Mä voin ennustaa teille
ihan vaan harjoitellakseni, laittakaa palautetta miten menee....
Kommentit (37)
Saadaanko me koskaan sitä 4v yrittämäämme toista lasta? Pysynkö nykyisessä työssä, saanko vakipaikan?
Vierailija:
Saadaanko me koskaan sitä 4v yrittämäämme toista lasta? Pysynkö nykyisessä työssä, saanko vakipaikan?
Kun lakkaatte yrittämästä niin saatte, olet murehtinut ihan liikaa.
Pysyt työssäsi ja saat vakituisen paikan.
Seuraava hoito on IVF, luomua meille ei pitäisi ihan hevillä tulla koskaan. Kai sitä ivf:ää voi sanoa yrittämiseksi.
Saako mieheni haluamansa työpaikan? Saammeko lapsen? Rahatilanteemme?
Kiitos :)
Lapsen näen aika nopeastikin.
Asuntolainasta selviätte mutta laina-aikaa pitää pidentää. Mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa ja rahatilanteenne on pitkään huono. Muitakin asuntoon liittyviä isoja menoja on näkyvissä.
Selviätte mutta ette elä taloudellisesti niinkuin haluaisit pitkään pitkään aikaan.
Vierailija:
Saako mieheni haluamansa työpaikan? Saammeko lapsen? Rahatilanteemme?Kiitos :)
Tumman miehen voit unohtaa.
Miehesi saa työpaikan mutta lasta en näe.
Miehen rahatilanne tulee olemaan hyvä, sinun huonompi.
eron näen mutta se on sinulle parasta mitä on tapahtunut.
Lapsen saat mutta vast myöhemmin etkä tämän miehen kanssa.
Saanko vakituisen työpaikan lähiaikoina? Rahatilanteemme? Olemmeko tulevaisuudessakin onnellisia?
Kiitos ja tulen myöhemmin illalla takaisin.
Taloudellinen tilanne on tosiaan usein " tili tuli, tili meni" -tyyppinen, mutta pärjätty ollaan tähän asti ja toivottavasti myös tulevaisuudessa. Aina on kuitenkin lapsille varaa ostaa kaikenlaista, itselle vähemmän. Asunnosta emme halua luopua, siksi ennustuksesi kuulostaa lohduttavalta.
Vierailija:
Saanko vakituisen työpaikan lähiaikoina? Rahatilanteemme? Olemmeko tulevaisuudessakin onnellisia?
Saat työpaikan mutta et vakituista heti. Rahatilanne on paranemaan päin, mitään suuria investointeja ei kannata nyt tehdä.
Parisuhteenne näyttää onnelliselta nyt ja jatkossakin. Rakkaus toisiinne auttaa selviytymään joka tilanteesta, en ole huolissani tulevaisuudestanne.
Näetkö minun elämääni? Rakkaus mieheeni, työni entä perheenlisäys-lapsia ei vielä minulla ole? Kiitos!
Onko päätös myönteinen vai kielteinen? Montako lasta minulle näet?
päätös molemmissa asioissa teidän hyväksi