Kun miehellä on liian punaiset huulet....
... ei ole hyvä. Siis se, että huulten pigmentti on niin selkeän punainen, että näyttää kuin olisi huulipunaa yllä. Tämä ei näytä hyvältä naisillakaan ja miehillä pitäisi ehdottomasti olla vaaleat huulet.
Mielipiteitä?
Kommentit (29)
On ällöä. Vaikka ei taida tuota huulten väriä saada mitenkään vaalennettua?
Tinder deitillä oli tälläiset. Tutpeat, punaiset huulet. Yöök.
En ole tullut edes ajatelleeksi tuota. Uskallanko mennä enää peilin ääreen? esim ajaa partaa.Vaiko maski naamalle forevöhh?
pikkusen-hüllü kirjoitti:
En ole tullut edes ajatelleeksi tuota. Uskallanko mennä enää peilin ääreen? esim ajaa partaa.Vaiko maski naamalle forevöhh?
Punahuulimiesten ehkä kannattaa pitää parta. Peittää osan ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Tinder deitillä oli tälläiset. Tutpeat, punaiset huulet. Yöök.
En pystyis myöskään. Ehkä ne turpeat just ja just vielä menis jos mies olisi muuten komea, mutta punahuulet ovat too much.
Liian punaiset huulet miehellä antavat naisellisen vaikutelman. Siksi ovat selkeä turnoff.
Liian vaaleatkaan huulet ns. verettömät ei näytä hyvältä.
Tässä esimerkki:
https://www.yeslife.it/2021/04/28/il-paradiso-delle-signore-anticipazio…
Komea mies, mutta nuo huulet............ ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Liian vaaleatkaan huulet ns. verettömät ei näytä hyvältä.
On ne miehellä paremmat kuin punahuulet. Mä jopa tykkään ns. "nudehuulista" miehellä.
Punahuuliveikko. Ei huulipunaveikko. Ei puna-veikko. Huuli.
Just katoin että yhdessä remppaohjelmassa kiinteistönvälittäjätyypillä oli liian punaiset huulet. Ihan kuin olis laittanut huulipunaa. Ehkä oli kuitenkin kiinni mun television väriasetuksista....
Ei ole minunkaan silmissäni viehättävä ominaisuus. Kiinnitän suun seutuun aika paljon huomiota muutenkin ja tuo kyllä pistää silmään. Olen kuitenkin aika varma että iso osa ihmisistä ei tuota edes huomaa tai pidä ongelmana.
Tai sitten sellaiset muhkut huulet.. Eih.. Ennemmin viivat kuin turpeat 😬
Onko miehissä muita luotaantyöntäviä piirteitä? Voisitte jälleen kerran koota listaa.
Edellisestä on jo niin kauan.
Huh, kaikkia sitä ihmiset miettivätkin, mutta kertoo varmaan siitä, että koronan vuoksi on vähän liikaa aikaa.
Miehet eivät onneksi oman kokemuksen mukaan ajattele naisten huulten, silmäripsien, kulmakarvojen ja ihon värittömyyttä yhtä paljon kuin naiset itse.
No mitäs nyt vttua taas.
Ei helevetti..
Vierailija kirjoitti:
Onko miehissä muita luotaantyöntäviä piirteitä? Voisitte jälleen kerran koota listaa.
Edellisestä on jo niin kauan.
Sen verran voisin otsikon aiheesta laventaa, että jos on tumma pigmentti huulissa, niin onkohan tälläisillä miehillä myös ihon väriin suhteutettuna tosi tummat nännipihat. Ovat myös minun mielestäni vastenmieliset. Vaaleus on valttia tässäkin. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
On teillä ongelmat...tana
Terveet huulet on vaalean roosat. Alati tummanpunaiset huulet kertoo ruoansulatusongelmista tai esim. maksa- ja haimavaivoista, sinertävät sydänongelmista. Kalpeat taas anemiasta.
Eli totta, huulten väri voi kertoa isoistakin ongelmista terveydessä.
Aika turnoff. En tykkää.