Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ajattelee heti, että heitä vanhempi mies ajattelee heistä vain seksuaalisesti?

Vierailija
16.05.2021 |

Olen nelikymppinen mies ja huomannut varsinkin työelämässä selkeän piirteen. Nuoret naiset ajattelevat ilmeisesti, että nelikymppiseen mieheen pitää ottaa etäisyyttä ja se on heidän peräänsä kuolaava irstas tyyppi. Olen erittäin pidetty persoona työyhteisössä ja kaikki tulevat kanssani toimeen, ja yli viisikymppiset muoritkin aina iloisesti ottavat minut vastaan kun törmätään. Sama juttu miesten kohdalla.
Nämä nuoret parikymppiset naiset tekevät sitten poikkeuksen. He ovat usein todella etäisiä ja eivät kommunikoi juuri mitään. Jotain saattavat kysyä jos on ihan pakko. Onko kaikilla nuorilla naisilla joku sisäinen metoo-kampanja menossa, jossa jo ennalta ajatellaan että mies näkee heidät seksiobjektina? 15 vuotta nuorempien naisten kanssa tämä ilmiö on toistuvaa, mutta esim 15 vuotta vanhempien kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaikka olen molempien suhteen "eri sukupolvea".

Kommentit (257)

Vierailija
1/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun itse pitää itseään jo poistuneena parisuhdemarkkinoilta ihan vaan iän ja perheen vuoksi. Oletus on vissiin, ettei harrastaa enää voi yksin, jos ei ole viikonloppuisä tai muuten vapaana. Harva nelikymppinen lähtisi enää uudelleen siihen vauvaralliin. Ja harva ajattelee naisista enää pelkkä seksi mielessä.

Vierailija
2/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei vaan ole mitään puhuttavaa? Tehdään hommat ja se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun itse pitää itseään jo poistuneena parisuhdemarkkinoilta ihan vaan iän ja perheen vuoksi. Oletus on vissiin, ettei harrastaa enää voi yksin, jos ei ole viikonloppuisä tai muuten vapaana. Harva nelikymppinen lähtisi enää uudelleen siihen vauvaralliin. Ja harva ajattelee naisista enää pelkkä seksi mielessä.

En tiedä liikunko väärissä piireissä mutta kyllä useimmat tuntemani keski-ikäiset miehet ajattelee nuoria naisia siinä mielessä.

Vierailija
4/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa, mutta ei koskea. Vai saako edes katsoa enää.

Onhan parikymppiset nättejä näin setämiehen näkökulmasta mutta paneskelen mielummin omaa ikäluokkaani (kuten silloin parikymppisenäkin tein)

Vierailija
5/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin isäksi vasta 40-vuotiaana ja minusta tuli heti kiinnostavampi nuorten naisten mielestä. En tiedä näkyikö se jotenkin? 

Vierailija
6/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa keski-ikäisistä miehistä yrittää iskeä nimenomaan nuoria parikymppisiä tyttöjä. 

Ja kun lukee tätäkin palstaa setämiehineen ja friendzone-valituksineen, niin aika oikeaanhan se arvio osuu. 

Nainen ei voi mitenkään tietää heti paikalla, onko mies mukava vain sen takia että on mukava, vai siksi että haluaa iskeä. 

Valitettavasti naisen on oltava varovainen näissä. Vaikea sanoa, miten sitten estäisit tämän mielikuvan syntymisen. Ei voi olla tylykään. 

Nämä on teidän palstanaisten omia kuvitelmia ja "totuuksia" 

Vierailija
7/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, koska näyttää myös nuoremmat miehet ajattelevan vanhemmista naisista vain seksuaalisesti.

Vierailija
8/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha samasta syystä, kui me nuoret miehet ajatellaa et meitä vanhemmat naiset ajattelee meistä vain seksuaalisesti.

Vierailija
9/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus opettaa naiset varovaisiksi. 

"Kokemus opettaa naiset varovaiseksi"

Tässä ap:n tapauksessa ne kokemattomimmat on kyllä niitä varovaisimpia...

Vierailija
10/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele noin. Vuosia sitten olin palveluammatissa ja säännöllisesti joka viikko oli  vanhempi mieshenkilö ottanut tavaksi tulla asioimaan. Hän halusi vain juttuseuraa. Oli ilmeisesti yksinäinen ja hänelle muodostui rutiiniksi, ainakin kerran viikossa, tulla juttelemaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ei se minua häirinnyt. Mukava pappa se oli.

