Suositelkaa hyviä ostohousuja!
Mä oon hirveä jahkailija ja saatan 'shoppailla' sillee joko kaupassa tai netissä et kattelen ja pähkäilen mut en osaa tehdä sitä ostopäätöstä kun mietin et saattaa viel löytyy joku parempi, hienompi, tai sama halvemmalla.
Vähemmällä pääsisi jos ois päättäväinen. Tarviisin hyvät ostohousut, millasia teillä on? Mielellään sellaset et on tyylikkäät et voi pitää kaupungilla mut myös mukavat ku shoppailen netissä kotisohvalla.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeasti tähän koko ketjuun on tainnut tulla kokonaista kolme vinkkiä liittyen ostohousuihin, mä kaipasin apua ja te vaan laskette leikkiä! :(
Ap
Et välttis tarvitse ostohousuja, itse ostin soutuveneen ja istun siellä ostolaidalla eikä jalat näy veneen reunan yli lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeasti tähän koko ketjuun on tainnut tulla kokonaista kolme vinkkiä liittyen ostohousuihin, mä kaipasin apua ja te vaan laskette leikkiä! :(
Ap
Et välttis tarvitse ostohousuja, itse ostin soutuveneen ja istun siellä ostolaidalla eikä jalat näy veneen reunan yli lainkaan.
Onko järvessä havaittavissa kulumaa?
Ostohousuista en tiedä, mutta mies meni käyttämään pyhähousuja lauantaina kaverin viiskymppisillä. Jätänkö sian?
Tuulipukua en ainakaan suosittele, jää isommat ostokset tekemättä. Toisaalta jos hoidat maksun karvaisesta nahkalompsasta, ei ainakaan persnettoa pääse syntymään.
Purjeveneilyssä jos tuuli tyyntyy, niin matka jatkuu helposti vain vetämällä tuulipuvun päälleen.
Nykyään ei oikein jaksa lähteä mihinkään. Olisiko kenelläkään tietoa, mistä saisi hyvät menojalat? Ei tarvitse olla vipattavaa mallia.
Minunkaan menojalka ei vipata eikä kahvihammasta kolota. Mikä auttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Haluan alistaa miehen tahtooni. Mistä voi ostaa tarkoitukseen sopivia tohveleita?
Tohvelit suosittelen ostamaan miehellesi mutta itsellesi katsele sopivia tossuja.
Etsin helteille vartaloa nuolevaa mekkoa jotta pysyisin coolimpana. Mihin suuntaisin?
Pitäs hankkia sellaiset pöksyt jotka saa mut näyttämään hyvältä mutta ois tarpeeksi väljät että mieskin pääsee niihin.
Mulle sattunut kaikki ostohousut hyviä. Ompelukone kyllä on mutta kaikki olen ostanut valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tulossa firman johtoryhmän paltsu missä käydään läpi viime kvartaalin tavoitteita. Mulla ei ole mitään käsitystä. Oon just lähdössä kaupoille etsimään sopivaa hattua, onpahan jotain mistä vetää sitten.
Mä taas laitan pitkähihaisen paidan, niin onpahan hihat mistä repiä.
Pelihousuja pitäisi saada useammat. Onko Xxxxxxl:ssä tarpeeksi samaa kokoa?
Jos isompia hankintoja on edessä niin ostohousuiksi suosittelen ihan pikkuruisia stringejä mutta niiden pariksi sitten erityisen tilava ja tukeva rahtihame.
Selvisin täpärästi hengissä, kun kaaduin ja löin pääni nurkkaan, mutta taskussa ei ollut kuin haarukka.
Mulla ei ole kuin kostohousuja. Sopivat kostokropalle.
Ostan aina vaatteeni ulkomailta. Viimeksi ostin Puolasta, jossa on hinta/laatusuhde kohdillaan
Mä luulen että kukikas päähine olisi sen silmissä vaan punainen vaatekappale.