Sano rehellisesti, näyttääkö muiden vauvat jotenkin epämuodostuneilta omiin lapsiisi verrattuna?
Kommentit (8)
omat on ehdottomasti kaikista suloisimman näköisiä.
Silmä tavallaan tottuu siihen omaan vauvaan niin että jotkut muut joilla on esim. hyvin erilaiset mittasuhteet saattavat näyttää mun silmiini vähän erikoisilta.
Sinänsä en ole kyllä sitä mieltä että mun lapseni olisivat kauneimpia maailmassa - ne ovat aivan ihania, mutta juuri fyysinen kauneus ei ole se ainoa tapa olla maailman ihanin...
jotkut ovat jopa todella söpöjä, mutta kyllähän niissä vähemmän on sitä aivan täydellistä suloisuutta mitä meidän mussukoissamme.
Omissa lapsissaan näkee itseään, omia lapsiaan katsoo aina, joten tottakai omat lapset näyttävät tutuilta, heihin tottuu ja he näyttävät kaikkein ihanimmilta. Joskus näkee myös valtavan suloisia vieraita lapsia, vaikka he olisivatkin aivan erinäköisiä kuin omat lapset.
että jokaisessa perheessä on maailman kauneimmat vauvat ;) Johtuu nimenomaan siitä, että ihmiset pitävät tuttuja piirteitä viehättävinä ja omissa lapsissa on useimmiten jotain tuttua sukupiirrettä. Omasta puolestani voin sanoa, että lapseni ovat tietenkin ihania, mutta ulkomailta adoptoitu kummityttäreni on kyllä kaunein lapsi, jonka olen ikinä nähnyt. En siltä omiani vaihtaisi pois.
tutun lapsella on aivan järkyttävän isot korvat tai ainakin itestä tuntuu siltä.ja oman lapsen serkku joka on tyttö ei ole ehkä kauniimmasta päästä..
näyttääkö muiden vauvat jotenkin epämuodostuneilta omiin lapsiisi verrattuna?
Omaa vauvaa kun tuijottaa päivät pitkät ja tulkitsee kaikkia ilmeitä ja eleitä, niin tietysti hänen ulkonäköönsä on tottunein. Ympärillä on paljon erinäköisiä vauvoja, toiset ihan uskomattoman kauniita ja toiset omituisemman näköisiä - epämuodostuneita en ole toistaiseksi nähnyt - oma on jostain sieltä väliltä, aika tavallisen näköinen kaiketi. Vastasyntyneinä kaikki näyttivät suurinpiirtein samannäköisiltä suloisine ruttunaamoineen :)
mutta toki omat lapset on muita kauniinpia ja söpömpiä :)