Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vatsa toimimaan aamuisin? Apua...

Vierailija
18.08.2006 |

Hei,

Tiedän, että olen nolo tyyppi =), mutta kysyn nyt kuitenkin.

Miten IHMEESSÄ saisin vatsan aamulla toimimaan?

Syön vasta töissä puuron, koska en ehdi sitä kotona tehdä, aamulla on aina lasten kanssa tosi kiire. No, puurohan tunnetusti sisältää kuituja. Ja kun sitten tulen lounaalta ja joka päivä ihan helvetillinen p-hätä ja minusta on kamalan vaikea käydä työpaikalla isommalla hädällä.

Älkää kysykö miksi, mutta niin se on.

Eli, millä saada vatsa toimimaan aamuisin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä puuroa syödä illalla? Tai esim. salaattia illalla?

Vierailija
2/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laksatiivivalmisteita ei ehkä kannata käyttää, jos et ole ummella...menee ripulin puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin koitapa onko sillä vaikutusta. Eli heti herättyäsi kahvit tippumaan ja pari mukia aamutoimien ohessa...

Vierailija
4/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin mieluummin hirveistä mahanväänteistä kuin menen työpaikan tai minkään muunkaan " oudon" paikan vessaan. Tiedän, että se on ihan hölmöä, mutta en voi sille mitään.

Vierailija
5/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käyn aamupäivän kakalla, useaan otteeseen 3-4 kertaa. Ma kokeilin jotain sennaa, jotta kaikki tulis ulos kerralla, mutta tulos oli se, että mä vaan kävin kakalla useammin ja iltapäivän puolelle ja oli enempi kiire siinä menossa.

Kait se on vaan yritettävä. Mulla on suoritusvaikeuksia kyllä yleisessä vessassa, että saatan mennä umpeen

Vierailija
6/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nolointa oli kun kakkasin työpaikan vessan tukkoon (olen nainen) ja oli pakko sanoa siitä muille että saadaan tilattua korjaaja , olisin joka tapauksessa jäänyt kiinni:(

Ajatelkaa´niitä jotka kärsivät ummetuksesta ja olkaa onnellisia:)

Vierailija
7/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ainakin mulla.

Vierailija
8/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun et sitä kahvia sitten muuten juo paljon, niin on vielä tehokkaampaa. Ja nykytiedon mukaan kahvihan on ihan terveellistäkin, eli ei sitä epäterveellisyyttäkään tarvitse miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi