Kun miehellä on liian punaiset huulet....
... ei ole hyvä. Siis se, että huulten pigmentti on niin selkeän punainen, että näyttää kuin olisi huulipunaa yllä. Tämä ei näytä hyvältä naisillakaan ja miehillä pitäisi ehdottomasti olla vaaleat huulet.
Mielipiteitä?
Kommentit (29)
Täh? No on taas ongelma 😳
Mun miehellä on tumma tukka, melkein mustat silmät ja ihanat muhkeat tummat punaveriset huulet.
Ei hitto että ne tuntuu ihanalta 🥴
sinertävät huulet vanhalla rikkaalla miehellä on must
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä ongelmat...tana
Terveet huulet on vaalean roosat. Alati tummanpunaiset huulet kertoo ruoansulatusongelmista tai esim. maksa- ja haimavaivoista, sinertävät sydänongelmista. Kalpeat taas anemiasta.
Eli totta, huulten väri voi kertoa isoistakin ongelmista terveydessä.
Tämä oli hyvä pointti. On siis luontaista kavahtaa liian punakoita/tummia huulia. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet huulet on vaalean roosat. Alati tummanpunaiset huulet kertoo ruoansulatusongelmista tai esim. maksa- ja haimavaivoista, sinertävät sydänongelmista. Kalpeat taas anemiasta.
Eli totta, huulten väri voi kertoa isoistakin ongelmista terveydessä.
Kuten lihavuus, laihuus, tai sottaisuus.
Nekin ovat hälytysmerkkejä ulkopuoliselle tarkkailijalle.
Huomattavan punakat huulet kalpeassa naamassa eivät näytä luonnolliselta - ei miehellä eikä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli totta, huulten väri voi kertoa isoistakin ongelmista terveydessä.Kuten lihavuus, laihuus, tai sottaisuus.
Nekin ovat hälytysmerkkejä ulkopuoliselle tarkkailijalle.
No, voithan sanoa noinkin.
Huulet, iho, kynnet ja silmät antaa paljon merkkejä ihmisen terveydestä, tai sairauksista. Kyllä kellertäviin silmänvalkuaisiin ja kynsimuutoksiin kannattaa kiinnittää huomiota, eli sen verran tarkkailla.
No minä tykkään kyllä. Makunsa kullakin.
Minä olen tähän pigmenttiasiaan kiinnittänyt huomiota jo kauan ennen korona-aikoja ja tulen kiinnittämään niiden jälkeenkin. Kaikkia ei asia haittaa, mutta minä satun noteeraamaan tälläisen seikan miehen habituksessa.