tuttu lähihoitaja vaihtoi hoitotyön siivoustyöhön ja on kuulemma tyytyväinen!
syyksi sanoi että enää työt ei seuraa kotiin ja saa tehdä työt rauhassa. pitäisikö tehdä samoin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Hän kirjoitti juuri toiseen ketjuun.
töh täh??
Miksi siivoustyöhön ? Miksi ei vaikka siisteihin sisähommiin ?
No kukin päättää itse, mitä haluaa työkseen tehdä.
Ei kai tuossa mitään kummallista ole. Monet ihmiset nyky Suomessa vaihtavat ammattia ja työpaikkoja varsin tiuhaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siivoustyöhön ? Miksi ei vaikka siisteihin sisähommiin ?
esim pankkiiriksi
Trollin mielikuvitustuttu siis kyseessä, joka tekee mielikuvitusasioita.
Harva tietää 16 vuotiaana mikä on unelma ammatti. On vara vaihtaa. Itse jäin kolmen ammatin taktiikalla tk eläkkeelle.
Palvelutalossa siivonneena, en ihmettele. Raskaat ja likaiset eli eritehommat sekä pyykki- ja roskasäkkien vienti on hoitajilla, meikäläiset vain siivoavat. Toki riippuu paikasta. Tuolta en lähde kulumallakaan, menen taas syksyllä.
Outoa, itselläni toisinpäin, tein siivoushommia kunnes luin lähihoitajaksi. Hoitajana työ vaihtelee rajusti riippuen paikasta ja suuntautumisesta mutta on silti kevyempää kuin siivoustyö. Vanhushoitoalalla ehkä raskainta työtä, mielenterveys ja päihdepuolella ehkä kevyintä. Myös sillä on vaikutusta missä olet työssä; olen ollut vanhushoidossa töissä paikassa a) jossa on koko ajan kiire ja paikassa b) jossa hoitaja löysäilevät koko päivän ja tekevät vain sen minimin. Hoitajana töitä on aina tarjolla joten kannattaa kokeilla eri paikkoja jotta löytyisi se sinulle sopivin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa. Todennäköisesti ap sai sieltä idean tähän aloitukseen.
Tiedän monia jotka ovat kelpuuttaneet hoitotyön jälkeen työn kuin työn.