Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai perintöä ja aikoo aloittaa yritystoiminnan.

Vierailija
16.05.2021 |

Videovuokraamo ketjun. Dvd:tä ja blue räytä ja irtokarkkeja ja kahvikuppeja iskulauseilla. Pelottaa että koronan takia tulee ens alkuun persnettoa:/

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videovuokraamo on ehkä viimeinen asia, jota lähtisin itse yrittämään. Ei ole kovin kannattava tällä digitalisaation ja striimauspalvelujen aikakaudella.

Olen kuullut, että Porvoossa olisi kova buumi videovuokrauksessa. Kansa kuolaa uutta VHS-kasettia hittielokuvista. 

Kerroin jo aloituksessa että vuokraamme dvd:tä ja blue räytä eikä mitään VHS-kasetteja. Aika harvalla enää edes on VHS soitinta vaikka itse välillä katselenkin sillä vanhoja Candy Candyjä ja Uunoja. En myöskään ymmärrä mikä pakkomielle sinulla on että meidän pitäisi avata ensimmäinen liike Porvooseen vaikka itse asutaan Nastolassa?!?

Ap

Kuka tänä päivänä vuokraa mitään levyjä. Kaikki on netissä! Tuhoon tuomittu idea. Onneks ei oo mun tappio.

No vaikka nostalgian takia. Käyhän ihmiset vielä elokuvateattereissakin.

Ap

Elokuvateatteri on vähän niinkuin elämys. Ja pääsee kotoa hetkeksi pois. Miten toi teidän suunnittelema vuokraaminen eroaa siitä, katsooko sen leffan levyltä vai netistä?

Vierailija
62/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videovuokraamo on ehkä viimeinen asia, jota lähtisin itse yrittämään. Ei ole kovin kannattava tällä digitalisaation ja striimauspalvelujen aikakaudella.

Olen kuullut, että Porvoossa olisi kova buumi videovuokrauksessa. Kansa kuolaa uutta VHS-kasettia hittielokuvista. 

Kerroin jo aloituksessa että vuokraamme dvd:tä ja blue räytä eikä mitään VHS-kasetteja. Aika harvalla enää edes on VHS soitinta vaikka itse välillä katselenkin sillä vanhoja Candy Candyjä ja Uunoja. En myöskään ymmärrä mikä pakkomielle sinulla on että meidän pitäisi avata ensimmäinen liike Porvooseen vaikka itse asutaan Nastolassa?!?

Ap

Kuka tänä päivänä vuokraa mitään levyjä. Kaikki on netissä! Tuhoon tuomittu idea. Onneks ei oo mun tappio.

No vaikka nostalgian takia. Käyhän ihmiset vielä elokuvateattereissakin.

Ap

Elokuvateatteri on vähän niinkuin elämys. Ja pääsee kotoa hetkeksi pois. Miten toi teidän suunnittelema vuokraaminen eroaa siitä, katsooko sen leffan levyltä vai netistä?

Pääseehän siinäkin pois kotoa kun tulee meille vuokraamaan sen filmin. Ja enemmän valinnanvaraa kun teatterissa. Itseasiassa kiitos sinun saatiin idea että voitaisiin perustaa myös kotiinkuljetus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap tutkinut, mistä vuokrattavia DVD/Blueray levyjä saa hankittua? 

Idea on kyllä jotenkin hauska.

Mies aikoo pistää sähköpostia Hans Ehrnroothille josko hän voisi konsultoida asian suhteen. Rupeaa iso pyörä pyörimään hankkeen eteen!

Ap

Vierailija
64/71 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap tutkinut, mistä vuokrattavia DVD/Blueray levyjä saa hankittua? 

Idea on kyllä jotenkin hauska.

Mies aikoo pistää sähköpostia Hans Ehrnroothille josko hän voisi konsultoida asian suhteen. Rupeaa iso pyörä pyörimään hankkeen eteen!

Ap

Vieläkään ei ole vastannut:( Otan perjantain kunniaksi muutaman pullon 🍷ja yritän olla hetken ajattelematta tätä asiaa. Koko viikko ollut aika stressaava tän hankkeen parissa.

Ap

Vierailija
65/71 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha eikö porukka tajunnut, että tää oli yhdestä South Park -jaksosta kopioitu homma :D

Vierailija
66/71 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on tähän viikkoon kuulunut myös hyviä puolia. Mies oli saanut painatettua pilkkahintaan 500 käyntikorttia ja tehnyt Torissa tarjouksen Dvd telineistä.

Ap

Vierailija
67/71 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha eikö porukka tajunnut, että tää oli yhdestä South Park -jaksosta kopioitu homma :D

En ole katsellut South Parkkia muutakun -99 käytin pikkuveljeni katsomassa sen elokuvan. En tykännyt. Simpsonit oli puolestaan aikanaan mainio! Perustiko South Parkissa siis jonkun mies videovuokraamon vai miten me "kopioimme" heitä. Bill Hader joka on Darrell Hammondin rinnalla paras Snl koomikko ikinä teki muistaakseni ääniä South Parkiin? Vieläkö South Parkin tekijät ja Seth MacFarlane ovat riidoissa? En juuri perusta Sethinkään ohjelmista mutta onhan hän karismaattinen ja melkoinen laulaja!

Ap

Vierailija
68/71 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan oo niin hölmö, että tilailee mitään, ennen kuin paperit on tehty.

Keksi parempi ensi kerralla

0/5

Meillä on niin paljon tv-sarjoja hyllyssä ja elokuviakin että päästään niillä kyllä alkuun. Sen takia katsoo parhaaksi sijoittaa nyt ensin noihin oheis tuotteisiin. Esim. Fiksuruuasta saa välillä lähes ilmasiksi karkkia.

Ap

Tavalliset kaupassa myydyt elokuvat ovat vain yksityiskäyttöön. Niitä ei saa esittää julkisesti tai vuokrata.

Häh? Samoja elokuvia kuin elokuvateattereissa ovat. Vai onko ne teattereissa filmikelalla?

Vierailija
69/71 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies suunittelee laajaa puhelinkoppi firmaa. Ei tosin ole perintöä tiedossa niin joutuu ottamaan suuren lainan.

Vierailija
70/71 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies suunittelee laajaa puhelinkoppi firmaa. Ei tosin ole perintöä tiedossa niin joutuu ottamaan suuren lainan.

Meillä mies painattaa puhelinluotteloita. Pyydä miestäsi ottamaan yhteyttä jos yhteistyö kiinnostaa.

Vierailija
71/71 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpöö ❤ mä aattelin perustaa nettikahvilan ja lp-levy kaupan XD

T. Varma konkurssi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme