Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntapamuutos ei laihduta yhtään! Ihan turhaa koko homma, paino samassa kuin vuosi sitten!

Vierailija
18.05.2021 |

Liikun enemmän, sen 3-4vko (ennen en kävelyt kuin autolle ja kaupassa)

Syön terveellisemmin, enemmän kasviksia, vähän sokeria ja rasvaa. Lautasmalli.

Paino 89kg. Sama kuin viime juhannuksena. Olo yhtä onneton. Monta ihanaa maku hetkeä ja saunailtaa vaan jäänyt välistä. Kannatiko? Ei.

Nyt alan taas ELÄÄ!

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi ap ihan samoin ja itse lopetin alkoholinkäytön myös kokonaan sekä tupakoinnin eli elämäntapamuutos oli suorastaan valtava. Ruokavaliosta tippui ihan itsestään kaikki krapulamätöt eli enää en syönyt pizzaa/kebabia/hampurilaisia edes kerran/kaksi viikossa koska en noista ole ikinä "selvinpäin" välittänyt. Sama juttu sipsien suhteen. Enää en juo kuin vettä/kivennäisvettä ja kahvia mustana.

Eikä tilalle tullut mitään uutta epäterveellistä (liekö edes mahdollista syödä sellaista määrää kaloreita mitä aiemmin tuli juotua viikossa + noiden pizzojen ym myötä syötyä?) mutta paino jämähti mullakin päälle 85 kiloon (olen vain 161cm pitkä) eikä se siitä näytä putoavan millään. Toki se on plussaa ettei painoa tule lisää, mutta kyllä se pskapuhetta on että ihan tuosta noin vaan laihtuu kun alkoholin jättää ja/tai korjaa ruokavaliota terveellisemmäksi ja alkaa edes kävellä..

Aloitko liikkumaan ollenkaan?

Kyllä tämä vetää mielen matalaksi, turhaa rehkimistä, nälkää ja olo edelleen normi. Odottelen vieläkin sitä maagista ja piristävää hyvää oloa liikunnasta.

Juuri kävin tunnin pyöräileen ja olen valmis nukkuun. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan