Millainen mies voi käyttää hyväksi mt-ongelmaista naista
ja pitää vain seksin vuoksi yllä suhdetta naiseen uskotellen, että on tunteita naiseen huolimatta siitä, että naisella pahoja mt-ongelmia ja luulee miehellä olevan aitoja tunteita häneen ja on itse rakastunut mieheen. Tekee pahaa tuollainen kuvio ja ihmetyttää, että millainen mies noin toimii?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaiset ovat usein herkkiä ja aitoja. Kyllä tuollainen vetoaa. Lisäksi helpommin ohjailtavissa.
En nyt aidoiksi menisi sanomaan, etenkään mitä parisuhteeseen tulee. Elelevät omissa maailmoissaan ja mieli muuttuu yhtenään. Saavat kohtauksia joiden aikana eivät ole yhtään oma itsensä. Raskasta.
Yleensä johtuu ympäristöstä. Omiin maailmoihin meno kertoo ahdistuksesta ettei kestä todellisuutta ja äkilliset mielialan vaihtelut viittaa traumaan. Kannattaisi katsoa millainen itse on toiselle, jos toinen käyttäytyy kuin hullu. Kummasti kun kaikkien tuntemien mt ongelmaisten mt ongelmat on rauhoittuneet ei havaittavalle tasolle ihan luopumalla siitä sairastuttajasta joka useimiten on oma puoliso tai perhe/suku/ lähimmät ystävät.
Vai niin ja alkuperäinen viesti poistettu kun joku kai niin mielensä pahoitti. Harmi kun se viesti seilaa viellä näissä lainauksissa kuitenkin, mahtaa pänniä.
Jotkut mt-ongelmaiset naiset päinvastoin käyttää miehiä hyväkseen, juoksuttavat hyväuskoisia hölmöjä luonaan että itse saavat seksiä ja läheisyyttä ja sitten välillä kiukuttelevat kun pitää jollekin purkaa huonoa oloaan. Käyttävät miestä puhtaasti pelkkään aivojen välittäjäainetasojensa boostaukseen, eikä itse ukko kiinnosta sinällään. Monelle miehellehän riittää se, että nainen on katseenkestävä ja osoittaa kiinnostusta, heti on pikkurillin ympärillä. Sitten joskun ukko kyllästyy naisen oikkuiluun niin nainen hommaa saman tien uuden juoksupojan, joka on taas onnessaan kun kaunis nainen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Näin ei tapahdu kuin harhaisen naisen mielestä, jonka mielestä miehet ovat syypäitä kaikkeen. Eipä se laite, jolla tuonkin viestin kirjoitit ole _naisten_ suunnittelema.
No ei se myöskään sinun suunnittelemasi ole. Turha leijua muiden saavutuksilla.
Narsisti on mestari esittämään empaattista. Älkää kuitenkaan uskoko koirailmeitä ym vinkunoita.
Älkää jääkö katseisiin, vaan nähkää niiden otsassa oleva perssilmä.
Paha silmä. Tiedostakaa niiden reppanan esittäminen ja ottakaa etäisyyttä.