Olen etätöissä ja ulkona kauhea ukkonen! Miten haen lapsen päiväkodista ilman salamaniskua?
Ei ole autoa. Pyörää ei suositella, sateenvarjoa ei suositella, rattaita ei suositella ukkosella. Onko ulkona kävely vaarallista ukonilmalla? Yst.terv. pelokas
Kommentit (35)
Miten hakisit lapsen, jos et olisi etätöissä?
Vierailija kirjoitti:
taxi vie ja taxi tuo
En kyllä taksia soita kun matkaa n. 200 metriä suuntaansa ellei sitten ole hengenvaarallista kävellä ukkosella ulkona.
Pelokas ap
Onko etätyö tehnyt sinusta tyhmän?
Vierailija kirjoitti:
Miten hakisit lapsen, jos et olisi etätöissä?
Isänsä hakisi autolla. Tämä ei nyt yhtäkkiä tule kyseeseen kun hoitoaika ilmoitettu etätyön mukaan lyhyemmäksi tälle viikolle.
Pelokas ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taxi vie ja taxi tuo
En kyllä taksia soita kun matkaa n. 200 metriä suuntaansa ellei sitten ole hengenvaarallista kävellä ukkosella ulkona.
Pelokas ap
Eikö henkesi ja lapsesi henki siis ole sen arvoista??
Samalla tavalla kuin aina aiemminkin? Sadevaatteet niskaan ja pihalle, jätä sateenvarjo kotiin. Kävellen voit hyvin mennä, ei se ukkonen teitä uhkaa ☺️
Vierailija kirjoitti:
Miten olet toiminut aikaisemmin ?
Olen hakenut polkupyörällä tai rattailla etäviikkoina. Nyt ne ei kuulemma käy koska on ukkonen. Aamulla vein pyörällä kun ei ollut ukkosta.
Pelokas ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taxi vie ja taxi tuo
Pelokas ap
Eikö henkesi ja lapsesi henki siis ole sen arvoista??
No olen yrittänyt kysyä täältä että onko hengenvaarallista kävellä ulkona ukkosella eikä kukaan vastaa!?
Pelokas ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut polkupyörällä tai rattailla etäviikkoina. Nyt ne ei kuulemma käy koska on ukkonen. Aamulla vein pyörällä kun ei ollut ukkosta.
Pelokas ap
Tarkoitin aiemmin elämäsi aikana. Vai onko tämä ensimmäinen ukkosesi jonka näet ja koet?
Eikähän tässä jutellessa mene pahin ukkoskuuro ohitse? Eivät ne pahimmat jaksa useaa tuntia rytistä. Ihme kun uskallat koneella olla, sehän tässä vaarallisempaa on kuin ulos meno.
Dear pelokas ap. Laita naapurisi hakemaan tai käske laittaa itse kävelemään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelokas ap
Niin kenelle ei käy?
Salamaniskuun kuoleminen on 0,000012 % todennäköistä. Suurin osa taitanee tapahtua niin, kun menee pellolla sijaitsevan puun alle suojaan ja salama iskee puuhun.
Vaikutat yksinkertaiselta. Harmi, että olet lisääntynyt.
taxi vie ja taxi tuo