Suositelkaa hyviä ostohousuja!
Mä oon hirveä jahkailija ja saatan 'shoppailla' sillee joko kaupassa tai netissä et kattelen ja pähkäilen mut en osaa tehdä sitä ostopäätöstä kun mietin et saattaa viel löytyy joku parempi, hienompi, tai sama halvemmalla.
Vähemmällä pääsisi jos ois päättäväinen. Tarviisin hyvät ostohousut, millasia teillä on? Mielellään sellaset et on tyylikkäät et voi pitää kaupungilla mut myös mukavat ku shoppailen netissä kotisohvalla.
Kommentit (59)
Mun taas pitäis löytää ensin sopiva sukanvarsi ennenkuin voin miettiäkään ostohousuja. :(
Vierailija kirjoitti:
Haluan alistaa miehen tahtooni. Mistä voi ostaa tarkoitukseen sopivia tohveleita?
Ainakin tällaiset sankaritohvelit löytyy netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan alistaa miehen tahtooni. Mistä voi ostaa tarkoitukseen sopivia tohveleita?
Ainakin tällaiset sankaritohvelit löytyy netistä.
https://www.leikkisat.fi/p/lepakkotossut-tummanharmaa
Haussa oli siis puuttuva linkki.
Haluan pomoksi pomon paikalle ja menestyä. Monenkohan numeron kengät olisivat tarpeeksi isot?
Mä olen nyt kesän kolkutellessa harkinnu kravaatin löysäämistä mut on se vaan vaikeeta. Vinkkejä otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Nettishoppaillessa parhaat ostohousut on neljä sidukkaa. Kyllä alkaa päätökset syntyä ja visa vinkua.
Nämä ovat siis sisäisesti käytettävät nestemäiset ostohousut?
Vierailija kirjoitti:
Pahvihousuilla kauppa käy...
Tämä. Niillä saa parhaat taskualennuksetkin.
Mä taas haluaisin kuolla saappaat jalassa mutta omistan vaan crocseja. Vähän alkaa tulla kiire kun ikä painaa.
Mä haluaisin äänestää eri puoluetta ku viime vaaleissa, oon etsinyt tähän tarkoitukseen sellaista kaksipuolista pusakkaa tai rotsia mitä voi pitää toisinkin päin. Vinkkejä?
Mä etsin pöksyjä mitkä ois sopivat mun kanille.
Mistä materiaalista kannattaisi miehen pelihousut olla? Pitäisi saada kestävämmät, ettei niitä olisi niin helppo repiä.
Vierailija kirjoitti:
Voit hankkia itsellesi tossun, jonka alle mies on kätevä asetella.
Vierailija kirjoitti:
Mistä materiaalista kannattaisi miehen pelihousut olla? Pitäisi saada kestävämmät, ettei niitä olisi niin helppo repiä.
Varmaan aramidista kudotut kestää repimistä
Hommaa samalla asbestihihat jos siltä palaa hihat usein
Mikähän saatana se tuolla pihalla kekkuloi, joku ihan outo hiippari joka näkyy tunkeneen vihdan pöksyihinsä?
Ompa taas tylsä ketju, varmaan naisen tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Mene pois persu
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sellainen kaunis kukilla koristeltu hattu päässä? 😍
Vierailija kirjoitti:
mene sinä naisvihaaja harjoittamaan miesten välistä haureutta
Hei oikeasti tähän koko ketjuun on tainnut tulla kokonaista kolme vinkkiä liittyen ostohousuihin, mä kaipasin apua ja te vaan laskette leikkiä! :(
Ap
Nettishoppaillessa parhaat ostohousut on neljä sidukkaa. Kyllä alkaa päätökset syntyä ja visa vinkua.