Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyviä ostohousuja!

Vierailija
17.05.2021 |

Mä oon hirveä jahkailija ja saatan 'shoppailla' sillee joko kaupassa tai netissä et kattelen ja pähkäilen mut en osaa tehdä sitä ostopäätöstä kun mietin et saattaa viel löytyy joku parempi, hienompi, tai sama halvemmalla.

Vähemmällä pääsisi jos ois päättäväinen. Tarviisin hyvät ostohousut, millasia teillä on? Mielellään sellaset et on tyylikkäät et voi pitää kaupungilla mut myös mukavat ku shoppailen netissä kotisohvalla.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa taas tylsä ketju, varmaan naisen tekemä.

Onko sulla sellainen kaunis kukilla koristeltu hattu päässä? 😍

Mä luulen että kukikas päähine olisi sen silmissä vaan punainen vaatekappale.

Vierailija
42/59 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeasti tähän koko ketjuun on tainnut tulla kokonaista kolme vinkkiä liittyen ostohousuihin, mä kaipasin apua ja te vaan laskette leikkiä! :(

Ap

Et välttis tarvitse ostohousuja, itse ostin soutuveneen ja istun siellä ostolaidalla eikä jalat näy veneen reunan yli lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeasti tähän koko ketjuun on tainnut tulla kokonaista kolme vinkkiä liittyen ostohousuihin, mä kaipasin apua ja te vaan laskette leikkiä! :(

Ap

Et välttis tarvitse ostohousuja, itse ostin soutuveneen ja istun siellä ostolaidalla eikä jalat näy veneen reunan yli lainkaan.

Onko järvessä havaittavissa kulumaa?

Vierailija
44/59 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostohousuista en tiedä, mutta mies meni käyttämään pyhähousuja lauantaina kaverin viiskymppisillä. Jätänkö sian?

Vierailija
45/59 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipukua en ainakaan suosittele, jää isommat ostokset tekemättä. Toisaalta jos hoidat maksun karvaisesta nahkalompsasta, ei ainakaan persnettoa pääse syntymään.

Vierailija
46/59 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailuhousutko siis?

Vierailija
47/59 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjeveneilyssä jos tuuli tyyntyy, niin matka jatkuu helposti vain vetämällä tuulipuvun päälleen.

Vierailija
48/59 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei oikein jaksa lähteä mihinkään. Olisiko kenelläkään tietoa, mistä saisi hyvät menojalat? Ei tarvitse olla vipattavaa mallia.

Vierailija
49/59 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan menojalka ei vipata eikä kahvihammasta kolota. Mikä auttaisi?

Vierailija
50/59 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan alistaa miehen tahtooni. Mistä voi ostaa tarkoitukseen sopivia tohveleita?

Tohvelit suosittelen ostamaan miehellesi mutta itsellesi katsele sopivia tossuja.

Vierailija
51/59 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin helteille vartaloa nuolevaa mekkoa jotta pysyisin coolimpana. Mihin suuntaisin?

Vierailija
52/59 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs hankkia sellaiset pöksyt jotka saa mut näyttämään hyvältä mutta ois tarpeeksi väljät että mieskin pääsee niihin.

Vierailija
53/59 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattunut kaikki ostohousut hyviä. Ompelukone kyllä on mutta kaikki olen ostanut valmiina.

Vierailija
54/59 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tulossa firman johtoryhmän paltsu missä käydään läpi viime kvartaalin tavoitteita. Mulla ei ole mitään käsitystä. Oon just lähdössä kaupoille etsimään sopivaa hattua, onpahan jotain mistä vetää sitten.

Mä taas laitan pitkähihaisen paidan, niin onpahan hihat mistä repiä.

Vierailija
55/59 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelihousuja pitäisi saada useammat. Onko Xxxxxxl:ssä tarpeeksi samaa kokoa?

Vierailija
56/59 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isompia hankintoja on edessä niin ostohousuiksi suosittelen ihan pikkuruisia stringejä mutta niiden pariksi sitten erityisen tilava ja tukeva rahtihame.

Vierailija
57/59 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin täpärästi hengissä, kun kaaduin ja löin pääni nurkkaan, mutta taskussa ei ollut kuin haarukka.

Vierailija
58/59 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin kostohousuja. Sopivat kostokropalle.

Vierailija
59/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina vaatteeni ulkomailta. Viimeksi ostin Puolasta, jossa on hinta/laatusuhde kohdillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi