Miten saan miehen kiinnostumaan
Mokasin. Olin yli-innokas ja mies säikähti. Otti etäisytttä. Miten saan hänet kiinnostumaan itsestäni toistamatta samoja virheitä?
Kommentit (105)
Kuulostaa siltä, että olette aiemmin pitäneet yhteyttä ystävinä ja miehellekin se on ollut jees. Mutta ehkä hän on huomannut, että sinulla on muutakin kiinnostusta, ja siksi peräytynyt. Hän voi olla varattu (kaikki eivät kerro sellaista) tai kiinnostunut jostakusta muusta tai muusta syystä ei vain ole romanttista kiinnostusta sinuun, ap. Ei kannata ottaa turhaan itseensä, mutta kannattaa ehkä ottaa vähän etäisyyttä tuohon ihmissuhteeseen, kunnes pääset omien fiilistesi kanssa selville vesille.
Ok, eli pakko antaa mennä. Ei tästä enää mitään taida tulla....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
En vielä manaisi. Voihan olla, että aika auttaa ja tekee tehtävänsä. Jos hän on nyt varattu tai huono tilanne elämässä. Ole ystävällinen mutta älä hengitä niskaan tai painosta.... katso mitä tuleman pitää....
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulee, tulee. Usko itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Pakko antaa mennä"? Ei hän kuulosta sinun olleen ikinä, joten miten niin antaa mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Pakko antaa mennä"? Ei hän kuulosta sinun olleen ikinä, joten miten niin antaa mennä?
Ehkä tässä tarkoitettiin että ei jaksa jahdata vaan antaa olla. Tulee perässä jos tulee. Niin itse käsitin.
Annat numeron ja peppua ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Keskity muihin juttuihin tästedes, mies ottaa aikanaan yhteyttä jos haluaa olla vielä tekemisissä. Pakottamalla tai tyrkyttämällä et saavuta ainakaan mitään positiivista.
Hän on hanuristi.
Unohda koko juttu.
Nyt tuli tilanne eteen, jossa kysyin häneltä neuvoa. Kysyin että pitäisikö minun tehdä tavalla 1 vai 2, ja onko hän paikalla jos tulisin käymään työkuvioiden merkeissä ensi viikolla toimistolla - vai katsonko jonkun muun (vieraan) kanssa asiaa. Hän on siis spesialisti omassa työssään. Toisia on, mutta joutuisin etsimään. Minulle sekin sopisi. Oikein hyvin. Mutta hän kätevin apu toki...
Vastasi heti että tuu vaan ens vkolla käymään.
No niin. Taas mennään. En tiedä: ihan kiva nähdä hänet, mutta olen jo luovuttanut henkisesti. Pelkään että olen vaisu/surullinen. Eikä se palvele ketään.
Ap
Voi Ap. Sä olet niin rakastunut siihen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla olit yli-innokas? Et kai vaan heti ekana päivänä julistanut suurta yhteenkuuluvuuttanne tai muuta vastaavaa?
En, vaan viestin liikaa ja miehelle tuli tunne että tulen liikaa ”perässä”. Nyt olen antanut ja ottanut etäisyyttä, mutta huomaan että nyt kun ollaan ns.kavereina tekemisissä, niin heti jos alan kysellä yhtään ”liikoja” niin vetäytyy kuoreensa.
Ap
Tajua, että todennäköisesti viestit ihmiselle, jolla ei ole kovin kiinnostavia juttuja. Homma pyörii siis omassa päässäsi. Jos poistat oman roolisi, mitä mies on tehnyt? Onko ollut mitenkään aloitteellinen tai itse kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli tilanne eteen, jossa kysyin häneltä neuvoa. Kysyin että pitäisikö minun tehdä tavalla 1 vai 2, ja onko hän paikalla jos tulisin käymään työkuvioiden merkeissä ensi viikolla toimistolla - vai katsonko jonkun muun (vieraan) kanssa asiaa. Hän on siis spesialisti omassa työssään. Toisia on, mutta joutuisin etsimään. Minulle sekin sopisi. Oikein hyvin. Mutta hän kätevin apu toki...
Vastasi heti että tuu vaan ens vkolla käymään.
No niin. Taas mennään. En tiedä: ihan kiva nähdä hänet, mutta olen jo luovuttanut henkisesti. Pelkään että olen vaisu/surullinen. Eikä se palvele ketään.
Ap
Puhut työasiasta, mies ei vastannut suhdetoiveeseen.
Pelkäätkö jopa olla vaisu tai surullinen miehen lähellä? Pitäisikö sinun mielestäsi aina palvella häntä tai yrittää olla mieliksi?
Kukapa tietää, voihan mies olla piilevästi kiinnostunut, mutta tapaamisen jännittäminen noin ei ennusta kauhean hyvää.
Oletko liian määrätietoinen? Korostatko ura-asemaasi? Saapuuko jostain nurkan takaa työpaikan määräaikainen tai vaikka deittipalstalta kotiäiti, joka piipahtaa miestä tapaamaan ja saa hänet? Arvioitko, että häntä voisi kiinnostaa?
Hauskaa kyllä ihmissuhdeanalysoinnin kannalta, että johtavassa asemassa olevillakin on samoja ongelmia. Itse sain miehen määräaikaisesta työstä. Ensin jatkoimme viestittelyä ystävinä, näimme silloin tällöin ja myöhemmin pariuduimme.
Ei, vaan mies ei ole romanttisesti kiinnostunut. Piste.