Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai perintöä ja aikoo aloittaa yritystoiminnan.

Vierailija
16.05.2021 |

Videovuokraamo ketjun. Dvd:tä ja blue räytä ja irtokarkkeja ja kahvikuppeja iskulauseilla. Pelottaa että koronan takia tulee ens alkuun persnettoa:/

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla Porvoosta. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.

Vierailija
42/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän äärivasemmistohallituksen aikana on viisainta viedä rahat ulkomaille. Ainakaan ei kannara investoida kotimaiseen yritystoimintaan. Jos vielä palkkaa jonkun, on rikollinen.

Tai noh, turvetuotanto on poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakokivi on ainekin Nastolassa. En tiedä onko Porvoossakin?

-ohis

Vierailija
44/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri höyryää aina milloin minkäkin hankkeen parissa. Puhuu konsulttikieltä kuin papupata, tekee powerpoint- esityksin tuetut laskelmat, pukeutuu siististi jne...

Sitten pankkiin lainaa hakemaan.

Ideat ovat täysin megalomaanisia, pari miljoonaa pitää olla alkupääomaa.

Persaukiselle jätkälle.

Ylivertaisuusharha on tämän kaverin kohdalla tyrmäävä.

Alalta kuin alalta keksii aina paremman tavan toimia kuin muut.

Esim. Jos on 90- luvulla myynyt vähän aikaa autostereoita, tietää kaiken hifigenrestä alalajeineen(eli isoja bassokaiuttimia ja isoja wattilukemia sekä jytinää jokainen hifisti arvostaa)...

Vierailija
45/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Onko teillä mitään käsitystä kuinka paljon maksaa yksistään vuokraoikeusluvat esitettävään materiaaliin? Siihen nuo haaveet ovat monella kaatuneet. Yelit, ulkopuolisen työntekijän vakuutusmaksut, yrityksen vakuutukset.

Vierailija
46/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videovuokraamo on ehkä viimeinen asia, jota lähtisin itse yrittämään. Ei ole kovin kannattava tällä digitalisaation ja striimauspalvelujen aikakaudella.

Olen kuullut, että Porvoossa olisi kova buumi videovuokrauksessa. Kansa kuolaa uutta VHS-kasettia hittielokuvista. 

Vierailija
47/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Onko teillä mitään käsitystä kuinka paljon maksaa yksistään vuokraoikeusluvat esitettävään materiaaliin? Siihen nuo haaveet ovat monella kaatuneet. Yelit, ulkopuolisen työntekijän vakuutusmaksut, yrityksen vakuutukset.

Tai ylipäänsä se, mistä saadaan liikevaihto.

Oletteko tehneet laskelmia? Esim monta asiakasta pitäisi käydä joka päivä, että kulut tulee peitettyä? Monta asiakasta pitää käydä joka päivä että homma kannattaa? Montako asiakasta päivässä, että ei ole pakko mennä itse paikalle ollenkaan kun muut hoitaa?

Ja onko nämä asiakasmäärät realistisia? Entä jos kävijöitä on puolet arviosta?

Pankki kyselee näitä ja paljon muuta.

Jos taas perintö kattaa kulut, niin kannattaa laskea kuinka pitkän aikaa,jos alussa on hiljaisempaa.

Vierailija
48/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä perustan elintarvikekioskin. Semmoisen mistä saa irtokarkkeja 10 pennillä kpl. 

Irtokarkit on kyllä hyvä myydä kappalehinnalla. Ei haittaa onko iso vai pieni irtokarkki, kun paino ei vaikuta.

Kyläkaupassa oli kyllä tarkka myyjä aina, kun ostin karkkia pullorahoilla. Laski moneen kertaan pussin sisällön, ettei vain yhtään ylimääräistä karkkia eksynyt mukaan. Tosiaan 10 penniä oli kappalehinta.

Vierailija
49/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on vitsi! Älkää nyt menkö mukaan noin täysin idioottimaiseen suunnitelmaan..tämä on jonkun olevinaan tyhmänhauska aloitus..

Vierailija
50/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari V kirjoitti:

Jos olisi puhtaasti 80 luvun tyylinen sisustuksineen , leffoineen ja mahdollisesti joitain pelikoneita niin menisin usein. Makuunin tyyliseen en.

Mies innostui tosta pelikone ideasta. Riittäköhän kun vaan soittaa Veikkaukselle ja tilaa vai tarviiko niihin jotkut luvat erikseen?