Vierailija
11/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoret naiset varovat, ettei kukaan mies vain saa väärää käsitystä. Oma tyttäreni on mallimaisen kaunis ja varsin kyllästynyt ahdistelijoihin. Olen itse nähnyt, miten vanhempi toimitsijamies sekosi täydellisesti tyttärestäni urheilukisoissa ja ahdisteli häntä törkeästi koko kisojen ajan. Tytär käyttää nykyisin löysiä, mahdollisimman epäseksikkäitä vaatteita.

Vierailija
12/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, vai ei ole 15 vuotta vanhempien naisten kanssa ongelmia. Voin kertoa, että ajattelemme teistä nuoremmista miehistä varsin rivoja asioita. :D N45

Olethan itsekin nelikymppinen.

Vierailija
13/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Iha samasta syystä, kui me nuoret miehet ajatellaa et meitä vanhemmat naiset ajattelee meistä vain seksuaalisesti.

Dream on. Vanhemmat naiset näkevät nuorissa omat lapsensa. Jostain syystä vanhat miehet pystyvät ajatuksissaan sivuuttamaan omat tyttärensä.

Eivätkä näe 😀 Haloo, mikä yleistys. Eihän kaikilla edes ole lapsia ja vaikka olisikin, eihän toisia, vieraita ihmisiä voi omina lapsinaan nähdä.

Vierailija
14/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Voi sinua lapsukainen. Et ymmärrä kypsän naisen ajatus- ja tunnemaailmaa. Sinulla on selvästi kehitys vielä kesken.

(ps. Ikä ei takaa miehen kypsyyttä.)

Vierailija
15/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Dream on. Vanhemmat naiset näkevät nuorissa omat lapsensa. Jostain syystä vanhat miehet pystyvät ajatuksissaan sivuuttamaan omat tyttärensä.

Tämä! Miettikää äijät, omaa 20v tytärtänne kuolaa joku 30-50+ikäinen setä-mies! Yök🤮

Vierailija
16/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu märkänä ne nuoret naisetkin 40 vuotiaita miehiä himoitsevat mut haluavat esittää vaikeasti tavoiteltavia. Trumpin ohjetta vaan peliin ja grab them by the pussy.

Emme todellakaan. Ymi 30v miehet eivät näytä hyviltä. Vanhat miehet luulevat liikoja itsestään.

N19

Vierailija
17/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Tämä! Miettikää äijät, omaa 20v tytärtänne kuolaa joku 30-50+ikäinen setä-mies! Yök🤮

Olet kohta itsekin sen ikäinen. Mikä siinä yrjöttää?

Vierailija
18/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Eivätkä näe 😀 Haloo, mikä yleistys. Eihän kaikilla edes ole lapsia ja vaikka olisikin, eihän toisia, vieraita ihmisiä voi omina lapsinaan nähdä.

Niin, kyllä minä nelikymppisenä huomaan kuka on minkäkinnäköinen enkä luule itseäni 20 v nuorempia lapsikseni. En tosin yritä iskeäkään. Luulen että ikäiseni miehet sekoaa nuorista naisista, koska silloin kun mies on itse 20 v niin samanikäiset naiset on ikäänkuin itsestäänselvyyksiä eli että "no tuollaisiahan ne naiset nyt on" ja sitten nelikymppisenä huomaakin että nuoret naiset onkin mielettömiä jumalattaria tms ja sitten yritetään että josko vielä onnistaisi semmoisen kanssa. Miehet voi toki korjata jos olen väärässä..

Vierailija
19/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt 39-vuotiaana katsonut 18-25-vuotiaita naisia sillä silmällä, että miten sitä on joskus voinut noissa nähdä jotain, hehän ovat ihan lapsia. Nyt sellaiset kolmikymppiset näyttää omaan silmään viehättäviltä nuorilta naisilta.

Vierailija
20/257 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Sisälukutaito haloo. Ei tietenkään kukaan kuule vieraita lapsia omikseen, mutta tietää kyllä sen tason. Eikä normaali ihminen himoitse omien lastensa tasoisia.

Kun mä näen armeijaikäisiä poikia niin en todellakaan ajattele että nam, nuorta lihaa. Mä näen lauman lapsia joilla on elämä edessä, samoin kuin mun pojillanim

Kun mun ikäinen mies näkee lauman parikymppisiä tyttöjä, niin ei niillä käy mielessä että siinä on ihminen jolla on elämä edessä, jonkun tytär, sisko, tuleva vaimo ja äiti, ehkä joku joka keksii ratkaisun syöpään.

Jaa no työpaikallani on 20-25 v miehiä ja en minä pidä niitä minään pikkulapsina vaan komeina nuorina miehinä mutta en minä näytä sitä niille mitenkään.