En aio palata ensi vuonna hoitotyöhön
Kommentit (13)
En tiedä miten tuli kestettyä sitä >itun p4ask44 näinkin kauan.
Olitko sairaalassa, palvelutalossa, päiväkodissa vai missä? Oliko työpaikkakiusaamista jne?
Halusin itse vain auttaa ihmisiä, mutta sen sijaan minua on vain nöyryytetty ja kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
No minne sit?
Niiin KUN tyhMästä HoitajASTA Ei MihinKÄÄN muuHUn ole!!!!!1111
jotkut työt on jo liusunu liian pitkälle joustamisessa. ei semmosta työtä kannata enään tehdä, niittäköön ny työnantaja puoli viljansa
" tehdäänpä alanvaihto alotus ja sit ei avatakkaan asiaa sen enempää".
Miksi tänne sen ilmoitit?
Mene minne haluat,ei kuulu meille.
Voi kunpa minunkaan ei tarvitsisi. En vain ole saanut muutakaan työtä ja olen kyllä hakenut esim. Kelaan etuuskäsittelijäksi, valtiolle arkistointi -hommiin, lääkefirmaan asiakaspalvelijaksi tms. mutta en koskaan tule valituksi. Ei se uuden työn löytäminen ole todellakaan helppoa.
Olen siis vankina hoitoalalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa minunkaan ei tarvitsisi. En vain ole saanut muutakaan työtä ja olen kyllä hakenut esim. Kelaan etuuskäsittelijäksi, valtiolle arkistointi -hommiin, lääkefirmaan asiakaspalvelijaksi tms. mutta en koskaan tule valituksi. Ei se uuden työn löytäminen ole todellakaan helppoa.
Olen siis vankina hoitoalalla.
Ehkä aukeaa pikkuhiljaa se, että sillä suppealla ammattikoulutuksella ei kovinkannmonenlaista työtä ole tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis vankina hoitoalalla.Ehkä aukeaa pikkuhiljaa se, että sillä suppealla ammattikoulutuksella ei kovinkannmonenlaista työtä ole tarjolla
Minä en kyllä ole käynyt ammattikoulua. Olen ylioppilas, amk ja yamk. Mutta en tosiaan ole saanut muuta kuin hoitoalan töitä.
No minne sit?