Missä kunnassa on hienoimmat maisemat?
Kommentit (399)
Lakeus kirjoitti:
Kyllä Lapua on hienoin. Siinä maisemassa mieli todella lepää.
Juu ja ILMAJOEN lakeusmaisema, kun tullaan Seinäjoelta. Sielu lepää.
Taivas on lähellä maata.
Liikutun joka kerta kun etelästä ohi matkustan.
So so beautyful
Taivas lähellä maata kirjoitti:
Lakeus kirjoitti:
Kyllä Lapua on hienoin. Siinä maisemassa mieli todella lepää.
Juu ja ILMAJOEN lakeusmaisema, kun tullaan Seinäjoelta. Sielu lepää.
Taivas on lähellä maata.
Liikutun joka kerta kun etelästä ohi matkustan.
So so beautiful
Kyllä Nurmo oli siltikin vielä komeinta mitä Suomella oli tarjota. Ennen kuntaliitosta. No, onhan se sama alue kai vieläkin.
Hailuodossa on omaa viehätystään.
Se missä koli nyt sattuu olemaan
Virolahti ja Imatra tulivat ainakin heti mieleen. Vuoksi, Itäinen Suomenlahti ja kaikki muut hienot paikat.
Kotkassa on upeat puistopuutarhat, rannikko, saaristot ja kuohuva Kymijoki.
Itse asiassa useimmat Suomen kaupungit ja niiden maastot ja rannikot ovat huikean kauniit.
Paraisten keskustasta Nauvoon ja siitä eteenpäin saaristoon, aivan huikean kaunista kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä enemmän tai vähemmän kaikki Ahvenanmaan kunnat sopisivat tähän. Todella hienoa seutua kaikin puolin. Merta, aurinkoa ja saaristoa. Löytyy karua ja vehreää.
Olen eri mieltä. Ahvenanmaa on ahdistava paikka. Maisemat eivät sitä pelasta.
Mikä siellä ahdisti, vai oletko käynyt siellä? Itse en kokenut sellaista, päinvastoin oli kiva olla siellä. Oli leppoisa tunnelmakin.
Ruotsinkielisten vihamielisyys suomenkielisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Se missä koli nyt sattuu olemaan
Tarkoitat siis, että Lieksassa on hienoimmat maisemat Suomen kunnista. Samaa mieltä, vaikka Nurmeskin on ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä enemmän tai vähemmän kaikki Ahvenanmaan kunnat sopisivat tähän. Todella hienoa seutua kaikin puolin. Merta, aurinkoa ja saaristoa. Löytyy karua ja vehreää.
Olen eri mieltä. Ahvenanmaa on ahdistava paikka. Maisemat eivät sitä pelasta.
Mikä siellä ahdisti, vai oletko käynyt siellä? Itse en kokenut sellaista, päinvastoin oli kiva olla siellä. Oli leppoisa tunnelmakin.
Ruotsinkielisten vihamielisyys suomenkielisiä kohtaan.
Itselläni on tuore päinvastainen kokemus. Oletko käynyt tai asunut siellä vai onko iltapäivälehdistä tms. tullut käsitys?
Jostain syystä omaan mieleeni ovat Mynämäki ja Simo. Siinä kaksi hienoa kuntaa niin Etelä- kuin Pohjois-Suomestakin. Molemmat vähän syrjäisiä, ehkä vähän ylenkatsottuja rannikkokuntia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on jossain Ahvenanmaalla, joku pikkusaari keskellä ei-mitään.
Tarkoitatko keskellä saaristoa ja merta? Keskellä ei-mitään olisi asteroidi, eikä niillä taida olla Suomen tai varsinkaan Ahvenanmaan kuntia.
Vantaa on Suomen parasta priimaa. Pohjois-Vantaalla on jopa soita. Kaikkialle pääsee julkisilla retkeilemään. Mitä muuta voisi toivoa? Ehkä kuitenkin liikenteen melua voisi olla vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Salo on hieno, ainakin Halikko ja Suomusjärvi.
Totta, Salossa maisemat liehuvat upeina kuin lippu. Halikko, Uskela ja Särkisalo lienevät ne hienoimmat osat sitä.
Pyhäjärvellä Eurassa ja Säkylässä.
Hienoimpia kuntia: Kemiönsaari, Pyhäranta ja Kustavi. Manner-Suomen mökkirannikot nääs.
Närpesissä minä pidän käydä ja katsoa hienoja kasvihuoneitamme. Närpesissä meillä on hyvä olla.
On ainakin viihtyisä kaupunki, ihan nättikin maisemineen.