Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko soittaa parin minuutin kuluttua? puoliso: Älä soita.

Vierailija
16.05.2021 |

Joudun keskeyttämään puhelun puolison kanssa, koska lapsi vaatii huomiota. Tapahtuu ollessani lasten kanssa vanhempieni luona pitkää viikonloppua viettämässä. Puoliso eiole mukana vaan on kotona.

Kysyn, voinko soittaa parin minuutin kuluttua uudestaan. Mies vastaa, älä soita. Hän on kiireinen. Mies ei kuitenkaan ikinä soita takaisin päin uudestaan. Silloin kun hän ei olisi kiireinen.

Olisiko tällainen sinulle ok?

TT

P.s. Tällaisen reissun aikana puoliso ei yleensä soita minulle päin eikä paljon viestittelekään, jollei jokin asia vaadi hoitamista. Ja tuon puhelun tein siis viikonloppuna sunnuntaina.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vähän ihmettelisin, mikä kiire sillä siellä yksinään on.

Vierailija
2/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt, että voitko soittaa? Olisit sanonut, että soitat takaisin kohta.

Jos siinä tilanteessa mies sanoo, että älä soita, niin voisit sanoa, että sinulla on asiaa vielä ja miksi ihmeessä et saisi soittaa uudestaan?!

Puhukaa hyvät ihmiset toistenne kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut lapselle, että odota hetki. Ihan järjetöntä, että nykyään lapset määrää tahdin.

Os. Miehesi ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
4/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja välillä olemme erillämme esimerkiksi loma-aikaan, kun miehelläni on enemmän lomaa kuin minulla. Soittelemme päivittäin, mutta puhelun ei tarvitse olla mikään maratonpuhelu, vaan se voi olla ihan nopea päivitys.

Kumpikaan ei ole tilivelvollinen tekemisistään tai kiireistään, oli hän sitten kotona tai missä vain. Emme ole mustasukkaisia toisen vapaa-ajasta ja toisaalta taas emme kysele lupaa, koska olisi hyvä soittaa. Tietenkin silloin, kun olen töissä ja mies lasten kanssa mökillä, niin hän tietää, että hoidan työt ensin ellei siellä ole ihan joku katastrofi kesken.

Yritähän siis ap pärjätä siellä ja anna miehen olla joskus rauhassa ilman, että kälätät hänelle kaiken maailman kälätyksesi. Olet aikuinen ihminen, jonka pitäisi pärjätä.

Vierailija
5/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei jaksa kuunnella typeriä juttujasi. Siinä kaikki.

Vierailija
6/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sanonut lapselle, että odota hetki. Ihan järjetöntä, että nykyään lapset määrää tahdin.

Os. Miehesi ei ole kiinnostunut sinusta.

Totta. Inhoan sitä, että lapset määräävät milloin aikuiset saavat puhua keskenään. Jollakin alle parivuotiaalla ymmärrän asian ja tietenkin jos puhelu on pitkä, mutta sitä vanhemmat pärjäävät aika hyvin hetken ilman, että äiti paapoo ja muut odottavat. Minulla on lapsia, joten tiedän mistä puhun.

Mies tarvitsee myös vapaa-aikansa ja hetkensä.

Vierailija
7/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen vastaus tuntuu loukkaavalta, koska itselleni sopii soitella kahden minuutin kuluttua lähes aina. Jajos ei sovi, ehdotan sopivaa aikaa. Kysymys siis lyhyestä puhelusta.

Ap

Vierailija
8/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehen vastaus tuntuu loukkaavalta, koska itselleni sopii soitella kahden minuutin kuluttua lähes aina. Jajos ei sovi, ehdotan sopivaa aikaa. Kysymys siis lyhyestä puhelusta.

Ap

Mitä asiaa sinulla olisi ollut?

Vierailija
9/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitähän se sun tärkeä asiasi taas oli sille miehellesi? 

Vierailija
10/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta on loukkaavaa lopettaa puhelu kesken. Lapsetkin olisi hyvä opettaa odottamaa ja siihen ettei se maailma koko ajan pyöri heidän ympärillä.

Vierailija
11/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan naisia, jotka lätisee täysin turhia asioita puhelimessa. 

kukaan täysijärkinen ei sitä kestä. miehesi on varmaan onnellinen yksin kotona, kun korvat lepää kerrankin edes hetken

Vierailija
12/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jossain vaiheessa toivottavasti ymmärrät ettei kaikki ole kuten sinä. jaxuhali!

