Miteeen tienata eka milli?
Kommentit (24)
Voisit perustaa vaikka viivoitintehtaan. Viivoittimia tarvitaan aina kouluissa.
Aloita sijoittamalla vaikka rahastoihin. Osakkeet ovat aika riskialttiita.
Vierailija kirjoitti:
Miistä mä sen materiaaalin siihen revin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nurmikon leikkkuu firma taii siivousfirma oliisi paljon helpompaa kun ihmisillä tavalllisesti on omat laitteen omasta takaaan niin ei tarvitisis niihinkäään investoida.
Laita joka päivä 1€ säästöön, niin lopulta olet milliänääri.
Jos joka mällistä saisi euron olisi jo milli kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivotinmateriaalikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nurmikon leikkkuu firma taii siivousfirma oliisi paljon helpompaa kun ihmisillä tavalllisesti on omat laitteen omasta takaaan niin ei tarvitisis niihinkäään investoida.
Rekrytoiiiisn ensin tästä maaasta porukkkaaa tekemään työn ja ottaisin provikat ja levitttäytyisin vähitellen koko maaailmankaikkeuteeen.
Kaikki Dogecoiniin ja odottaa vuoden pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka koiranpaskasta, sitä riittää ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 2700 vuotta veisi vain. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikä mene edes kuin rapiat 2700 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu 2700 vuotta veisi vain. :D
Eihän se ole aika eikä mikään, menee varmasti nopeasti.
Hajautettu osakesalkku ja rahastot. Näin aloitin viime vuonna. Ei kulu paljoo rahaa muuhun. Silti elän mielestäni täyttä elämää. No materiaa on kertyny vaatteista kenkiin jne ei tartte ku ruokaa ja pakolliset laskut.
Vierailija kirjoitti:
Näin.
Jos Jeesus olisi noudattanut neuvoasi, olisi hänellä enää 700 vuotta miljonääriksi.
Työskentelet ahkerasti sen 40v ja kituuttelet koko elämäsi. Kaikki ylimääräinen nordean rahastoihin.
Ryhdy tuomaan orjia Afrikasta ja laita puolestasi töihin. Niinhän kokoomuskin aikoo tehdä.
Huoh, onko mitään helpompaa? Kryptovaluutoilla tietenkin. Ensin sijoitat 10 miljoonaa kryptoihin, odottelet puoli vuotta ja sinulla on 1 miljoona jäljellä.
Ryhdy yrittäjäksi alalle jonka aloitusinvestoinnit eivät ole kovin suuret tai osta jo toimiva yritys. Rahoitusta ja/tai takauksen saat julkiselta taholta. Joskus jopa luopuva yrittäjä voi rahoittaa sinua tai saat maksuaikaa useamman vuoden.
Itse ostin jo toimivan yrityksen, niitä on paljon myynnissä. Ota yhteys lähimpään yrittäjäyhdistykseen, lue yrityspörssin sivut läpi ja firmakaupan. Näistä saa jo yhdestä tai useammasta yhdistelemällä yrityksiä, joilla voit tienata sen miljoonasi kun muutaman vuoden tiristelet töissä ja säästät/sijoitat kaiken mitä voit. Yrityksen suunnitteluun ja kehittämiseen saat Elykeskukselta tukea, jolloin omaksi kustannukseksi voi jäädä vain 10-20% asuinpaikastasi riippuen. Nämä rahat pitää käyttää asiantuntijan palkkioihin, mutta se kannattaa. Hyvä yrityskonsultti säästää sinulle pitkän pennin. Jos haluat päästä edullisemmin niin ota kirjanpitäjä mukaan kauppaneuvotteluihin.
Tällä hetkellä tosiaan siivoojista, pihan ja puutarhan hoitajista on pulaa, samoin varmasti mökkitalkkareista. Ihmisillä on vaativat työt ja isot talot ja mökit, apua tarvitaan varmasti paljon ja huomioi, että markkinoinnissa auttaa kotitalousvähennys.
Toki tärkeintä on että olet valmis tekemään paljon töitä ja säästämään. Jos et ole, niin etsi rikas ja antelias puoliso.
Opettele aluksi kirjoittamaan Suomea. Seuraavaksi tajua, että tämän palstan lukijoista et varmasti saa tuohon neuvoja, tämä ei ole mikään älykkyyden keskus.