Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko soittaa parin minuutin kuluttua? puoliso: Älä soita.

Vierailija
16.05.2021 |

Joudun keskeyttämään puhelun puolison kanssa, koska lapsi vaatii huomiota. Tapahtuu ollessani lasten kanssa vanhempieni luona pitkää viikonloppua viettämässä. Puoliso eiole mukana vaan on kotona.

Kysyn, voinko soittaa parin minuutin kuluttua uudestaan. Mies vastaa, älä soita. Hän on kiireinen. Mies ei kuitenkaan ikinä soita takaisin päin uudestaan. Silloin kun hän ei olisi kiireinen.

Olisiko tällainen sinulle ok?

TT

P.s. Tällaisen reissun aikana puoliso ei yleensä soita minulle päin eikä paljon viestittelekään, jollei jokin asia vaadi hoitamista. Ja tuon puhelun tein siis viikonloppuna sunnuntaina.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelen, ettei mieheni ole kiinnostunut minusta eikä jaksa kuunnella juttujani.

Nämä puhelut ovat siis lyhyehköjä (15-17 min) ja se on mies, joka niissä pääasiassa puhuu ja selostaa asioitaan.

Olin nyt ollut viisi päivää reissussa ja tämä sunnuntai oli ensimmäinen päivä, kun soitin puhelun.

Tänään pitäisi vielä palata kotiin. Että voikin harmittaa. Sama jatkuu kasvotusten. Mies kyllä selostaa tauotta. Jos yritän sanoa jotain, miehelle tulee kiire 'autotalliin'. Tai jonnekin muualle. Kunhan ei minun päästäni tulevaa tylsää ajatusta joutuisi kuuntelemaan.

Joo, pitäisi kasvaa aikuiseksi. Nyt vaan on matala hetki.

Ap

Miksi tänään olisi pitänyt soitella vielä toistamiseen jos olet menossa kotiin?

Vierailija
22/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt miehen olla rauhassa yhden viikonlopun äläkä häiritse häntä tyhjänpäiväisillä soitoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, mutta ahdistaa, kun yritän kaverini kanssa puhua puhelimessa, niin hän jatkuvasti puhuu lapsilleen samalla. Todella rasittavaa. Ja huutaa niille lapsille.

Vierailija
24/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehen vastaus tuntuu loukkaavalta, koska itselleni sopii soitella kahden minuutin kuluttua lähes aina. Jajos ei sovi, ehdotan sopivaa aikaa. Kysymys siis lyhyestä puhelusta.

Ap

Eihän sinulla nytkään ollut aikaa vaan lopetit puhelun kesken.

Vierailija
25/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostakin henkilöstä vartin puhelu on lyhyt, niin sen kumppanin mielestä ehkä ei ole. Minulle kymmen sekunnin mittainen puhelu on lyhyehkö ja minuutin alkaa olemaan jo pitkä. Arkisia jaaritteluja ei aina vaan jaksa ja ei ole minun velvollisuus aina edes jaksaa, vaikka olenkin mies. Miehenkään velvollisuus ei ole aina olla tavoitettavissa ja valmiina kuuntelemaan, se on vapaaehtoista. Jos asialla on hengenhätä, niin se yleensä sitten kerrotaan ensimmäisenä, että tämä on tärkeää.

Vierailija
26/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette yhden viikonlopun erillään, ja silloinkin pitäisi jaaritella puhelimessa?

Pitäisikö sinun hankkia oma elämä?

Vierailija
27/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista haluta keskittyä omiin juttuihin silloin harvoin kun siihen on täysi mahdollisuus. Ei tarvitse olla mitään hämärää meneillään, eikä tarkoita ettei välittäisi puolisosta.

Vierailija
28/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli siinä vaiheessa puhunut viisitoista minuuttia. Minäkin olisin halunnut sanoa jotain.

Ap

Vierailija
29/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee kotonakin. Mies puhuu ja puhuu. Kun minä koetan sanoa jotain, mieheltä loppuu mielenkiinto välittömästi.

Ap

Vierailija
30/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee kotonakin. Mies puhuu ja puhuu. Kun minä koetan sanoa jotain, mieheltä loppuu mielenkiinto välittömästi.

Ap

No nyt ongelmasi ovat syvemmällä kuin aloituksesta kävi ilmi.

Olette kuitenkin pystyneet sen verran juttelemaan tai muuten kommunikoimaan, että lapsia on saatu aikaiseksi. Hienoa. Mieskin on varmaan erilainen ennen lapsia ja muuttui lörpötteleväksi vasta äsken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi