Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?
Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.
Miksi hitossa heteromies haluaisi vain keskustella jos voisi myös panna?
Vierailija kirjoitti:
Itse näen vanhemmat miehet aina vähän ällöinä. Poikkeuksena tuntemani miehet. Ja ihan aiheesta tämä tuntemus juontaa juuriaan. Milloin missäkin saa ahdistavia katseita ja lähestymisiä, huuteluja ja tööttäyksiä autosta. Ajatuskin kuvottaa. Jos näkisitte meidät nuore naiset vain ihmisinä, olisi kaikille mukavampaa.
Ja näinhän ei oikeasti tapahdu, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuusaihe.😂
Naaras- ja urospuolisen ihmisen parittelustrategia on biologisista syistä erilainen, joten tämä aihe tulee säilymään aaveella kauan. Siinähän höpötätte.
Sinä siis allekirjoitat sen että mies on elukka joka juoksee sukupuolielimensä perässä.
Koska näin ei naisten tapauksessa ole, eikä naisen enää tarvitse hyväksyä kumppanikseen ketä hyvänsä, evoluutio suosii älykkäitä naisia ja miehiä.
No, eikö meillä naisilla olekaan sitä parasta ennen-päivämäärää yhtäkkiä vai...
Eli kyllä se tuntuu aika yleiseltä että nuoria naisia katsellaan sillä silmällä, kaiken ikäiset miehet. Itse ainakin ymmärrän varovaisuuden. Usein se nyt vaan menee niin että jos olet kovin ystävällinen miehelle, hän luulee että haluat enemmänkin. Sitten saatetaan olla kiukkuisiakin, kun saadaankin pakit, 'miksi annoit ymmärtää muuta!'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.
Kukaan ei halua panna yli 40v ukkoja......... :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet ovat tosi seksikkäitä. Minä ajattelen teistä seksuaalisesti.
Tyttö 17v
Ihan varmasti niin Pertti 47 v.
Mikä siinä on niin outoa, että nuoria kiihottaa vanhemmat miehet? Kaikilla on omat mieltymykset.
Tyttö 17v
Hei kiva nähdä että on oikeasti noinkin fiksuja miehiä olemassa, niitä on harvassa. Joillakin nuorilla naisilla on ollut huonoja kokemuksia vanhemmista miehistä kun ehkä joku on näyttänyt liikaa kiinnostustaan vaikkei ole ollut tarkoitus. Toki on niitäkin nuoria naisia joilla on liian suuret luulot itsestään ja ajattelevat että joku paljon vanhempi mies olisi kiinnostunut vaikkei olekaan.
Nuorena naisena koen työympäristön, jossa naisia on enemmän, turvallisempana ja viihtyisämpänä. Nuoret miehet eri asia tietenkin kuin vanhat. Nuoria mielellään työporukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on liian kiva miehelle, mies kuvittelee että nainen haluaa seksiä hänen kanssaan. Kannattaa olla siis varovainen.
Jos mies on liian kiva naiselle, nainen kuvittelee että haaveilet seksistä hänen kanssaan. Kannattaa olla siis kusipää.
No, aika usein miehet ajattelevatkin seksiä, ja ovat valmiita panemaan ketä vaan, joka sitä tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuusaihe.😂
Naaras- ja urospuolisen ihmisen parittelustrategia on biologisista syistä erilainen, joten tämä aihe tulee säilymään aaveella kauan. Siinähän höpötätte.Sinä siis allekirjoitat sen että mies on elukka joka juoksee sukupuolielimensä perässä.
Koska näin ei naisten tapauksessa ole, eikä naisen enää tarvitse hyväksyä kumppanikseen ketä hyvänsä, evoluutio suosii älykkäitä naisia ja miehiä.
Nainen on elukka jonka on biologisista syistä edullista paritella vain sellaisen uroksen kanssa joka on valmis sitoutumaan pitemmäksi aikaa. Naiset usein pitävät tätä biologian tuomaa parittelustrategiaa osoituksena paremmasta moraalista tai älykkyydestä.
Olen myös nelikymppinen mies ja ajattelen lähes jokaista alle 5-kymppistä naista seksuaalisesti. Ehkä siksi naisetkin ajattelevat minun ajattelevan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemus opettaa naiset varovaisiksi.
"Kokemus opettaa naiset varovaiseksi"
Tässä ap:n tapauksessa ne kokemattomimmat on kyllä niitä varovaisimpia...
Nuoret naiset eivät tosin ole välttämättä lainkaan kokemattomia sen suhteen, että usein keski-ikäiset miehet tulkitsevat jopa perusystävällisyyden seksuaalisen kiinnostuksen osoitukseksi. Ja toisin kuin iäkkäämmillä naisilla, heidän kokemuksensa ovat usein tuoreita ja toistuvia.
Tai sitten heitä ei vain kiinnosta jutella kanssasi? Ehkä kokevat seurasi ahdistavaksi, koska olet mies ja vanhempi. Olet uhkaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties. Mutta näin ajattelevat kaikenikäiset miehet.
Kauniin nuoren naisen murheet: Jos otat liikaa kontaktia, juttelet, hymyilet, naurat= olet kiinnostunut. Jos olet etäinen ja vaikeasti saatava= kiinnostava. Vaikeita nämä ihmissuhteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenties. Mutta näin ajattelevat kaikenikäiset miehet.
No sit ei kannata ihmetellä kun naiset haluaa pysytelä kaukana teistä
Koska heidät on äidin puolelta aivopesty että miehet ovat sikoja.
Varsin kyseenalaista kasvatusta mutta tällaisia suomalaiset naiset valitettavasti ovat.
Ap:n kysymys, ai miksi. Siksi, että se on totta!
Kun äijien testosteronit alkavat laskea siinä kolmenkympin jälkeen ja lihasvoima alkaa hävitä, tulee kauhea hätä, enkö olekaan enää se luomakunnan kruunu. Sitten ruvetaan saalistamaan nuoria tyttöjä rahalla ja asemalla.
Jos oma parisuhde ei ole vakaa ja oikea rakkaussuhde, sitten tulee se paniikki kylvää omaa perimää sinne tänne. Tai pikemminkin todistaa, että olen edelleen mahtisonni. Tulee mieleen joku Danny.
Joku huutaa kohta, että Ikis on palannut kehiin. En ole hän, kirjoitustyylin ero sen jo varmaan kertoo.
AP.n kannattaisi tarkistaa onko hormonitoimintasi vajavaista vai onko joku muu vaiva. Tai kenties et ole hetero.
Onko vanhemmat miehet sen takia pervoja, koska ne ei saa koskaan seksiä?