Poikaystävän kissa ärsyttää
Meillä on ollut aiemminkin stressiä kissan vuoksi. Kissa nukkuu meidän välissä tyynyllä ja yöllä leikkii joskus paperin palalla enkä saa nukuttua. Poikaystävä ei suostu laittamaan yöksi ovea kiinni makuuhuoneeseen. Kissa ei koskaan tule mun luokse kehräämään vaan menee aina pois, jos olen menossa sitä kohti. Poikaystävä taas tuo kissan aina sohvalle kun katsotaan telkkaria. Onko tähän teillä ideoita? En haluaisi myydäkään kissaa, mutta ehkä täytyy?
Kommentit (21)
Ehkä poikaystäväsi kannattaisi hankkia uusi naisystävä, josta kissakin tykkää.
Kissa tarvitsee aikaa tottua ihmisiin, se ei toimi kuin koira ja kirmaa luokse kuin pyytää.
Kissa saattaa pitää paljon enemmän meteliä jos erottaa sen yöksi ihmisistä, koska se alkaa ikävöidä. Laita yöksi tulpat korviin.
Siis se kissa on ollut siellä ennen sua? Siinä tapauksessa se on kissan koti ja jos joku sieltä lähtee niin toivottavasti sinä.
Toivottavasti miehesi jättää sinut, emakon!
Miehet eivät pidä kissoja lemmikkinä.
Sopimaton partneri lähtee vaihtoon, ei lemmikki. Jos koskaan yrität niitä älyttömiä minä-tai-eläin valintoja ukolle ehdottaa, toivon hänen tekevän oikean ratkaisun.
Jos joku alkaisi kieltämään kissaltani jotain niin akka lähtisi samantien pihalle.
t. MIES 35
Olen aloittajan kaltainen. Mulle lemmikki vastaa lasta tai muuta perheenjäsentä, joten ymmärrän lähteä itse jos yhteiselo ei onnistu.
Lemmikkiä ei voi antaa pois yhtäkkiä jos kyllästyttää, se ei ole lelu, ellei kissa kärsi kodissa ja olisi muualla paremmat olosuhteet. Poikaystäväsi on valinnut toimivansa kissan kuninkaallisena avustajana ja kotina. Ehkä olisi parempi eri asunnot tai jopa erota, koska kissaa ei voi syytää noin vain pois naisten kulloistenkin mielijohteiden mukaan. Sinun ei tarvitse nukkua kissan kanssa samassa huoneessa unettomana tai sängyssä, poikkis varmaan tekee niin ja kissa on ilmeisesti tottunut siihen. Järjestele siis elämääsi uudelleen, tuo mies saattaa ottaa kissan toisensa perään, aina kun yksi kuolee vanhana vai lupaako hän sinulle että tuo oli viimeinen kissa. Kissalle voi hankkia oman ison sängyn tietenkin ja opettaa naksuttimella /makupaloilla, mutta se varmaan hakeutuu miehen luo turvaan silti.
Ai et naiset osaa olla ihanii… Siul, tai kellää muullakaa akalla, ei oo mitää oikeutta myydä miehen omaisuutta ilman tämän lupaa!
Ap, siinä nainen jolla on vankka itsetunto. On kissallekin mustasukkainen. Pakkaat nyt vaan ne romusi ja pysytkin sitten pois kissan kodista. Hus hus!
M26 kirjoitti:
Ai et naiset osaa olla ihanii… Siul, tai kellää muullakaa akalla, ei oo mitää oikeutta myydä miehen omaisuutta ilman tämän lupaa!
Akalla? Feminist.i taas vauhdissa...
Jaa että mies ei voi olla kissaihminen,ei voi siis pitää kissaa lemmikkinä.
Mitähän mun edesmennyt sodat käynyt isäni sitten oli,tai mun mieheni.
Suuria kissafaneja.
Kissalla on melko luontaista nukkua yöllä. Ja jos se on nuori kissa, niin varmasti leikkii silloin. Ja koska se on sosialisoitu kissa se haluaa nukkua omistajansa lähellä. Mieti voisiko kissalle hankkia oman tyynyn ja jonka sijoitatte teidän keskelle jalkopäähän? Ensin opetat sen nukkumaan päittenne tasalle ja kun se tottuu olemaan omalla tyynyllään voi tyynyä siirrellä uusiin paikkoihin sängyssä.
Katso kissaa silmät sirrillään. Anna sen haistaa kättäsi ennen kuin silität. Opeta se tuntemaan sinut niin.
Kissa tulkitsee sirrillään olevat silmät ystävällisyydeksi. Jos taas katsot kissaa tavalliseen tapaan se luulee sinun hyökkäävän.
Hyväksy myös se, ettet ole kissan lempi-ihminen. Anna sille aikaa tottua sinuun. Se tajuaa, ettet pidä siitä ja olet ärtynyt sille. Siitä lemmikit ovat jänniä, ettet voi teeskennellä kivaa niille. Ne aistivat aidoimmat tunteesi. Kokeile joskus, että ajattelet siitä oikein nätisti, siristä silmiäsi ja uskoisin sen antavan sinun tulla silittelemään.
Ei ole hankalia eläimiä, mutta kylläkin hankalia ihmisiä eläimiä kohtaan.
Et voi myydä toisen omaisuutta.