Vierailija
13/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se aloittajan asia nyt oli sille miehelle? 

Vierailija
14/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehesi ei kokenut, että olisi ollut tarvetta soittaa takaisin. Olisiko sinulla ollut jotain tärkeää?

Vierailija
15/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei aina jaksa kuunnella kaikenmaailman massapsykooseja. Vaikka rakastankin naistani ja haluan olla hänen kanssaan, minua ei kiinnosta jos nivean naamarasva on ruotsista loppu ja se tarkoittaa että se loppuu suomestakin pian. Olen tämän myls ilmoittanut ja sotahan siitä syttyi kun olen julma enkä arvosta tätä. Arvostan, mutta en arvosta sitä että kaikki asiat mitä naisten yhteisessä ja oudossakin maailmassa tapahtuu pitää saattaa väkisin minun tietoon ja mennä joukkopsykoosiin mukaan. En minäkään kerro Peran kaasarissa olevasta roskasta ja mitä se aiheutti, koska se ei kiinnosta häntä. Joku arviointi olisi joskus paikallaan, että kiinnostaakohan tämä jännä juttu tuota puolisoa ja jos ei kiinnosta, tarkoittaako se koko minun persoonaa. M

Vierailija
16/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelen, ettei mieheni ole kiinnostunut minusta eikä jaksa kuunnella juttujani.

Nämä puhelut ovat siis lyhyehköjä (15-17 min) ja se on mies, joka niissä pääasiassa puhuu ja selostaa asioitaan.

Olin nyt ollut viisi päivää reissussa ja tämä sunnuntai oli ensimmäinen päivä, kun soitin puhelun.

Tänään pitäisi vielä palata kotiin. Että voikin harmittaa. Sama jatkuu kasvotusten. Mies kyllä selostaa tauotta. Jos yritän sanoa jotain, miehelle tulee kiire 'autotalliin'. Tai jonnekin muualle. Kunhan ei minun päästäni tulevaa tylsää ajatusta joutuisi kuuntelemaan.

Joo, pitäisi kasvaa aikuiseksi. Nyt vaan on matala hetki.

Ap

Vierailija
17/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soitat miehelle ja sitten sanotkin, että lapsi kaipaa huomiota. Sinulla ei oikeastaan edes ole asiaa, joten kysyt, voitko soittaa myöhemmin ja mies katsoo, että ei ole tarvetta. Miksi ihmeessä olisi, kun nytkin lapsi menee soittosi edelle.

Seuraavalla kerralla varmista, että voit puhua keskustelusi kerralla loppuun. Sano vaikka vanhemmillesi, että olet nyt puhelimessa 5 minuutin verran, katsotteko sillä välin lapsen perään.

Vierailija
18/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vähän ihmettelisin jos asia olis jäänyt kesken ja tarjoutuisi soittamaan takasisin ja mies vastaisi noin. Tietenkin jos olisi tekemässä jotain tärkeää. "Älä soita, olen vaihtamassa öljyjä/leikkaamassa partaa/maalaamassa aitaa/liimaamassa haljenneita posliiniastioita". Jos vastaus on vaan "älä soita" niin jäisin mietteliääksi.

Muille huomio. Lapsi voi vaikka satuttaa itsensä tai tehdä jotain vaarallista ja siksi pitää keskeyttää. Ei syy ole aina se, että lapsella olisi jotain asiaa äidilleen.

Vierailija
19/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ajattelen, ettei mieheni ole kiinnostunut minusta eikä jaksa kuunnella juttujani.

Nämä puhelut ovat siis lyhyehköjä (15-17 min) ja se on mies, joka niissä pääasiassa puhuu ja selostaa asioitaan.

Olin nyt ollut viisi päivää reissussa ja tämä sunnuntai oli ensimmäinen päivä, kun soitin puhelun.

Tänään pitäisi vielä palata kotiin. Että voikin harmittaa. Sama jatkuu kasvotusten. Mies kyllä selostaa tauotta. Jos yritän sanoa jotain, miehelle tulee kiire 'autotalliin'. Tai jonnekin muualle. Kunhan ei minun päästäni tulevaa tylsää ajatusta joutuisi kuuntelemaan.

Ap

Minulle 15 min on pitkä puhelu, en keksi mitään turhanpuhumista noin pitkäksi aikaa. Jos on aidosti asiaa, niin sitten tavataan oikeasti.

Vierailija
20/30 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vartin puhelut lyhyehköjä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä