Missä kunnassa on hienoimmat maisemat?
Kommentit (399)
Tampereella. Kyä Manse o aina Manse.
Hangossa kun käy, on naama niissä maisemissa kuin Hangon keksi. Asuisin, jos voisin.
Viitasaari, Kihniö, Kouvola (kuntaliitosten jälkeen)
Lappi mainittu, muttei Ylitorniota? Siellä, missä muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vantaan Latokartanossa.
On Helsingissä. Nyt korkki kiinni ja valoja päälle (olettaen, että asut Pk-seudulla).
AP oli kai olevinaan sarkastinen?
Raision keskusta on tosiaan aika hirveä, mutta paranusta luvassa kun E18 viedään maan alle.
Kirkko on hieno, ja onhan siellä muutama muukin ok paikka.
Raasepori. Käkkärämännyt ja merenrannat
Kyllä se Punkaharju taitaisi olla. Kuopio toisena ja Liperikin on kaunista seutua.
Vierailija kirjoitti:
AP oli kai olevinaan sarkastinen?
Raision keskusta on tosiaan aika hirveä, mutta paranusta luvassa kun E18 viedään maan alle.
Kirkko on hieno, ja onhan siellä muutama muukin ok paikka.
Hirveä? Siellähän on upeat jouluvalotkin. Olihan siinä yhdessä kommentissa aika vankat perusteet Raision puolesta muutenkin. Miksi siis sarkastinen?
Salo on hieno, ainakin Halikko ja Suomusjärvi.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä enemmän tai vähemmän kaikki Ahvenanmaan kunnat sopisivat tähän. Todella hienoa seutua kaikin puolin. Merta, aurinkoa ja saaristoa. Löytyy karua ja vehreää.
Olen eri mieltä. Ahvenanmaa on ahdistava paikka. Maisemat eivät sitä pelasta.
Savonlinna ja etenkin siihen nykyisin kuuluva Punkaharju.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella. Kyä Manse o aina Manse.
Ja Raum o ain Raum.
Tykkään asikkalasta. Pulkkilanharjuun ei koskaan kyllästy. Siksi ostin mökin sieltä läheltä.
Parainen on aika hieno paikka nyt, kun siihen kuuluu myös Korppoo ja Nauvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä enemmän tai vähemmän kaikki Ahvenanmaan kunnat sopisivat tähän. Todella hienoa seutua kaikin puolin. Merta, aurinkoa ja saaristoa. Löytyy karua ja vehreää.
Olen eri mieltä. Ahvenanmaa on ahdistava paikka. Maisemat eivät sitä pelasta.
Mikä siellä ahdisti, vai oletko käynyt siellä? Itse en kokenut sellaista, päinvastoin oli kiva olla siellä. Oli leppoisa tunnelmakin.
Ilomantsissa: ikimetsiä, kansallis- ja luonnonpuistoa, järviä... Kaiken keskellä vanhaa kulttuuriakin.
Inari toisena: monimuotoisempaa kuntaa tuskin Suomesta löytyy. Onhan se toki isokin.