Ap

Siis ei missään tapauksessa näitä veikkauksen pelejä, vaan vanhoja 80-luvun space invaders ym.

Vierailija
51/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aattelin pistää pystyyn pelikaupan ja arcaden ja sitten vielä rupean myymään tai vuokraamaan leffoja VHS kaseteilla.

Vierailija
52/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olette kannustavia! Kiitos vaan! Mitäköhän itse puuhailet elantosi eteen? Haukut yrittäviä ihmisiä anonyyminä vauvapalstalla.

Ap

Vierailija
53/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videovuokraamo on ehkä viimeinen asia, jota lähtisin itse yrittämään. Ei ole kovin kannattava tällä digitalisaation ja striimauspalvelujen aikakaudella.

Olen kuullut, että Porvoossa olisi kova buumi videovuokrauksessa. Kansa kuolaa uutta VHS-kasettia hittielokuvista. 

Kerroin jo aloituksessa että vuokraamme dvd:tä ja blue räytä eikä mitään VHS-kasetteja. Aika harvalla enää edes on VHS soitinta vaikka itse välillä katselenkin sillä vanhoja Candy Candyjä ja Uunoja. En myöskään ymmärrä mikä pakkomielle sinulla on että meidän pitäisi avata ensimmäinen liike Porvooseen vaikka itse asutaan Nastolassa?!?

Ap

Vierailija
54/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kaikki vuokraus tapahdu nykyään netin kautta? en edes omista muuta kuin x-boxin, millä voisin katsoa dvd:tä, ja on kyllä pirun monta vuotta, kun olen viimeksi katsonut 

Vierailija
55/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap tutkinut, mistä vuokrattavia DVD/Blueray levyjä saa hankittua? 

Idea on kyllä jotenkin hauska.

Vierailija
56/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä sitten sama ihminen tulee tänne valittamaan miten Suomessa ei yrittäjää ymmärretä ja verotetaan kuoliaaksi.

Yllättävän harvan yrittäjän pässä edes käväisee ajatus että sen liikeideankin pitäisi olla hyvä ja kannattava. Kaikkea ei voi laskea yhteiskunnan tai hmatalan verotuksen varaan.

Vierailija
57/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole mikään provo, vaan ihan huumoritarina. Provo olisi kyseessä, jos sen olisi tarkoitus huijata ihmiset luulemaan, että aloittaja on tosissaan. Tässä ei selvästi ole edes sellaista tarkoitusta, mutta sinun kaltaistesi tyhmyydelle ei vaan voi mitään. Minusta on oikeasti vähän huolestuttavaa, kuinka huonosti ihmiset tunnistavat eri tekstilajeja. Se on kuitenkin nykyisessä informaatioyhteiskunnassa toimimisen kannalta aika olennainen taito.

Vierailija
58/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oo niin hölmö, että tilailee mitään, ennen kuin paperit on tehty.

Keksi parempi ensi kerralla

0/5

Meillä on niin paljon tv-sarjoja hyllyssä ja elokuviakin että päästään niillä kyllä alkuun. Sen takia katsoo parhaaksi sijoittaa nyt ensin noihin oheis tuotteisiin. Esim. Fiksuruuasta saa välillä lähes ilmasiksi karkkia.

Ap

Tavalliset kaupassa myydyt elokuvat ovat vain yksityiskäyttöön. Niitä ei saa esittää julkisesti tai vuokrata.

Vierailija
59/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jo aloituksessa että vuokraamme dvd:tä ja blue räytä eikä mitään VHS-kasetteja. Aika harvalla enää edes on VHS soitinta vaikka itse välillä katselenkin sillä vanhoja Candy Candyjä ja Uunoja. En myöskään ymmärrä mikä pakkomielle sinulla on että meidän pitäisi avata ensimmäinen liike Porvooseen vaikka itse asutaan Nastolassa?!?

Ap

Kuka tänä päivänä vuokraa mitään levyjä. Kaikki on netissä! Tuhoon tuomittu idea. Onneks ei oo mun tappio.

Vierailija
60/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka tänä päivänä vuokraa mitään levyjä. Kaikki on netissä! Tuhoon tuomittu idea. Onneks ei oo mun tappio.

No vaikka nostalgian takia. Käyhän ihmiset vielä elokuvateattereissakin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan