Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytykseen lapsen isän sijaan uusi mie

Synnytys tulossa
17.05.2021 |

Mitä mieltä palstalaiset, olen jo alkuraskaudessa eronnut lapsen isästä (suhde alunperinkään ollut kovin kummoinen) eikä lapsen isä ole ollut kovinkaan aktiivisesti mukana raskaus aikana. Näin ollen häntä en missään tapauksessa ota mukaan synnytykseen. Olen alkanut seurustelemaan raskauden aikana uuden miehen kanssa ja hän olisi halukas tulemaan synnytykseen mukaan. Tätä on kuitenkin kritisoitu läheisteni puolelta mm. Siten että tämä olisi suuri vääryys lapsen isää kohtaan. Mielipiteitä asiasta?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia tässä kaikki ollaan vaikkei uskoisi. Lapsi ei ollut suunniteltu ja itselle raskauden keskeytys tuntui väärältä vaikka tiesin heti että tämä ihminen ja suhde ei ole sellainen mihin lasta haluaisin. Lapsen isässä ei ole mitään vikaa, me emme vain olleet rakastuneita, vietimme aikaa yhdessä ikäänkuin paremman puutteessa joitakin kuukausia.

Ap.

Vierailija
22/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset tekevät nykyään lapsia niin etteivät edes tunne kunnolla tulevan lapsen toista vanhempaa.

No keksisin syiksi ainakin sen, että kumppanin löytäminen on ihan pirun vaikeaa ja hedelmällisyys alkaa laskea dramaattisesti jo hyvin nuorella iällä.

Sitten sen lapsen voi hankkia yksin hoidoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi ottaa jotain tinderöityä FWB -miestä mukaan synnytykseen? Haloo, juuri nehän tietää miten vauvoja tehdään ja ymmärtää jotain asian päälle.

Vierailija
24/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies tukemaan sua ja vanha ottamaan vauva vastaan. Joudutte jatkossakin olemaan tekemisissä kolmistaan, ihan hyvin voitte aloittaa jo nyt

Vierailija
25/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kiire osalla on? Trolliksi epäilen minäkin, mutta kyllähän tällaisia huithapeleita on oikeastikin.

Vierailija
26/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri vääryys lapsen isää kohtaan. Älä nyt hyvänen aika elareita lisäksi lähde kinuamaan.

Itsekäs olet, otsikossa jo itserakkaasti kertoilemassa menijäksi " uusi Mie" eli olet siis kuin uudestisyntynyt, jotain naisten voimaantumispaskaa vaihteeksi

Vierailija
27/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kukaan ehtii löytää uuden kumppanin ja vielä tulla sen kanssa niin tutuiksi, että edes harkitsee ottavansa sen mukaan synnytykseen. Raskaus kai edelleenkin kestää vain sen 9 kk?

Vierailija
28/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦🏼‍♀️

Vierailija
29/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity siihen vauvaan, älä miehiin.

Vierailija
30/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet tuntenut uuden miesystävän? Viikon?

Vierailija
31/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
32/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä synnyttävä nainen on se päähenkilö. Hän saa ihan itse päättää, kenet ottaa tukihenkilökseen.

Jos lapsesi isä ei ole kiinnostunut raskaudesta, tuskin häntä ihan kamalasti haittaa, vaikka et häntä pakotakaan mukaan synnytykseen.

Vierailija
33/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen päätät. Miksi se nyt olisi suuri vääryys isää kohtaan jos kerran ei koko raskausaikana ole ollut kuvioissa.

Vierailija
34/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mies on muutaman kuukauden tuttavuus. Et tiedä kuinka kauan suhde kestää. Itse en haluaisi lapsena kuulla, että joku tuntematon äidin random-poikkis on ollut minun synnytyksessä mukana.

Vierailija
35/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä kukaan ehtii löytää uuden kumppanin ja vielä tulla sen kanssa niin tutuiksi, että edes harkitsee ottavansa sen mukaan synnytykseen. Raskaus kai edelleenkin kestää vain sen 9 kk?

Niinpä, ja eiköhän uusi kumppani katoa, kun aletaan tositoimiin viimeistään. Synnyttäminen on rankkaa, sotkuista ja jopa traumatisoivaa puuhaa. Vähän eri kuin katsella jotain Bridgertonia yhdessä.

Vierailija
36/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden miehen kanssa olemme jo vanhoja tuttuja, seurustelua ollut nyt useampi kuukausi. Kovin hepposin perustein emme tätä seurustelua ole rakentaneet koska kumpikin tietää ettei tässä voi vaan leikkiä kun minulle ensimmäinen lapsi syntymässä.

Ap

Vierailija
37/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset tekevät nykyään lapsia niin etteivät edes tunne kunnolla tulevan lapsen toista vanhempaa.

No keksisin syiksi ainakin sen, että kumppanin löytäminen on ihan pirun vaikeaa ja hedelmällisyys alkaa laskea dramaattisesti jo hyvin nuorella iällä.

Samaa veikkaan syyksi. Voihan sen lapsen hankkia hoidoilla yksin mutta parempi kai se on lapsenkin kannalta että hänellä on oikea isä mukana elämässä vaikka vanhemmat eivät parisuhteessa olisikaan. Tämä on minun mielipide, mutta en silti paheksu heitä jotka yksin hoidoilla lapsen hankkivat.

Vierailija
38/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa veikkaan syyksi. Voihan sen lapsen hankkia hoidoilla yksin mutta parempi kai se on lapsenkin kannalta että hänellä on oikea isä mukana elämässä vaikka vanhemmat eivät parisuhteessa olisikaan. Tämä on minun mielipide, mutta en silti paheksu heitä jotka yksin hoidoilla lapsen hankkivat.

Ai parempi on isä jota ei tunne juuri ollenkaan? Voi paljastua vaikka millaiseksi hulluksi.

Vierailija
39/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden miehen kanssa olemme jo vanhoja tuttuja, seurustelua ollut nyt useampi kuukausi. Kovin hepposin perustein emme tätä seurustelua ole rakentaneet koska kumpikin tietää ettei tässä voi vaan leikkiä kun minulle ensimmäinen lapsi syntymässä.

Ap

Parin kuukauden jälkeen seurustelu ei ole vakavaa.

Vierailija
40/79 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko nykyisen miehen kanssa, jos et olisi raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi