Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?
Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Olen myös nelikymppinen mies ja ajattelen lähes jokaista alle 5-kymppistä naista seksuaalisesti. Ehkä siksi naisetkin ajattelevat minun ajattelevan niin.
Minä ajattelin noin jo 13 ikäisenä poikana.
Mitä vanhemmaksi mies tulee, sitä pervommaksi ja ahdistavammaksi hän käy. Siinä syy. Nuoret miehet ovat suurilta osin paremmin käyttäytyviä, eivätkä näe naista vain seksiobjektina. Tämä ihan omakohtainen kokemus monen vastaantulleen miehen tiimoilta.
Näinhän miehet ajattelevat. Se on biologiaa.
ai, mulla taas niin, että luullaan että MÄ oon seksuaalisesti heti kiinnostunut jos juttelen jonkun miehen kanssa.:D siis osalla miehistä tämä piirre.:Dhuvittavaa.:D
14 v tyttö kun olin, minua kosketti vanhempi mies(onneksi vain paidan alta selästä) Siitä jäi traumat. Sen jälkene kun olin n.15v niin kävelin yksin ulkona tuli 2 miestä vastaan ja he alkoi puhua oudosti ja yritti saada minut liittymään heidän joukkoon(olivat jotain 45-50v). Heistä jäi epämukava olo ja muistan vielä tämän tapahtuneen. He olisi varmaan yrittäneet jotain jos olisin suostunut. Samanalaisia kokemuksia koko loppu teini-ikä 15-19v ja ssama jatkuu 20 vuoden jälkeen. En edes pukeudu mitenkään avonaisesti enkä halua yli 20v vanhemmilta miehiltä tälläistä huomiota. Se on todella ahdistavaa ja saa oloni epämukavaksi. Tämän takia välttelen vanhempia miehiä vaikka varmaan kaikki ei ole samanlaisia. Huonot kokemukset siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.
Miksi hitossa heteromies haluaisi vain keskustella jos voisi myös panna?
Kukaan ei halua panna yli 40v ukkoja......... :DD
Eikä myöskään yli 40v akkoja....... 8DD
Aika monikin haluaa, koska nainen on nainen ja kelpaa aina!!!
Nelikymppinen mies ja puhuu yli 50v muoreista? Nehän on lähes omaa ikäluokkaasi.
Tottakai nuoret naiset pitää etäisyyttä, aloittajakin ajattelee juurikin niin nuorista naisista kuin hänestä epäillään.
Alle 30v ikäisenä jo joku 32v mies oli aivan setä eikä aiheuttanut kuin vaivautuneisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on liian kiva miehelle, mies kuvittelee että nainen haluaa seksiä hänen kanssaan. Kannattaa olla siis varovainen.
Useimmat miehet ei kuvittele yhtään mitään. Sen takia se kiva mieskään ei näe sinua, joka sinulle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Koska heidät on äidin puolelta aivopesty että miehet ovat sikoja.
Varsin kyseenalaista kasvatusta mutta tällaisia suomalaiset naiset valitettavasti ovat.
Eli taas se että miehet on huonoja on naisten syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johtuu ihan kokemuksesta. Itse ainakin saan enemmän seksualissävytteisiä lähestymisiä kaikenikäisiltä miehiltä, kuin vain ihan aitoa vilpitöntä keskustelunhalua.
Kun naisen lisääntymistä on ohi, miesten seksuaaliohjelmointi ilmoittaa ettei se enää ole panemisen arvoinen. Toki poikkeuksia on, mutta harvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisen lisääntymistä on ohi, miesten seksuaaliohjelmointi ilmoittaa ettei se enää ole panemisen arvoinen. Toki poikkeuksia on, mutta harvoja.
Piti olla lisääntymisikä.
Aluksi sitä on avoin ja ystävällinen, mutta kyllä ne ikävät ja pelottavatkin kokemukset opettavat varovaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hieno asia. nnuori nainen nähdään misten silmissä "panemisen arvoisena".. hyi helv. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valtavirran käyttäytyminen luo meille sellaisen olon että ollaan varuillaan kaikista miehistä, jotka iältään voisivat olla isiämme.
Jos miestä ei tunne mitenkään, on oikeastaan aika sama miten hän käyttäytyy, niin tulee hieman epämukava olo. Näin ainakin omalla kohdalla ja olen nuori nainen.Miksi minulle ei tule sama olo hyvännäköisistä kypsemmistä naisista? En pidä naista lähtökohtaisesti ällöttävänä sen takia, että hän on minua vaikka 20 vuotta vanhempi, kuten jostain syystä naisilla tuntuu olevan muotia.
Onko sinulla toistuvasti mielestäsi vastenmielisiä kohtaamisia itseäsi 20 vuotta vanhempien naisten kanssa, joissa naiset alkavat flirttailemaan, ehdottelemaan tai tekemään seksuaalissävytteisiä huomioita sinusta vain siksi, että olet hymyillyt ja jutellut heille ystävällisesti tilanteissa, joissa ei ole mitään seksuaalista?
Noniin. Miehet saalistavat nuoria naisia k***ä ojossa, (minkä he itsekin myöntävät) ja naiset pelkäävät heitä siksi. Tässä vastaus ap:n kysymykseen.
Minä en kunnioita ketään, jotka räpläävät puhelintaan työpaikalla. Eritoten nuoret naiset! T: Setämies 50v
Vierailija kirjoitti:
Pillu märkänä ne nuoret naisetkin 40 vuotiaita miehiä himoitsevat mut haluavat esittää vaikeasti tavoiteltavia. Trumpin ohjetta vaan peliin ja grab them by the pussy.
Voin oitis kumota väitteen, että nuoret naiset nelikymppisiä äijiä himoitsevat. Meitä parikymppisiä naisia on opiskelurymässämme paljon, samoin ikäisiämme nuoria miehiä. Me diggaamme toisiamme, emme suinkaan nelikymppisiä ukkoja, jotka opettavat. Nuo ukothan ovat isiemme ikäluokkaa.
Elä viikko nuorena naisena niin ymmärrät.
T. Entinen nuori nainen
Kun näen tälläisiä näen vessanpytyn ja tunnen tarpeen kusta.