Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käykö teillekin näin miesten kanssa?

Vierailija
16.05.2021 |

Kun alat tapailla miestä, niin kuulet aluksi kehuja ulkonäöstäsi häneltä. Eräänä päivänä lähdette ulos yhdessä ja joku mies yrittää iskeä sinua. Mies huomaa, että olet muidenkin makuun. Mies muuttuu mustasukkaiseksi. Tämän jälkeen et saa enää kehuja häneltä ja kun ihmettelet yhtäkkistä muutosta, hän kertoo kuinka "naiset ylpistyy, kun niitä kehuu". Eli toisin sanoen et ole itse tehnyt mitään tai kehunut itseäsi, mutta miehen mielestä olet ylpeä, koska JOKU MUUKIN tykkää sinusta! Mitä hel vet tiä? Minulle on tapahtunut näin jo muutamankin kerran ja olen todella ihmeissäni, luulin että se ensimmäinen kerta olisi jäänyt viimeiseksi.

Onko teille käynyt näin? Onko tämä yleistä miehille?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy.

Vierailija
2/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä. Naista voi kehua vain silloin kauniiksi kun muut ei kehu. Joku miehen logiikka mitä en ikinä oo ymmärtänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa mies pitää vaan tiukemmin kiinni, osoittaa näkyvämmin huomiotaan minulle ja osoittaa sille kilpakosijalle siten, että tämä hyvä on jo varattu.

Vierailija
4/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tapahtunut. En ole kuullut kehuja ulkonäöstäni edes tapailumieheltä. Johtuneeko siitä ettei siinä ole mitään kehumista.

Vierailija
5/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole myöskään kukaan koskaan kehunut

Vierailija
6/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuo on se syy, miksi juuri nuo miehet eivät ole parisuhdetta löytäneet.

Ei tuo sinänsä miehissä mitenkään yleistä ole. Kertoo vain just noista tapasmistasi yksilöistä kaiken.

Vierailija
7/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin annoit liikaa huomiota sille vierailevalle urokselle ja se jäi vituttamaan jäbää?

Vierailija
8/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tapailu ei ole avioeron jälkeisinä sinkkuvuosinani kertaakaan edennyt toisille treffeille.

Vierailija
9/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö meille täällä aina käy käy käy... No ei käy. Ei kehu omat eikä vieraat. Yksi tosin sanoi tuon kerran ettei voi kehua ettei ylpisty.

Onko mahdollisesti jo vähän vanhempi mies?

Vierailija
10/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen, mutta onnekseni seurustellut vain niin fiksujen miesten kanssa, että he eivät ole kehuneet ulkonäköäni. Sehän on itsestään selvää, että olen upea, miksi se pitäisi jokaisen miehen ja naisen erikseen moneen kertaan sanoa?

Vierailija
11/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole käynyt.

Yleensä on mennyt niin, että mies on ylpeä musta ja kehuu kun oon niin hyvännäköinen että muutkin huomaa mutta oon silti valinnut juuri oman miehen. Ja jos joku toinen kehuu niin mies kehuu samaa.

Mun mielestä tuo kuvaamasi kertoo miestesi huonosta itsetunnosta

Vierailija
12/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihme pelailua taas.

Vierailija
13/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, mutta kerran yksi mies sanoi ettei pidä liikaa kehua ettei ylpisty ja selvästi säästeli sanojaan. Oli kyllä täys turn off. Mun mielestä juuri pitää kehua, sillä osoittaa tykkäävänsä toisesta.

Vierailija
14/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin, että mies on yrittänyt käyttää ulkonäköön liittyviä kommentteja aseena satuttaskseen minua. Ensin hirmu paljon ylistystä, sitten vähän ajan päästä ilkeitä sivalluksia yllättävintä hetkinä. Valtapeli, mielen ilkeyttä ja kieroutta ja heikkoutta ja pahuutta se on.

Vierailija
15/15 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin naistani kyllä melkeinpä päivittäin, pönkitin itseluottamustaan yli 10v. Petti, järjesti tilanteen jossa olisi pitänyt fyysisesti ottaa yhteen panonsa kanssa. Muutenkin dissasi minua jatkuvasti joka asiassa. Loppu huumori ja sitokyky.

Että menee kyllä molempiin suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi