Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo fantasioi työkavereista

Miksi näin?
17.05.2021 |

Onko tämä teillä naisilla yleistä? Mun vaimoni on sänkypuuhissa aika kilttiä tyttöä, itse tykkään olla riettaampi ja kuiskailen esim. kuinka ihana olisi nähdä vieraan miehen täyttävän hänet kokonaan. Välillä vaimo kiihottuu hyvin paljon, varsinkin jos jutut koskevat hänen pomoaan tai työkaveriaan, siis melkein saa jo puheista ja kuvitelmista. Välillä taas ei saisi puhua mitään, ei kiihota yhtään. Varsinkin noista työpaikan miehistä puhuminen kuitenkin saa aina tosi kiihottuneeksi vaikka jälkikäteen ei kuulemma olisikaan asia niin.

Miksi ei vain voisi nauttia kuvitelmista ja vaikka kuvitella sitä pomoa mun paikalle kun ollaan sängyssä? Se kun kuitenkin kiihottaa. Ei mitään pahaa siinä, siis mähän siitä hyödyn.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kana

Vierailija
2/8 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt ihmeessä nainen joka ei tyydy vain sinuun vaan haluaa kaikkia muita miehiä!? Tuollainen nainen on niin tylsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sulla oli ongelma?

Vierailija
4/8 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, ettei vaimoni ole sinut seksuaalisuutensa kanssa. Onko se muka väärin kuvitella sängyssä miehensä tilalle vaikka se oma työkaveri tai pomo, jos se selvästi kiihottaa? Sehän on pelkkä leikki, eikä todellisuutta. Näyttää kiihottuvan asiasta hyvinkin paljon, vaikka toisin sanoo.

Vierailija
5/8 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on kunnon nainen ja varmaan tuntee, että jollain tapaa pettäisi jos lähtee mukaan sun fantasioihin. Ehkä myös pelkää, että pahoitat mielesi. Puhukaa.

Itseä on kiihottanut kun mies on puhunut sängyssä esim että mua panisi useampi mies ja lainaisi kavereilleen. Siis aloite on aina tullut mieheltä ja oon lähtenyt mukaan juttuihin, koska oon kuullut että hän saa jotain kiihoketta siitä.

Jälkeenpäin on kuitenkin tullut riitaa ja mustasukkaisuutta kun mies luulee että oikeasti haluan panna muita, vaikka aloite puheisiin tuli häneltä itseltään.

Vierailija
6/8 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, ettei vaimoni ole sinut seksuaalisuutensa kanssa. Onko se muka väärin kuvitella sängyssä miehensä tilalle vaikka se oma työkaveri tai pomo, jos se selvästi kiihottaa? Sehän on pelkkä leikki, eikä todellisuutta. Näyttää kiihottuvan asiasta hyvinkin paljon, vaikka toisin sanoo.

Miten ihmeessä vaimo ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa jos haluaa vaan sua?

Olisit otettu.

Vierailija
7/8 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkuperäinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on mies on rajoittamassa ja kertomassa minkälaista naisen seksuaalisuuden kuuluu olla 🙄

Ei ihme, että ihmiset ovat nykyään niin sekaisin itsensä kanssa.

Vierailija
8/8 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös..olen varman Kuten vaimosi. Sytyn miehestäni! En muista niinkään. Mieheni myöskin fantasioi muista paljon ja samalla tavalla tuo niitänomia juttujaan sitten seksiimme. Hänen mieliksi minä olen mukana niissä puheissa, mutta eivät ne ole minun fantasioitani vaan miehen. Miksi on pakko fantasioida muista jos sinä niin teet? Miksi ei saa olla sellainen kuin on? Nykyään käon jotenkin valehtelija tai epänormaali jos ei muka fantasioi kaikista muista kuin siitä omasta kumppanista. Minä en vain syty ulkomuodosta vaan läheisyydestä ja kosketuskesta. Kysyppä vaimoltasi mistä hän fantasioi ja kuuntele ja usko äläkä tuputa sitä omaa juttuasi sinne.