Olen 181 cm pitkä mies, painan 77 kg ja kävin tänään housuostoksilla
Mukaan tarttui chinot, joissa pituus 32 tuumaa ja vyötärö 31 tuumaa. Nämäkin ovat sen verran väljät vyötäröltä, että vyö on ihan must näitten kanssa.
Kommentit (30)
Enpä ole tavannut ikinä 181 cm pituista miestä, joka olisi todella ollut yli 180 cm! Itse olen 175 cm ja ihan samalla tasolla katson silmiin näitä miehiä. Kai se on niin, että miehet valehtelee pituutensa ja naiset painonsa. Marko Hietalakin on kertonut olevansa 180 cm pitkä ja vieressä seistessä olin pitempi (minulla lenkkarit jalassa). Mutta ihan kiva, jos löysit sopivat housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot persjalka ja pituus torsossa.
Enkä ole. Ei vaatekaupoissa ole yleensä kuin kolmea eri housupituutta eli 30, 32 ja 34. 34-tuumaiset lienee tarkoitettu n. 190-senttisille.
AP
Tai sitten ei 😎 Olen 181 cm pitkä nainen joka ostaa farkkuja pituudessa 36, 34-tuumaisetkin menee joistain merkeistä mutta ovat useimmiten liian lyhyitä. Ja vyötärö, merkistä ja mallista riippuen, 29 tai 30 tuumaa.
Se johtuu siitä, että naiset pitävät housuja ylempänä kuin miehet. Kyllä mäkin tarvitsisin pidempilahkeiset housut, jos vetäisin ne navan korkeudelle.
AP
Tota noin.. Ei se lahkeiden sisäpituus siitä muuksi muutu vaikka kuinka yrittäisit kiskoa housujen haaroväliä kohti napaa, tulee este vastaan 😂 Sisäpituus on ihan se mitattu ja housut ostan sen mukaan. Jos tykkäisin farkkujen vyötäröä roikottaa p..seen alapuolella ja haaroväliä polvissa niin silloin varmaan riittäisi lyhyemmätkin housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole. Ei vaatekaupoissa ole yleensä kuin kolmea eri housupituutta eli 30, 32 ja 34. 34-tuumaiset lienee tarkoitettu n. 190-senttisille.
AP
Tai sitten ei 😎 Olen 181 cm pitkä nainen joka ostaa farkkuja pituudessa 36, 34-tuumaisetkin menee joistain merkeistä mutta ovat useimmiten liian lyhyitä. Ja vyötärö, merkistä ja mallista riippuen, 29 tai 30 tuumaa.
Se johtuu siitä, että naiset pitävät housuja ylempänä kuin miehet. Kyllä mäkin tarvitsisin pidempilahkeiset housut, jos vetäisin ne navan korkeudelle.
AP
Tota noin.. Ei se lahkeiden sisäpituus siitä muuksi muutu vaikka kuinka yrittäisit kiskoa housujen haaroväliä kohti napaa, tulee este vastaan 😂 Sisäpituus on ihan se mitattu ja housut ostan sen mukaan. Jos tykkäisin farkkujen vyötäröä roikottaa p..seen alapuolella ja haaroväliä polvissa niin silloin varmaan riittäisi lyhyemmätkin housut.
Niin no siis miehet yleensä käyttävät housuja, joiden lahkeen pituus on lyhyempi kuin reiden sisämitta. Mut siis mikään persjalka en todellakaan ole vaan ihan päinvastoin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Pituus mitataan sisälahkeesta.
Mutta miehillä yleensä on lyhemmät jalat kuin samanmittaisialla naisilla.
N 180 cm / 34"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Pituus mitataan sisälahkeesta.
Mutta miehillä yleensä on lyhemmät jalat kuin samanmittaisialla naisilla.
N 180 cm / 34"
Oot muuten väärässä. Miehillä on keskimäärin pidemmät jalat ja alhaisempi istumakorkeus suhteessa pituuteen kuin naisilla. Tästä löytyy paljon tilastodataa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luurankomies ei kiihota.
Käperry sinä vaan kaljamahamiehesi kainaloon.
Tuskin on edes sitäkään.
Oliko ostohousut jalassa kun ostit housut? Mites ne ostohousut, milloin sä ne olit ostanu?
Mukavaa et olet viimeinkin hankkinut housut, tuliko jo sanomista muilta?
Tuohan on normaalipaino tän palstan naisille, ( joilla lihaksiakin paljon koska kävelevät usein).
Chinot?