Kuinka moni odottaa jo syksyä?
Kommentit (28)
Mitä puhut ap. Odottaisi syksyä, kun kesä ei ole vielä edes alkanut.
Kaikkea sitä saa kuulla, kun vanhaksi elää.
Yksi suurimpia Suomen luonnon rikkauksia on se, että meillä todellakin on selkeästi neljä vuodenaikaa.
Syksy on minunkin lempivuodenaikani. Kirpeässä ilmassa on mukava käydä kävelyllä, ja kotona keittää sitten kuppi kaakaota, ja vetää villasukat jalkaan.
Kevät ja alkukesä on myös kaunista, kun luonto on vielä vaaleanvihreä ja kaikki ihan tuoretta.
Myös talvi on hieno, mikäli on pakkasta ja lunta. Ja joulun odotus on ihan parasta aikaa!
Keskikesä on itselleni se kaikista tympein vuodenaika. Etenkin, jos on hellettä. Mutta saa nähdä, mitä ensi kesä tuo tullessaan.
Syksy <3 <3 Elo- ja syyskuun pimenevät illat, lokakuun väriloisto. Viileät pirteät aamut ja kerrospukeutuminen... olen aina ollut syksy ihminen. Nykyään vielä enemmän kun kesät on olleet järkyttävän kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi suurimpia Suomen luonnon rikkauksia on se, että meillä todellakin on selkeästi neljä vuodenaikaa.
Minä odotan joulua 😍🎄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suurimpia Suomen luonnon rikkauksia on se, että meillä todellakin on selkeästi neljä vuodenaikaa.Minä odotan joulua 😍🎄
Eihän siihen olekaan enää kuin reilut 7 kuukautta aikaa! 😄
Kyllä! Värit, pimeät illat, raikas ilma, tunnelma, kynttilät, kurpitsalatte ja kaikki kummitusjutut! Katson paljon kauhuleffoja lokakuussa.
Kevät ( ja juuri tämä aika kun valo lisääntyy ja vihreys myös) on aina ihanaa . Kesä vähemmän, koska on niin paljon kaikkea mitä ” pitää” kesällä tehdä ja kokea, syksy värikkäine lehtineen on kanssa ihanaa mutta pitkä alkutalvi kurjaa räntäsateineen. Kevät talvi pakkasineen (!) ja lumineen(!) taas on oikein mukavaa.