Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon auto parkkiruudussani

Vierailija
16.05.2021 |

Siis hei, oikeasti. Perjantaina tulin töistä n 17:00. Joku paska oli ajanut autonsa parkkiruutuuni, vanha Mazda-kottero. Ajoin autoni vieraspaikalle ja sitten ylös, kaipa se auto tuosta kohta katoaa.
Ei kadonnut, oli siinä vielä lauantai-aamunakin. Minä soitin poliisille. Tarkistivat kilven ja sanoivat että se kuuluu Golfille. Sanoi että partio tulee käymään kun ehtii. Lähdin ruokakauppaan. Takaisintullessani auto oli edelleen ruudussani ja vieraspaikallekin oli tullut auto. Mihin minä nyt jätän auton. Jätin sen kadun varteen.
Iltapäivällä tuli poliisipartio. he katsoivat autoa ja tekivät muistiinpanojaan ja kertoivat että välittävät tietoa etenepäin. Olivat vähäpuheisia. Menin illalla käymään autolla. Hitto, autoni lasissa oli sakkolappu. Kirjoittajina ne poliisit jotka olivat käyneet luonani. En koskenut autooni. Ei tämä voi olla näin. Soitin tutulle kaverille joka tekee hinauksia. Hän sanoi että älä mene koskemaan toisen autoon, ota yhteys taloyhtiösi isännöitsijään.
Isännöitsijä ei vastannut puhelimeen. Soitin hallituksen puheenjohtajalle, oli ympäripäissään kuin käki. Sanoi kuitenkin että hän ilmoittaa eteenpäin ja sanoi että hänen paikalleen saan ajaa auton, lapset lainasivat autoa viikonlopuksi. Siirsin autoni lauantai-iltana ruutuun.
Nyt sunnuntaina ruutuni on edelleen varattu. Minua kiukuttaa, eikö kukaan tosiaan mahda / halua tehdä asialle mitään. Mitä huomenna tapahtuu? Ainakin minä raivoan isännöitsijälle, se kuulemma on oikea osoite purkaa tunteitaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kamera nauhoittamaan ruutuasi, jos näet sen. Saat kuvan kuka auton hakee, poliisi voi olla kiinnostunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän