö kokonaan hänet huomioitta. Tuntuu etten pysty - hän on minulle liian tärkeä.

Toisaalta asian esiin ottaminen (eli miksi hän vetäytyy kuoreensa välillä) olisi varmaan turhaa korostamista ja hermostuttaisi miestä.

Ap

Vierailija
48/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt akka jätät sen peniksen rauhaan ja jatkat elämääsi vaikka tuntuisi miltä

Vierailija
49/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt akka jätät sen peniksen rauhaan ja jatkat elämääsi vaikka tuntuisi miltä

Tuskin tässä pelkästään sen ruumiinosan perässä ollaan...😂

Vierailija
50/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, jos mies on ailahtelevainen luonne?

Vierailija
51/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap päättelit että mies oli kiinnostunut ennen "säikähtämistä"?

En ole havainnut kirjoituksiesi perusteella ainuttakaan merkkiä kiinnostuksesta.

News flash: aina ei tarvitse kehittää ajatushäkkyrää tyyliin "mies säikähti", "mies ei ollut valmis suhteeseen koska erotyö exän kanssa oli kesken", "miehellä oli työkiireitä", jne.

Mies ei vain alun perinkään ollut kiinnostunut.

Vierailija
52/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jahas.

Normaalivartaloinen
Et siis upeavartaloinen?

Johtava asema, asiallinen toimeentulo
Ei juuri nosta naisen pisteitä.

Kauniiksi sanottu
Ei tarkoita mitään. Tai jos tarkoittaa, niin päinvastaista. Oikeasti kauniit tietävät olevansa kauniita ilman kehujakin, ja useimmat ihmiset tietävät ettei kannata mainita kauneutta.

mallin töitä tein nuorempana (enää en kelpaisi, ;) )
Vain nykytilanteella on merkitystä.

Mies saa sinua kovemmat pisteet rahoista ja asemasta. Ne vetoavat kaikenlaisiin naisiin. Mies ei vain ole sinnusta kiinnostunut, vaikka itse koetkin että olette samiksia.

Vierailija
53/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaillaankohan me samaa miestä? Ainakin kuulostaa häneltä. Alkaako etunimi E:llä?

Vierailija
54/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä miten jatkaa tästä...? Voinko viestitellä joskus vai jätänkö kokonaan hänet huomioitta. Tuntuu etten pysty - hän on minulle liian tärkeä.

Toisaalta asian esiin ottaminen (eli miksi hän vetäytyy kuoreensa välillä) olisi varmaan turhaa korostamista ja hermostuttaisi miestä.

Ap

Mä sanoisin, että nyt sun kannattaisi ihan itsesi takia lopettaa yhteydenpito, sillä ihastuksesta ei pääse irti jos toinen on koko ajan osa omaa elämää. Eli jos hän laittaa viestin, vastaa siihen asiallisesti ja lyhyesti, mutta älä yritä viedä keskustelua eteenpäin. Ja se, että sä alkaisit jotain suhdeanalyysejä siltä vaatimaan olisi varmasti hänelle ihan valtava punainen lippu (olisi itsellenikin).

Jos hän ei yritä saada sua, se johtuu siitä, ettei hän halua sua. Olen pahoillani.

Vierailija
55/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse että kaikki röörit on muuten käytössä ja olen itseasiassa anal queen. Kumma jos ei kiinnostu.

M35

Vierailija
56/105 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole havainnut kirjoituksiesi perusteella ainuttakaan merkkiä kiinnostuksesta.

News flash: aina ei tarvitse kehittää ajatushäkkyrää tyyliin "mies säikähti", "mies ei ollut valmis suhteeseen koska erotyö exän kanssa oli kesken", "miehellä oli työkiireitä", jne.

Viestitti usein, kyseli vointeja jos sairastuin, auttoi pienissä jutuissa: heitti bussipysäkille kun auto oll huollossa (tavattiin erään asian parissa usein), chattailtiin pitkin päivää säännöllisesti, vaihdettiin lomakuvia ja -kuulumisia, jne.

Ap

Vierailija
57/105 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/105 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis niin, että mieskin ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä? Eli sinä et aina aloita viestittelyä? Jos näin on, niin on kyllä vähän erikoinen tapa, jos kuitenkin kokee toisen viestit häiritseviksi...

Vierailija
59/105 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestitti usein, kyseli vointeja jos sairastuin, auttoi pienissä jutuissa: heitti bussipysäkille kun auto oll huollossa (tavattiin erään asian parissa usein), chattailtiin pitkin päivää säännöllisesti, vaihdettiin lomakuvia ja -kuulumisia, jne.

Ap

Jos tuo on merkki kiinnostuksesta, niin minulla on kymmenkunta tyttöystävää.

Vierailija
60/105 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut yli-innokas. Et vain ollut riittävän kaunis. Tai sitten mies oli todella tasokas. Vain mies voi olla yli-innokas ja liian "needy".

Tämä. Taitaa ylemmän tason pleijjeri jännä poju joka osaa pelata apta.