Aliarvostettu työ, jonka tekeminen voi olla kivaa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
mansikanpoiminta
On fyysisesti raskasta verrattuna esim. muihin maataloustöihin.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupan hyllyttäjänä oli just kivaa :D
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta paljon tässä hyllytäjän työssä on tuntipalkka? Tämä voisi oikeasti olla sopivan leppoisaa, vai?
Lakimies. Ihmiset dissaa, täälläkin ku viimeks mainitsin, mut mä tykkään mun työstä.
Vierailija kirjoitti:
Metsurihommat.
Suntio eli seurakuntamestari.
Suntion työ on kyllä hyvä, isona miinuksena tosin ylimieliset ja nenänvartaan pitkin halveksuvasti katselevat papit, mutta ei näistä tarvitse välittää vaikka isona johtajana esiintyvätkin. Aatelkaa olen joskus joutunut jopa pukemaan näitä isoja ja hemmoteltuja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Perhepäivähoitaja. Aamulla puurot huiviin ja ulos. Nyt alkaa olla vielä ilmat kohdillaan. Auringonpaisteessa oleilua kun lapset leikkivät. Sitten syömään ja lapset päiväunille. Omaa rauhaa noin 1,5h-2h. Välipalaa ja jos kaunis ilma niin taas ulos, kunnes työpäivä päättyy. Lapset ovat kivoja.
Raskasta. Kotona pitää aina olla tip top siistiä. Kakka pyllyjä, työ loppuu klo 17 ja tonni käteen. Kotoa ei pääse pois töihin, ei työkamuja. Painajainen.
Arkistotyöntekijä ja museovahti voisivat sopia mulle.
Ja obduktiopreparaattori. Tai hautaustoimiston työntekijä.
Vaihdoin lähihoitajasta tehdastöihin. Pakkaan samaa tuotetta 7h päivässä, ma- pe. Ei stressiä, ei lääkehoitoa, ei raportteja, ei tarvitse miettiä öisin töitä. Saman palkan saa liukuhihnalla, kuunnellen radiota . Öisinkin saa nukuttua.
Siivouksesta tykkäsin minäkin. Mukavaa, kun tuli siistiä, sai kuunnella musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkö täällä. Lisään majakanvartijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkö täällä. Lisään majakanvartijan.
Ai saakeli, majakanvartija, voisin melkein maksaa siitä työstä ja sen suomasta vapaudesta. Ei ainuttakaan luonnehäiriöistä uraohjusta lähellä puukottamassa selkään ja olemassa paska.
Vierailija kirjoitti:
Siivous.
Musta oli ihan kivaa iltaiset toimistosiivoukset itsekseen. Kuulokkeet korvilla ja jamit pystyssä siinä työn ohella.
Ite kans teininä kuulokkeet korvilla kuuntelin euroviisumusikkia kannettavasta CD-soittimesta samalla kun pyyhin pölyjä meijän talon eri huoneista.:-D
T: euroviisufani M27
Lastenhoitaja päiväkodissa. Saat melko vapaasti tehdä mukavia asioita lasten kanssa, saat elää heidän kanssaan arkea, voit heittäytyä hassutteluun ja se nähdään vain hyvänä.
Lto samassa paikassa saa valitettavasti paljon vähemmän aikaa olla lasten kanssa, jos pitää kaiken lain antaman sak ajan. Kerkeät suunnittella ja fiilistellä kivoja projekteja, harvoin kuitenkaan ehdit olla koko pv lasten kanssa. Jolloin voisit ennen projektin alkamista fiilistellä tulevaa, toteuttaa lasten kanssa itse projektia ja olla vielä sen jälkeen aidosti läsnä, kuunnella mielipiteitä, jatkokysymyksiä ja pohtia asioita.
Olin opiskeluaikoina Postin lajittelussa. Palkka ei mikään huikea, mutta oli sellaista stressitöntä hommaa.
Myyjänä pienessä erikoiskaupassa. Myytävä tuoteryhmä sellainen, jota tullaan ostamaan hyvillä mielin tiskiltä. Tuikiharvoin kukaan on hankala. Ehkä yksi asiakas vuodessa, joka valittaa. Leppoisaa työtä. Paljon aikaa jutustella mukavien ihmisten kanssa.
Metsurihommat.
Suntio eli seurakuntamestari.