Kuinka moni odottaa jo syksyä?
Kommentit (28)
Minä. Se on ainut vuodenaika josta pidän, vihaan kevättä, kesää ja talvea.
Mä odotan aina syksyä, lempivuodenaikaani.
Minä odotan vain siedettävää ilmaa ja säätä. Eli ei liian kylmää, loskasta eikä sitä pirun HELLETTÄ. Syksy on kiva mutta odottavan aika pitkä.
Ajatelkaa syksyn rakastajat kun on illalla jo pimeää. Vettä vähän tihuuttaa ja lehdet lentelee. Päivällä on paistanut aurinko ja joutsenet teki ylilennon etelään mentäessä. Niille sanoit mielessäsi, ja jotkut ihan ääneen,heipat. Maa tuoksuu syksylle ja on ihan hiljaista. Siksi rakastan syksyä
Vierailija kirjoitti:
Oot kuin minä! Sielunkaveri!
Sun elämäsi on varmaan yhtä odottamista.
Syyskuusta jouluun on ihan parasta aikaa. Kaikki muu ei.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa syksyn rakastajat kun on illalla jo pimeää. Vettä vähän tihuuttaa ja lehdet lentelee. Päivällä on paistanut aurinko ja joutsenet teki ylilennon etelään mentäessä. Niille sanoit mielessäsi, ja jotkut ihan ääneen,heipat. Maa tuoksuu syksylle ja on ihan hiljaista. Siksi rakastan syksyä
❤🍁🍂
Ukkonen ja sade helpotti ilmanalaa ainakin Tampereella. Eilen oli tukalaa.
Se on ainoa vuodenaika, jota rakastan. Muita vuodenaikoja kohtaan tunteita ei ole.
Mää odotan talvea. En jaksa tätä valoisuudesta johtuvaa väsymystä.
Pimenevät illan on parasta. Värikkäät lehdet puissa. Itkettävän kaunista, oikeasti välillä herkistyn.
Ja se, kun ekaa kertaa laittaa villatakkia ja vähän kaulaliinaa aamulla töihin lähtiessä. Kirpeä ilma ja päivällä kuitenki vielä lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Onneksi enää muutamia kuukausia!!
Täälläkin jo odotellaan syksyä :D
Täällä myös syksyn odotuksessa, onneksi tänään sentään sataa vähän, niin ehkä on koivuallergikolla hetken aikaa helpompi olo! 🙃
Syksy on ihan paras! 🍁🍂🍁🍂
minä