Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on eliittiä?

Vierailija
17.05.2021 |

Mitä siihen kuuluu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallassa olijat eli Suomessa vasemmistovihreät. He ovat eliittiä, koska he päättävät ja jakavat yhteiset rahat.

Vierailija
22/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscareita voittaneet, ja miljoonia tienanneet, näyttelijät on näyttelijöiden eliittiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi eliittiäkin on monenlaista. Politiikassa usein eliitin kritisoijista tulee tai voi tulla itse sitä eliittiä.

Vierailija
24/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Muskin henkilökohtainen varallisuus on 153 miljardia euroa. Eliittiin tuolla näytöllä kuulutaan!

Vierailija
25/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16, puhunet Bilderbergistä.

Joo toki. Jäi näköjään kirjoitusvirhe

Vierailija
26/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumebisnes on maailman suurin bisnes. Ei vain suoranaisesti näy oikein missään, koska useissa maissa bisnes on laitonta. Escobarit sun muut olivat/ovat myös siis ilman muuta eliittiä.

Vierailija
27/27 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 3000 euroa ansaitsevat.

Niinkuin opettaja, pappi, sosiaalityöntekijä?

kiinnostaisi myös tietää, millä perusteella tuon luokittelit? Itse näkisin että eliitissä palkkatuloilla ei ole merkitystä. 10000e/kk alkaa olla jo rajalla, mutta usein pääomatulot ne kuitenkin ovat aivan eri sfääreissä. Vaikkapa jenkeissä tai kiinassa miljonäärejä on kuin sieniä sateella. Itse pitäisin heitä tänä "eliittinä". Ja samaten suomen suurimpien yritysten perijöitä, jotka todennäköisesti nettoavat persnettoa ihan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän