Olen etätöissä ja ulkona kauhea ukkonen! Miten haen lapsen päiväkodista ilman salamaniskua?
Ei ole autoa. Pyörää ei suositella, sateenvarjoa ei suositella, rattaita ei suositella ukkosella. Onko ulkona kävely vaarallista ukonilmalla? Yst.terv. pelokas
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet toiminut aikaisemmin ?
Olen hakenut polkupyörällä tai rattailla etäviikkoina. Nyt ne ei kuulemma käy koska on ukkonen. Aamulla vein pyörällä kun ei ollut ukkosta.
Pelokas ap
Niin kenelle ei käy?
Käytän kännykkää tähän palstailuun kun en uskalla pitää tietokonetta auki. Luin netistä että ukkosella sateenvarjo ja rattaat ja polkupyörä on syytä jättää kotiin, koska ovat osin metallisia ja johtavat sähköä.
Pelokas ap
Foliopaperista teet suojakypärän ja taikaviitan.
Oletko muuttanut äskettäin pohjoisnavalta tms.
Otat metallitangon ja juokset.
Samalla toivot että salma ei osu.
Vierailija kirjoitti:
5/5 nerokas trolli.
njaa.. itse arvioisin 1/5
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat yksinkertaiselta. Harmi, että olet lisääntynyt.
Kerro ihmeessä mulle miten itse toimisit, sinä älyn ylijumala.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauaa kestänyt.
Niin, kestikö peräti vartin?
Hui kauhiaa.
Otat riskin ja kokeilet jäätelö henkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet toiminut aikaisemmin ?
Olen hakenut polkupyörällä tai rattailla etäviikkoina. Nyt ne ei kuulemma käy koska on ukkonen. Aamulla vein pyörällä kun ei ollut ukkosta.
Pelokas ap
Niin kenelle ei käy?
Käytän kännykkää tähän palstailuun kun en uskalla pitää tietokonetta auki. Luin netistä että ukkosella sateenvarjo ja rattaat ja polkupyörä on syytä jättää kotiin, koska ovat osin metallisia ja johtavat sähköä.
Pelokas ap
Laitat kumpparit jalkaan ja vuoraat itsesi kumilla. Elmukelmulla esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Otat riskin ja kokeilet jäätelö henkiin
Hui...
Kylläpä olette tyhmiä ja ilkeitä. Ei vissiin yhtään asiallista vastausta koko ketjussa. Mene vain kävellen hakemaan. Jos päiväkotimatka kulkee pellon tai järven poikki niin sitten en suosittele. Tavallista katua pitkin voitte kävellä ukkosellakin.
Ukkosen uhatessa pitää ryömiä ojanpohjia pitkin. Tuossa tulee samalla päivän kuntoilu.
Kumisaappaat jalkaan, sadetakki. Molemmille. Kävellen.
Ja internet sinusta asiattoman. Miksi et viljelisi hyvää sen sijaan?
200 m menee vaikka juosten ukkosessa.