Synnytykseen lapsen isän sijaan uusi mie
Mitä mieltä palstalaiset, olen jo alkuraskaudessa eronnut lapsen isästä (suhde alunperinkään ollut kovin kummoinen) eikä lapsen isä ole ollut kovinkaan aktiivisesti mukana raskaus aikana. Näin ollen häntä en missään tapauksessa ota mukaan synnytykseen. Olen alkanut seurustelemaan raskauden aikana uuden miehen kanssa ja hän olisi halukas tulemaan synnytykseen mukaan. Tätä on kuitenkin kritisoitu läheisteni puolelta mm. Siten että tämä olisi suuri vääryys lapsen isää kohtaan. Mielipiteitä asiasta?
Kommentit (79)
Synnyttäjä päättää kenet haluaa synnytykseen mukaan vai haluaako ketään.
Miksi ihmiset tekevät nykyään lapsia niin etteivät edes tunne kunnolla tulevan lapsen toista vanhempaa.
Kuinka monen eri miehen kanssa sinulla jo on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit lapsen jos suhde ei ollut kummoinen?
Ei lapsia tehdä. Joskus käy vahinko mutta lapsi on silti tervetullut.
Mielestäni voit hyvin ottaa mukaan synnytykseen, mutta hänen pitää siellä sairaalassa ja muutenkin hienotunteisesti väistää ja poistua silloin kun lapsen isä on tulossa katsomaan syntynyttä lastaan.
Uusi mies olisi siis mukana ystävänäsi, ei isän paikan ottajana. Tulevaisuus voi olla vaikka mitä, mutta älkää te pelatko lapsen biologista isää syrjään.
Päätä ihan itse. Tukihenkilö on siellä synttyttäjää varten, ei vauvaa.
Isä tietenkin kutsut vauvaa katsomaan. Mutta synnytyksessä päätät sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia tehdä. Joskus käy vahinko mutta lapsi on silti tervetullut.
Jep, perus vahinko. Kortsu vaan unohtui.
Voi kiesus tätä maailmaa, jossa elämme. Toivottavasti tämä on provo. Vaikka onhan näitä tapauksia oikeastikin. Hienot on arvot ja periaatteet.
Voi ottaa kaikki miehet mukaan. Ehdithän vielä tavata monta!
Vierailija kirjoitti:
En kestä tätä nykymaailmaa..
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset tekevät nykyään lapsia niin etteivät edes tunne kunnolla tulevan lapsen toista vanhempaa.
No keksisin syiksi ainakin sen, että kumppanin löytäminen on ihan pirun vaikeaa ja hedelmällisyys alkaa laskea dramaattisesti jo hyvin nuorella iällä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ottaa kaikki miehet mukaan. Ehdithän vielä tavata monta!
😂