Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luomen poisto hinta

Vierailija
16.05.2021 |

Tietääkö kukaan mitä yhden luomen poistaminen yksityisellä (esim. Mehiläinen) maksaa nykyään? Ja riittäisiköhän tähän luomen poistoprosessiin vain yksi käynti ihotautilääkärillä vai pitäisikö ensimmäisenä käydä ihan vain arviointikäynnillä ja vasta sen jälkeen varata aika itse luomen poistoon?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

850 euroa.

Vierailija
2/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa ku poistat puukolla tai saksilla ite. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ole kummoinen toimenpiteenä. Multa hoitaja poistanut tk:ssa ihan kun kävin näyttämässä, olisiko mennyt 15 min yhteensä.

Jos haluat yksityisellä hoitaa tuskin sitä sen kauemmin tarvitsee miettiä, jos välineet on hollilla. Soita ja kysy.

Vierailija
4/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

850 euroa yksityisellä, ainakin minulta veloitettiin se, perkelettäkö siitä laitoitte nuolen alaspäin. Se oli poiston hinta ja sillä selvä.

Vierailija
5/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

850 euroa yksityisellä, ainakin minulta veloitettiin se, perkelettäkö siitä laitoitte nuolen alaspäin. Se oli poiston hinta ja sillä selvä.

Kuuluiko tuohon hintaan tutkimus luomen hyvä/pahanlaatuisuudesta?

Vierailija
6/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella luomet laitetaan patologille arvioon, ettei ole syöpää. Yksityisellä voi varmaan saada pelkän poiston ja kantaa itse riskit.

Vierailija
7/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa kävin ekaa kertaa poistattamassa kipeän koholla olevan luomen selästä Mehiläisellä. 135 e + 80 e jos olisi lähetetty patologille mutta lääkäri oli sitä mieltä että oli hyvänlaatuinen ja turhaan olis lähetetty patologille niin en ottanut sitä.

Vierailija
8/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marraskuussa kävin ekaa kertaa poistattamassa kipeän koholla olevan luomen selästä Mehiläisellä. 135 e + 80 e jos olisi lähetetty patologille mutta lääkäri oli sitä mieltä että oli hyvänlaatuinen ja turhaan olis lähetetty patologille niin en ottanut sitä.

Ja ei tarvinut kuin sen yhden poistokäynnin, olin huoneessa ehkä 5 min ja luomi oli poissa.

Vierailija
9/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne poistaa yhdellä ja samalla käyntikerralla luomen, jos kaikki vaikuttaa olevan ok. 200-300 euron pitäisi riittää ja sillä hinnalla saa mahdollisesti useammankin poistettua. Muutama vuosi sitten sai samaan hintaan kolme luomea, aikaa meni se n. 20 min.

Vierailija
10/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella luomet laitetaan patologille arvioon, ettei ole syöpää. Yksityisellä voi varmaan saada pelkän poiston ja kantaa itse riskit.

Mun luomia ei arvauskeskus patologille lähettänyt. Arvasi, ettei ole syöpää ja toisella kerralla arpa osui rasvaluomeen.

Syöpää molempien vanhempien suvuissa ja äitini oli juuri kuollut melanomaan, minkä lääkärioletetulle kerroin.

Vierailija
11/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maksoi 250, mihin sisältyi patologin tutkimus.

Vierailija
12/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa syylänpoistoaineella. Mm verruxin. Riippuen ehkä millainen luomi on kyseessä? Itse oon käyttänyt moleremoverpeniä nykyään. Polttaa luomen pois. Ostin wish-nettikaupasta 17e muistaakseni kolmisen kk sitten. Ennen käytin "raakoja metodeja" mutta elossa ollaan näin 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
13/33 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne poistaa yhdellä ja samalla käyntikerralla luomen, jos kaikki vaikuttaa olevan ok. 200-300 euron pitäisi riittää ja sillä hinnalla saa mahdollisesti useammankin poistettua. Muutama vuosi sitten sai samaan hintaan kolme luomea, aikaa meni se n. 20 min.

Samanlainen kokemus viiden vuoden takaa. Olin ajatellut laserointia, mutta lääkäri totesi vastaanotolla, että juuret ovat niin syvällä, että kyllä nämä on leikattava pois. Ryhdyttiin heti hommiin, samalla rahalla poistatin kasvoista kolme luomea. Yksi lähetettiin patologisiin tutkimuksiin, mitään ei kuitenkaan löytynyt. Tässä vaiheessa jäljet kasvoissa on tosi siistit, ei kukaan kiinnitä mitään huomiota arpiin, jossei tiedä mitä etsiä ja mistä.

Vierailija
14/33 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työterveyslääkäri Mehiläisellä lähetti hyvänlaatuiselta vaikuttaneen luomen patologille ja siinä oli melanooma. => Lähete ihosairaalaan, missä poistettiin isompi alue ihoa ympäriltä, tarkistettiin muut luomet ja poistettiin kaksi lisää (niissä ei ollut melanoomaa onneksi).

Vierailija
15/33 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen maanantaina menossa Mehiläiseen poistattamaan luomen kasvoista. Varasin ajan puhelimessa ja siellä osattiin neuvoa lääkäri joka voi poistaa luomen heti ekalla käynnillä. Jos luomi on muualla kun naamassa poistettaisiin sen kunnallisella. Naamassa olevaa luomea kunnallinen ei poista enkä haluaisikaan.

Tarkkaa hintaa en tiedä, olen varautunut useampaan sataan euroon.

Vierailija
16/33 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen menossa maanantaina Mehiläiseen poistattamaan luomen alapäästä (isommasta häpyhuulesta). Jonkun luomenpoistoon "erikoistuneen" yleislääkärin ne siihenkin arpoi puhelimessa kun ihotautilääkäri joka määräsi sen poistettavaksi olisi tullut itselleni niin kalliiksi ja työterveys korvaa vain yleislääkärin toimenpiteet.

Vierailija
17/33 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

250e laserilla 3 luomea samalla kertaa.

Vierailija
18/33 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maanantaina menossa Mehiläiseen poistattamaan luomen kasvoista. Varasin ajan puhelimessa ja siellä osattiin neuvoa lääkäri joka voi poistaa luomen heti ekalla käynnillä. Jos luomi on muualla kun naamassa poistettaisiin sen kunnallisella. Naamassa olevaa luomea kunnallinen ei poista enkä haluaisikaan.

Tarkkaa hintaa en tiedä, olen varautunut useampaan sataan euroon.

Kuka nyt muutenkaan menis kunnalliselle naamasta mitään poistamaan antiikinaikaisella tyylillä kun laser on keksitty jostai ei jää lähes tulkoon mitään jälkeä.

Vierailija
19/33 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

250e laserilla 3 luomea samalla kertaa.

Missä? Olisi monta luomea poistettavana...

Vierailija
20/33 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kasvoissa pieniä luomia, jotka pitäisi poistaa. Suosituksia, minne menen ja kenelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä